Proces de rebranding pentru Eurohouse
Compania imobiliara Eurohouse a intrat intr-un proces de rebranding, care va fi desfasurat cu ajutorul unei campanii de imagine, realizata de firma de publicitate Loco Branding&Communications, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Promovarea se va desfasura pe o perioada de patru luni, prin intermediul internetului, outdoor-lui, cat si a presei scrise si va implica schimbarea site-ului si logoul-ului companiei.
„Campania de imagine va comunica largirea de portofoliu pe segmentul corporate, expertizarea in solutii imobiliare integrate, dar si specializarea ca agent de vanzari pentru proiecte rezidentiale”, a declarat Oana Taraze, Associate Managing Director Eurohouse.
O data cu demararea procesului de repozitionare compania imobiliara Eurohouse isi va muta sediul central in Baneasa Business and Technology Park, unde a inchiriat 300 de metri patrati, pentru o perioada de 5 ani.
Eurohouse este o companie cu o experienta de 10 ani pe piata de real estate din Romania fiind specializata in managementul investitiilor, dezvoltari de proiecte, vanzari de proprietati in ansambluri rezidentiale si consultanta strategica.