Sari direct la conținut

Grupul Realitatea-Catavencu va lansa doua noi posturi de televiziune

HotNews.ro

Grupul Realitatea-Catavencu va lansa in urmatoarele luni doua posturi de televiziune, Wedding Channel si Cooking Channel, si va relansa Romantica, se arata intr-un comunicat al companiei. De asemenea, grupul media mai are programata lansarea a doua statii radio in Bucuresti si a doua publicatii de business, dintre care una va fi cotidian.

Reprezentantii grupului estimeaza la peste 40 de milioane de euro investitiile facute in ultimii doi ani de noua organizatie, formata prin achizitia Grupului de Presa Catavencu de catre Realitatea Media.

In ultimul an compania si-a marit portofoliul cu o televiziune de business, The Money Channel, o agentie de stiri, NewsIn, doua noi publicatii, Bilant si Psihologia Azi, si un produs online, IQads.

In prezent, grupul Realitatea – Catavencu este format din cinci divizii de media. Divizia TV cuprinde canalele Realitatea TV, The Money Channel si proiectele Romantica, Wedding Channel si Cooking Channel.

Divizia de publishing detine titlurile „Academia Catavencu”, „Cotidianul”, „Le Monde Diplomatique”, „Idei in dialog”, reteaua de ghiduri gratuite „24-FUN”, revistele pentru femei „Tabu”, „J’adore”, „Superbebe”, revistele de business „Investitii si Profit”, „Bilant”, lunarele specializate „Bucataria pentru toti”,”Aventuri la pescuit” si „Psihologia Azi”, publicatia on-line IQads si proiectele celor doua noi publicatii de business.

Agentia NewsIn reprezinta o alta divizie a grupului.

Realitatea-Catavencu mai detine o divizie de radio, care cuprinde reteaua Radio Guerrilla si alte doua proiecte pentru statii locale in Bucuresti, precum si o divizie New Media din care fac parte produsele online ale grupului si postul in-store advertising Monopoly TV.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro