Sari direct la conținut

Europarlamentarul USR Vlad Gheorghe nu a fost lăsat să participe la Comitetul Politic al partidului, fiind oprit de bodyguarzi / Reacția USR

HotNews.ro
Vlad Gheorghe, Foto: Parlamentul European
Vlad Gheorghe, Foto: Parlamentul European

Eurodeputatul USR Vlad Gheorghe afirmă că nu a fost lăsat să participe, duminică, la şedinţa Comitetului Politic al partidului, fiind oprit de către bodyguarzi la intrare pe motiv că nu este „membru activ”. El critică, deopotrivă, partidul şi pe preşedintele acestuia, Cătălin Drulă.

USR explică motivul pentru care a interzis accesul europarlamentarului Vlad Gheorghe la Comitetul Politic al partidului, care se desfăşoară duminică. „Pentru că este suspendat, nu putea vota la Comitetul politic, prin urmare nu a fost trecut pe lista de acces”, anunţă oficialii formaţiunii, spunând că nu este „nimic ieşit din comun” şi că politicianul ştia „că nu are drept de vot şi acces”.

„O scurtă clarificare legată de ceea ce susţine Vlad Gheorghe. Vlad a fost suspendat din partid pentru neplata cotizaţiei. Pentru că este suspendat, nu putea vota la Comitetul politic, prin urmare nu a fost trecut pe lista de acces. Lista a fost făcută pentru buna desfăşurare a evenimentului, nimic ieşit din comun. Colegii care s-au ocupat de acces i-au comunicat politicos că nu este pe listă. Atât. Nimic mai mult. Vlad ştia că nu are drept de vot şi acces”, au scris online oficialii USR.

Clarificările au fost făcute publice sub forma unui comentariu la o postare pe Facebook a activistei Angi Şerban, care a solicitat formaţiunii politice să dea explicaţii cu privire la motivele pentru care europarlamentarul Vlad Gheorghe nu a fost lăsat să participe la şedinţa conducerii formaţiunii politice.

„Ne aliem cu cei cărora le-am făcut opoziţie pentru ce, ca să fie linişte?! Cu liniştea asta a băgat-o Dan Barna pe Viorica Dăncilă în turul al doilea în 2019 şi ne-am ales iar cu Iohannis. Cu liniştea asta a ajuns USR în urma extremiştilor anti-europeni în sondaje. Cu liniştea asta e Şoşoacă mai prezidenţiabilă decât Drulă”, remarcă europarlamentarul, potrivit news.ro.

Vlad George, europarlamentar ales din partea USR, povesteşte într-o postare pe Facebook, că nu a fost lăsat să participe la şedinţa Comitetului Politic al partidului, care se desfăşoară duminică şi care va fi urmată de o conferinţă de presă comună a alianţei Dreapta Unită, din care, alături de USR, mai fac parte PMP şi Forţa Dreptei.

„Jandragneria s-a mutat la USR! Am fost întâmpinat cu bodyguarzi la intrarea în Comitetul Politic al partidului azi. (…) Mi s-a spus că «aşa sunt ordinele» şi că «nu figurez ca membru USR» în Registru, «membru activ». Eu ştiu că nu este jurist Cătălin Drulă, dar are totuşi jurişti la partid – i-ar răspunde şi voluntar dacă întreabă, nu trebuie să-i plătească la fel ca pe prietenul Cristian Ghinea”, scrie Vlad Gheorghe, menţionând că nu a primit nicio înştiinţare care să în anunţe că nu ar mai fi membru al partidului.

El precizează că participarea sa la şedinţa forului de conducere al formaţiunii ar fi una statutară.

„USR, partidul născut la firul ierbii, partidul «altfel», pentru oameni, din mijlocul oamenilor simpli, oneşti, implicaţi are azi bodyguarzi care păzesc intrarea de la Comitetul Politc. Aşa o fi când faci alianţă cu ce-a rămas din UNPR-ul lui Gabriel Oprea în PMP, asta o însemna Forţa Dreptei – nu vă pot spune, pentru că nu am fost lăsat să intru. Repet, nu mi s-a permis să particip în mod statutar în calitatea de europarlamentar USR. (…) Am spus românilor că vrem o Românie fără penali în funcţii publice şi le-am spus că vrem justiţie, nu corupţie. Acum ne aliem cu cei cărora le-am făcut opoziţie pentru ce, ca să fie linişte?! Cu liniştea asta a băgat-o Dan Barna pe Viorica Dăncilă în turul al doilea în 2019 şi ne-am ales iar cu Iohannis. Cu linştea asta a ajuns USR în urma extremiştilor anti-europeni în sondaje. Cu liniştea asta e Şoşoacă mai prezidenţiabilă decât Drulă”, mai scrie politicianul.

Vlad Gheorghe le răspunde şi celor care îi spun că „rufele se spală în familie”, susţinând că a încercat în repetate rânduri să discute cu Cătălin Drulă şi cu conducerea USR, formal sau informal, dar că acest lucru nu a fost posibil.

„Nu am altă soluţie decât să spun public ceea ce se întâmplă. Nu îmi face nicio plăcere, este dincolo de ruşinos ceea ce se întâmplă. (…) Cine critică este fie suspendat, fie exclus din partid si ar trebui să acceptăm asta ca pe o stare de fapt? Să fie linişte, ni se spune acum, de parcă asta contează, nu să facem ceea ce este statutar, legal, moral, ceea ce am promis românilor când am intrat în politică să schimbăm ţara asta. (…) Misiunea USR este să schimbe ţara asta, nu să reciclăm figuri controversate. Pentru asta trebuia să ne batem la podium cu PSD şi PNL, nu să prindem un chinuit loc 4 în opţiunile de vot ale românilor. Nu răspunde nimeni pentru dezastrul ăsta?”, mai spune europarlamentarul, care transmite, în final, un mesaj formaţiunii din care face parte: „USR, trezeşte-te!”.

ARHIVĂ COMENTARII
Moldoveanul • 2020-03-29 13:11:10
Izolarea asta prea lungă poate duce la o criză economică care să facă cu mult mai mulți morți decât Covid. Cred că înțelegeți lucrurile. Unii spun că 8 săptămâni cu economia oprită rezistăm. Eu nu cred. Dar dacă vorbim de câteva luni cum spun unii virusologi, atunci o să fie mai rău decât la mare criză din 1929-1939 (Great Depression)! Deja sunt semne că va fi mai rău. Sunteți toți prea concentrați pe numărul de morți și nu pe rata de mortalitate. La nivelul global e în jur de 4,6% din cazurile cunoscute. Cine știe câte sute de mii sau milioane de cazuri sunt necunoscute - în cazul ăsta ar fi o rată de mortalitate de 1%, hai poate maxim 2%. Prin urmare, mai bine să fie izolată populația cu risc mare (bătrâni, cei cu boli preexistente), iar cei sănătoși să iasă și să țină economia. Altfel va fi rău de tot. Și dacă economia crapă, după ce ieșim din case la ce ne vom întoarce? La ce locuri de muncă? La alea care au dispărut? Credeți că ieșim din case după 2-3 luni și gata economia continuă la fel cum era când am oprit-o? Nici vorbă de așa ceva. Avem un mare risc ca atunci când ne întoarcem să o găsim devastată. Cum am spus, nu vom avea la ce să ne întoarcem! Trump a început să fie conștient de asta și acționează. Poate ideile astea vor ajunge și la domnul Orban și la ceilalți din guvern.
8 13
Imedion • 2020-03-29 17:08:22
Tu crezi ca intelegi lucrurile? Moarte pentru bani? Asta zici? Adica sa ne vedem de treaba si oamenii sa moara pe strada, chiar daca este vorba de prietenul cel mai bun sau vecinul sau cineva din familie sau orice om d epe lumea asta? Cand ai pe cineva bolnav ce faci? Apelezi la doctor, da? Cum apelezi la doctor daca tot sistemul sanitar este in cap, sau mai bine zis, este ras de pe fata pamantului? Sa mearga toata economia zici? Macro si micro ca inainte, nu? Dragule, economia este blocata la nivel mondial pentru ca nu mai exista fluxurile si procesele de achizitii si vanzari existente inainte. Sa produci pentru cine? Sa vinzi pentru cine? Nu mai exista aceeasi piata de desfacere. Un lucru important la indemana noastra este sa cumparam produse romanesti si sa incercam sa tinem in viata oamenii care mai produc ceva aici in tara pentru ca daca icrapa si ei nu e bine. Nu te juca de-a Dumnezeu! Nu ai dreptul sa judeci viata si moartea nimanui.
1 4
john-doe • 2020-03-29 17:31:51
Amice, amesteci merele cu elefantii. Criza din 29-33 a fost una de supraproductie! Trump al tau, o sa omoare vreo 100000 de newyorkezi pentru inceput! Norocul Californiei ca au guvernator cu conducere democrata!
1 2
Jegul Cristian Ioan • 2020-03-29 21:45:40
Nu, habar nu am ce va fi la NY! Insa cu certitudine, asa cum invatam la scoala inainte de 1989, criza din 29-33 a fost una de SUPRAPRODUCTIE, nu cauzata de oprirea productiei, ca acum. Fimele produceau de zor dar "clientii" potentiali nu aveau bani sa cumpere produsele!
1 1
TrickyWicky • 2020-03-29 18:47:20
Din cei asa zisi depistati si luati in statistici adica putin peste 1700 de persoane nu prezinta simptome Avem asa zisii vindecati care probabil au mers la spital cu ceva simptome si apoi au fost declarati vindecati dupa 2 pastile Si avem cei la terapie intensiva aproximativ 30 dintre care doar jumatate in stare grav. Reiese clar ca dintte cei care au murot 90% aveau cormobiditati. Deci despre ce vorbim aici? Experiment in masa? Falimentare fortata ? Ca epidemie nu pare ..
0 2
Imedion • 2020-03-29 19:31:31
Da-ti timp sa gandesti si vei intelege peste o luna in ce stare suntem, cu totii nu numai Romania, relitatea te va contrazice nu oamenii de aici.
0 1
TrickyWicky • 2020-03-29 20:49:11
Omentan masurile fac mai multe victime . Se stie ca stresul diabetul si bolile de inima fac ravagii in perioada asta. Apoi nu vad logica sa intram in faliment pe ceva ce nu pare deloc a pandemie.
1 1
Ochii_pe_voi • 2020-03-29 13:11:16
Propun să fie intonat Imnul de 5 ori pe zi.
0 4
TrickyWicky • 2020-03-29 15:49:33
Sunt acasa fara nici o simptoma? Se pare ca am intrat in era manipularii grosolane
5 3
Ochii_pe_voi • 2020-03-29 16:39:48
Nu. Suntem in plina minciuna. Guvernul a jucat 3-4 luni hora anticipatelor, impreuna cu Marele Mut fabricat la Grivco, si acum vrea sa isi dreaga imaginea. Cânta imnul pe strazi, că altceva nu mai sunt in stare sa faca (incompetenti ca Vela, Tataru Arafat etc). Secretomania si cenzura au aparut odata cu motorizatele si pușcioacele pe strazi (din nou, ca sa impresioneze - rusine Armatei că se preteaza la asa ceva). Vor plati cu vârf si indesat ticalosia lor de politruci, impreuna cu toata presa aservită lor.
5 2
tony-s • 2020-03-29 13:13:29
fara alte boli pt care nu-s testati la timp in schimb sunt suficiente teste pt politicieni: orban, violeta alexandru, flutur...care nu au nici un simptom.
6 5
florin4u • 2020-03-29 15:12:47
fake news.
5 3
john-doe • 2020-03-29 17:33:36
Vezi mai draga comentariul de dincolo, tu esti fiul ploii fara parinti, unchi, matusi!
1 2
cucuveauamov • 2020-03-29 13:16:16
ce facem peste 2-3 saptamani, cand se va duce omul la magazin, isi va incarca cosul cu de-ale gurii si va dori sa plece fara sa plateasca, caci nu mai are cu ce?
4 4
Mos Vanga • 2020-03-29 14:31:47
Baga baiatul de la finante rapid un oug prin care o sa platesti cu 30 zile intarziere, dar la valoarea bonului se mai adauga o dobanda. Ochii la ce patesc italienii, ce vor pati spaniolii in 15-30 zile iar in 45-60 zile urmam noi. Nu te astepta de la vreun leu de la astia ca nu au de unde. Au de intretinut un aparat umflat care pe starea de urgenta se umfla si mai tare, au de sustinut cheltuieli si achizitii la suprapret. Pe scurt - cine are de unde va trai daca are bulanul sa il duca organismul si sa nu se pricopseasca cu ceva ganganie. Cei care au nevoie de spital sunt cu un picior in groapa (desi nu o stiu) iar cei care nu au resurse materiale pentru a cumpara alimente din ce in ce mai scumpe vor muri de foame sau vor recurge la masuri disperate (furt, sinucideri, etc.).
1 6
florin4u • 2020-03-29 14:52:20
vor mai avea valoare e intrebarea?!Exista riscul sa ajungem ca in venezuela!
1 6
john-doe • 2020-03-29 17:35:13
PArca Dragnea e la puscarie, de unde pana unde Venezuela?
2 0
john-doe • 2020-03-29 17:34:34
Da fuguta la Moscova, acolo e voie la plimbat in parc si putin da o masa calda gratis!
0 2
ggiiggii • 2020-03-29 13:19:23
Aceasi mizerie, aceasi coruptie, aceasi incompetenta, aceasi politicieni hoti
2 8
voxpopulix • 2020-03-29 13:21:59
E plina tara de cazuri care nu apar inca in numere. Pentru ca incompetentul guver LuCovid Orban si PNL - diareea galbena, fratii buni cu colegii lor de la ciuma rosie, au urmatoarele realizari: - isi bata joc de testare, plie, nepotisme, testari cu rezultate compromise, pregatire ZERO - organizare ZERO desi au avut tot timpul din lume iar ei o tot dadeau cu AVEM DE TOATE - clasic PSD - uite guvernul, nu e guvernul. S-a prins LuCovid ca o sa fie votat Catu asa ca a vurt el, el, el sa fie prim mandolin al patriei, sa coordoneze tunurile si mizeriile - blaturi cu PSD-ul la felul cum ne-au mintit cu PENSIILE SPECIALE, ALEGERI IN DOUA TURURI, anticipate, STOP NEPOTISM - toate au fost minciuni, nu au avut niciodata de gand sa faca asa ceva - puna tunurile pe primul loc si in perioada asta, in care mor oamenii pe capete. Nimic nu se cumpara fara parandarat, nimic nu se cumpara fara traseul de partid, nu se renunta la panselute, beculete si alte metode clasice de furat din banii nostri. Sunteti o adunatura dezgustatoare, un candidat puternic la cel mai nociv guvern (mafie) din istoria Romaniei. Alaturi de PSD, sunteti incompatibili cu viitorul Romaniei si trebuie sa fiti eliminati.
4 8
Mos Vanga • 2020-03-29 14:39:42
Alte tari contabilizeaza cazuri mult mai multe. Ghinionul nostrum si al multor tari din jur, pozitonate geografic in Europa dar institutional in Africa/America Latina este lipsa unei clase politice dar mai ales a unui aparat administrativ performant. Ghinionul astora de acum este aceasta pandemie. Ei si-au dorit sa vina si sa fure / traficheze influenta ca in vremurile bune, socotind ca a venit si vremea lor dupa ce au stat pe bara 2 ani. Crezi ca desteptul ala de la finante isi dorea sa isi puna mintea la contributie pentru cetatenii, contribuabilii si firmele romanesti? Omul a fost parasutat pentru a da niste servite caci foame este si in GER, ITA, GER, NED si aia au nevoie de fiecare euroi care se poate aduna de prin colonii. Si acum i-a pus in dificultate pe astia din banci care nu se asteptau la asa pomana - unii s-au grabit si pierd :). Si lista poate continua la nesfasit.
2 1
voxpopulix • 2020-03-29 18:14:22
Din ce vad deja au fost descoperite morti de Corona nedeclarate. Nu ma mira, dupa ce au incetat sa mai prezinta situatia pe judete, acum probabil trec multe decese la alte cauze. Noi si Coreea de Nord. Bravo PNL!
1 2
ggiiggii • 2020-03-29 13:22:06
avem deja peste 20% din teste pozitive....hai ca se poate mai mult, macar un 75-80%. Asa le place politicienilor( cate 3 teste pe zi)
2 2
2020-03-29 13:24:17
1 7
animatron • 2020-03-29 13:42:39
Potrivit epidemiologilor britanici, care au rulat simulari pe modele matematice folosite in astfel de situatii, numarul real al celor contaminati este de cel putin 30 de ori mai mare decat numarul celor care prezinta simptome. Ar rezulta ca in Romania avem cu siguranta zeci de mii de persoane contaminate. La covid19 o mare parte a populatiei infectate nici macar nu prezinta simptome specifice (bolnavi asimptomatici), de aceea expertii de la Imperial College sunt convinsi ca e probabil ca cel putin 50% din populatie sa fie deja infectata, sa fi facut boala si sa se fi vindecat natural, capatand imunitate. Sunt deja cel putin 8 saptamani de cand e confirmat oficial ca virusul se plimba prin Europa, exista o mare probabilitate ca o parte a europenilor sa fi capatat deja imunitate colectiva. Nu vom sti cu siguranta pana nu se ruleaza teste in numar foarte mare, pe esantioane reprezentative de populatie. Deocamdata doar Germania a anuntat ca face asta, alte state vestice considera ca o asemenea masura ar descuraja carantina, pt ca cei care ar afla ca au devenit imuni ar incepe sa nu mai respecte regulile de distantiere sociala si ar pune in pericol oamenii bolnavi, batranii, pe cei fragili. Cred ca dupa aprilie, cand se preconizeaza varful epidemic in toata Europa, vom reveni treptat la activitate economica normala iar masurile de izolare si carantinare vor pune accent puternic pe batrani si cei cu boli cronice (riscul la ei e foarte mare).
1 6
Mos Vanga • 2020-03-29 14:43:56
Isi revin repede ... Primele semne au fost pe platile de pe 25. Apoi 25 luna viitoare. Ai consumul de energie electrica si gaze industrial bine monitorizat. Ai vanzarile de carburanti bine monitorizare. Ai semnele de la M Muncii cu cele 400.000 contracte suspendate and still counting on it (la stat vad ca inca se fac angajari prin DSP-uri - ce sa faca, nu pricep). Si vine prima decada din aprilie cu salarii si pensii. Apoi prima decada din mai, cand o sa fie adevarata distractie, dupa un martie de basm.
0 5
TrickyWicky • 2020-03-29 16:03:11
Dar Fara simptome..!!!! Apoi daca iti fac tie analize s-ar putea sa gasesc zeci de virusi si sa nu ai simptome apoi iti ordon sa stai in carantina ca eati contaminat
2 2
Plus2020 • 2020-03-29 22:13:52
Imunizarea colectiva a fost filozofia declarata in Olanda, Marea Britanie si tarile nordice, insa realitatea deceselor i-a determinat sa intre si ei in jocul izolarii. De fapt, imunizare colectiva se obtine pana la urma in tarile care nu testeaza suficient, cum ar fi Italia. Pana acum, aplicand inmultirea cu 30, in Italia sunt infectate 3 mil persoane ceea ce inseamna 5% din populatie (poate si mai mult, tinand cont ca ei testeaza numai pe cei cu simptome importante) si infectia inca progreseaza abrupt, dar cu semne discrete de incetinire (dublarea numarului de cazuri la 9 zile fata de 4 zile in SUA).
0 1
heraasku • 2020-03-29 13:55:07
Nu e bilanțul niciunor imbolnaviri. E cifra testărilor și a infectaților. Cazurile grave sunt 34. Dar analfabeții nu știu citi...
0 5
spirache • 2020-03-29 14:14:46
Deci mâine, luni intrăm în scenariul 4, guvernul scoate sacoșa cu bani pentru toate firmele, inclusiv alea care în toată activitatea lor au fost pe pierdere pentru a nu plăti impozite, datoria publică explodează, lanțurile de aprovizionare a magazinelor alimentare se șubrezesc, dat în continuare agenții imobiliari ne spun doct și tacticos că piața imobiliară va prospera in continuare cu jdemii de euro pe metru pătrat. Ce sa mai înțelegem?
3 2
KostasP • 2020-03-29 14:23:36
O sa aduceti econ in sapa de lemn, netotilor. Apoi o sa murim toti de foame. Introduceti bolnavii in spitale ambulatorii militare, nu direct in spitale. Creati proceduri speciale pt medicii/asistentele care intra/ies din aceste spitale ambulatorii ca sa nu se contamineze. Lasati spitalele libere pt cazuri cu adevarat grave.
1 5
2020-03-29 15:21:25
0 5
Justin Puscasu • 2020-03-29 15:27:50
Epidemia asta nu trece de la sine. Va inceta in urmatoarele situatii posibile: 1. Imunizarea (prin vaccin sau in mod natural in cazul celor care au contractat boala si s-au vindecat) a unui procent de 60-70% din populatie. 2. Incalzirea substantiala a vremii. Nu e sigur, dar in India si Mexic, unde nu dau pe afara de igiena si disciplina, sunt relativ putine cazuri, mult sub curbele teoretice de evolutie a bolii. 3. Masuri active de protectie, adica masti eficiente (ffp3) + manusi + dezinfectanti distribuite pe scara foarte larga. Mecanismul de blocare a epidemiei in acest caz e similar cu imunizarea, dar trebuie aplicat tot la 70% din populatie. Carantina simpla, oricat de stricta ar fi, e o masura pasiva: stam ascunsi si ne rugam sa nu ne loveasca si pe noi. Daca nu e insotita de masuri active de combatere e cam ca agronomul fara ploaie.
0 8
john-doe • 2020-03-29 17:36:59
Bravo Boris, vezi ca si ala a renuntat la imunizarea prin mass murder!
0 1
Arminius • 2020-03-29 17:08:22
A trecut o luna de la depistarea primului pacient cu coronavirus si nu se gasesc masti, manusi, echipamente de protectie in spitale. S-au ridicat bariere la importul acestor produse (ca sa nu fie specula si sa nu se imbogateasca unii). In realitate cateva firme certificate (una dintre primele masuri de criza ale guvernului- pentru baietii destepti) fac afacerea vietii lor. Cu toate astea, problema ramane in continuare. Singura sansa sa gasim masti, manusi si echipamente poate fi doar permitand firmelor sa importe nestingherit. Pretul va scadea atunci cand va exista abundenta. Statul roman nu va putea satisface necesarul pentru ca trebuie sa stea la coada dupa Italia, Germania, Rusia, SUA, etc. Producatorilor chinezi le e teama de statul chinez, dar iubesc banii mai mult.
1 4
INTERVIURILE HotNews.ro