Podul de la Brăila, dincolo de PR și cârcotașii de serviciu: ca să fie un succes, iată ce trebuie să se mai întâmple acolo

Mult lăudatul pod de la Brăila este nu doar unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură din istoria noastră post-decembristă, dar și o minune inginerească, prima legătură modernă între Moldova și Dobrogea, la mai bine de 145 de ani de când cele două zone istorice au ajuns să facă parte din aceeași țară. Însă, în forma actuală, podul s-ar putea să nu fie folosit la capacitate maximă.
Chiar dacă investiția a fost lansată cu fast și cu tăieri de panglică, lucrările de la podul de la Brăila încă nu s-au terminat. În primul rând, trebuie finalizate drumurile de legătură din contractul actual.
Este vorba despre legăturile cu centura Brăilei și cu DN22, lângă Jijila. Aici, lucrările vor dura până cel puțin la toamnă. De asemenea, podul de la Brăila va fi închis pentru o perioadă pe timpul nopții, în cursul săptămânii, pentru ca macaralele să fie strânse, după cum anunța ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.