Sari direct la conținut

Pinterest își modifică conținutul inițial “anti-millennials”

HotNews.ro
Pinterest, Foto: Captura YouTube
Pinterest, Foto: Captura YouTube

Pinterest, site-ul creat și condus de Ben Silbermann, este una dintre ultimele rețele de socializare devenită populară în rândul internauților, scrie Reuters.

Spre deosebire de alte platforme social-media, click-urile de pe Pinterest provin în primul rând de la proaspetele mămici. Mai mult de 60% dintre utilizatorii săi au copii mai mici de cinci ani și sunt preponderent femei cu vârsta cuprinsă între 25 și 54 de ani.

Aproape trei sferturi dintre aceștia utilizează platforma pentru a găsi idei care să îi ajute în viața de zi cu zi, cum ar fi organizarea obiectelor dintr-un dulap. Lipsit de entuziasmul și adrenalina de pe Twitter și Facebook sau magnetismul tineresc al Snapchat-ului, Pinterest este un site caracterizat de o abordare mai matură.

Această diferență de utilizatori oferă posibilitatea agențiilor de publicitate să iși plaseze mai ușor și mai rapid reclamele în funcție de căutări – la un clip cu o rețetă de prăjituri, cel mai probabil, va apărea o reclamă la hârtie de copt, de exemplu.

În acest an, veniturile companiei Pinterest ar trebui să se apropie de 1 miliard de dolari, de două ori mai mare decât anul trecut.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro