Sari direct la conținut

Noaptea (interactiva a) Devoratorilor de Publicitate, pe 7 noiembrie la Sala Polivalenta

HotNews.ro
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, Foto: Afis
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, Foto: Afis

Cea de-a 19-a ediție a evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate va arăta tuturor devoratorilor că, oricât de reușite au fost Nopțile anterioare, există întotdeauna loc de mai bine, mai mult, mai captivant și mai interactiv, la toate capitolele. Va puteti convinge de acest lucru venind la Sala Polivalentă, pe 7 noiembrie.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate beneficiaza de un site nou-nouț, www.devoratori.ro, creat special pentru a fi accesat în condițiile optime de pe dispozitivele mobile. Agenția Republika se face responsabilă pentru noua față a site-ului, care surprinde digital conceptul evenimentului de anul acesta cu o “altfel” de perspectivă asupra curățeniei generale.

“Devoratori.ro reloaded a păstrat linia poveștii pe care o vom oferi anul acesta iubitorului de publicitate…“Curățenia generală”. În joc au intrat pasionați din media, adversiting, corporații, parteneri mai vechi sau mai noi. Pentru al doilea an consecutiv, Republika rămâne partenerul “Nopții” și se ocupă de comunicarea digitală cu publicul devorator, imaginând și redesenând, cu originalitatea caracteristică, proiecția on-line a unui eveniment eminamente off-line”, a spus Dan Chișu, producătorul evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

“Suntem bucuroși să continuăm pentru al doilea an consecutiv colaborarea cu echipade organizare a Nopții Devoratorilor de Publicitate, după ce în 2013 agenția a fost responsabilă de lansarea platformei devoratori.ro”, a declarat Ștefania Kadima, Managing Partner Republika.

Pe lângă conceptul inedit și original al celor 7 ore de program, show-urile muzicale incendiare și dezbaterile pătimașe, devoratorilor li se mai pregătește ceva. Mai exact, o interactivitate deplină a participanților cu toți partenerii evenimentului, sustin organizatorii.

Devoratorii vor fi invitați să guste noile delicii Milka Tuc și Milka Lu și să le facă publicitate, înscriindu-și ideile proprii într-o competiție de creație. Câștigătorul nu se va alege doar cu orgoliul mângâiat, ci va primi un bilet dus-întors, cazare și pass de acces la un festival de publicitate.

Viziune, curaj, acțiune, advertising la feminin – despre ele și identitatea femeii puternice va fi vorba în prezentarea colecției de bijuterii “Caviar by Valentina Pelinel for Flusberg”, dedicată celor care văd esența frumuseții în lucrurile neconvenționale, dincolo de aparențe.

Comunicarea în timp real cu publicul va fi asigurată de Free Wifi by AnyMedia Group, susținători ai Nopții Devoratorilor de Publicitate de anul acesta. Participanților li se va asigura pe toată durata evenimentului accesul la routere Wi-Fi și instiințări prin SMS care anunță momentele cheie ale ediției. Nicio pauză nu va trece pentru devoratori fără o alertă pe telefon despre începutul următoarei proiecții!

Biletele pot fi cumpărate de pe pe:

http://www.bilete.ro/comandă.asp?eveniment=Noaptea+Devoratorilor+de+Publicitate+07+Nov+2014 , în oficiile Poștei Române, în Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro și în Magazinele Germanos. Mai multe informații despre eveniment pot fi accesate pe www.devoratori.ro și https://www.facebook.com/devoratori.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro