Sari direct la conținut

Microsoft intra pe piata publicitatii mobile

HotNews.ro

Microsoft a anuntat joi ca va achizitiona compania ScreenTonic, ce se ocupa cu publicitatea pe telefoanele mobile, in scopul de a avea un punct de pornire in acest domeniu ce este in plina expansiune, potrivit International Herald Tribune. Cel mai mare producator de software din lume nu a facut publice detaliile financiare ale acestei tranzactii.

ScreenTonic, ce are sediul la Paris, este una dintre primele companii din Europa ce a dezvoltat o platforma de administrare si plasare a publicitatii pe telefoanele mobile.

Publicitatea pe telefoanele mobile este mica in comparative cu cea de pe Internet, insa este o tinta atat pentru Microsoft, cat si pentru Google si Yahoo. Publicitatea pe internet este o industrie ce a ajuns la cateva miliarde de dolari in doar cativa ani, si se spera ca si publicitatea pe telefoanele mobile sa cunoasca o crestere asemanatoare.

Piata de publicitate pe telefoane mobile in SUA a ajuns anul trecut la 421 de milioane de dolari si va creste pana la 4,8 miliarde de dolari pana in 2011, conform companiei de cercetare de piata eMarketer.

Google, ce detine cel mai mare motor de cautare on-line, si-a construit un sistem de administrare a publicitatii in jurul motorului sau de cautare, iar luna trecuta si-a intarit pozitia prin cumpararea furnizorului de publicitate on-line DoubleClick, contra sumei de 3,1 miliarde de dolari.

Microsoft planuieste sa ajunga Google construindu-si propriul motor de cautare si dezvoltand un sistem de administrare a publicitatii.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro