Ghid pentru tinerii publicitari: 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate
Joi, 15 ianuarie, începând cu ora 18.00, la Café Verona (Librăria Cărturești Verona) va avea loc evenimentul de lansare a cartii „Brief. 99 de chestii pe care aș fi vrut să le știu când am intrat în publicitate”, de Sorin Tranca, cunoscut om de publicitate. “Brief e o mână de ajutor în a înțelege mai repede și mai bine ce pedale sunt cu adevărat importante în meseria asta.” – spune Sorin Trâncă, autorul volumului. Cartea, aparuta la editura Publica, vine in intampinarea tinerilor dornici de a activa cu succes în comunicare, marketing, publicitate, PR și social media.
La evenimentul de lansare, alaturi de Sorin Trâncă, participa in calitate de invitati: Bogdan Naumovici, Răzvan Căpănescu, Adrian Preda, Robert Tiderle. Moderatorul evenimentului va fi Vlad Mixich.
9 secrete ale muncii de creație, după Sorin Trâncă:
„Când nu‑ți vine ideea, ești pe-aproape.”
„Doar unu la sută din ideile tale contează.”
„Un copywriter bun știe când nu trebuie să scrie nimic.”
„Un creativ bun e un bun traducător.”
„Directorul de creație are patru minute pentru tine.”
„Când, în sfârșit aleg, oamenii aleg emoțional.”
„Cea mai importantă idee a ta e următoarea.”
„Secretul productivității? Planul B la planul B.”
„Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligență.”
Au mai contribuit: Bogdan Naumovici, Adrian Preda aka Predu, Răzvan Căpănescu, Robert Tiderle, Adrian Boțan, Bogdana Butnar, Dorian Pascuci, Șerban Alexandrescu, Alina Gavrilă-Borțun
Director de Creație și antreprenor, Sorin Trâncă este unul dintre primii publicitari români premiați internațional și un fervent susținător al creativității românești.
Este tutore la Școala ADC, mentor în programul „101 de start-up-uri de la stres la succes” al Fundației Romanian Business Leaders, inițiator al „Superscrieri”, concurs de non-fiction creative writing și al „Creative Fitness Studio”.
Împreună cu partenerii săi, Sorin Trâncă este fondator al agenției de publicitate FRIENDS\TBWA, al Fundației Friends for Friends (ffff.ro) și al marketizator.com, prima platformă românească de conversii pentru comerț electronic.