Hidroelectrica lansează o platformă online unde firmele pot încheia contracte de furnizare a energiei, în pragul liberalizării pieței
Hidroelectrica va lansa săptămâna viitoare o platformă online prin care firmele pot încheia contracte de furnizare a electricității. Aceasta în contextul în care, de la 1 aprilie 2025, piața se va liberaliza din nou, iar consumatorii nu vor mai plăti prețuri plafonate, ci prețurile pieței.
„Urmărim diversificarea canalelor de vânzare a energiei. Am fost prima companie care avut contractare 100% digitală către clienții casnici.
De săptămâna viitoare vom avea un nou canal, de data aceasta pentru consumatorii business mici, vom avea un portal de contractare 100% digital, fiind singurii care oferă acest tip de serviciu din România”, a afirmat Marian Fetița, directorul financiar al companiei, într-o prezentare în cadrul Capital Markets Day.
El amintește că Hidroelectrica a avut probleme mari legate de partea de furnizare, precizând că acestea s-au datorat afluxului mare de clienți care s-au mutat la această companie.
- „Creșterea nivelului de satisfacție a clientului este o piatră de încercare pentru noi, în condițiile în care am avut semnificative probleme în a gestiona afluxul de clienți într-o perioadă foarte scurtă, 300.000 de clienți noi în jumătate de an, la pachet cu probleme organizatorice, pe care încercăm să le rezolvăm și consider că suntem la finalizarea procesului de a ajunge la zi în materie de furnizare.
- Am început furnizarea în anul 2020 cu patru salariați, acum aveam 120 de salariați cu echipe noi în formare.
- Dorim să fim un partener pentru toți clienții noștri și să avem o fidelizare pe o perioadă cât mai lungă, ofertă predictibilă, minim 3 ani de parteneriat.
- Acum, în maximum cinci minute, orice client casnic poate obține un contract de furnizare și se poate muta la Hidroelectrica”, a spus reprezentantul Hidroelectrica.
Deși nu s-a luat încă o decizie oficială în acest sens, el se așteaptă ca piața de energie să fie complet liberalizată de la 1 aprilie anul viitor, iar acest lucru va aduce companiei mai mulți clienți casnici.
Hidroelectrica este, în acest moment, lider pe piața de furnizare, însă va pierde acest loc de la 1 ianuarie, când cele două companii de furnizare ale PPC vor fuziona. Compania și-a propus să revină pe primul loc din 2026.
Totodată, Hidroelectrica gestionează un portofoliu de 35.000 de prosumatori, din totalul de aproximativ 150.000 la nivel național.
Sursa foto: Dreamstime