Sari direct la conținut

Proces de rebranding pentru Eurohouse

HotNews.ro

Compania imobiliara Eurohouse a intrat intr-un proces de rebranding, care va fi desfasurat cu ajutorul unei campanii de imagine, realizata de firma de publicitate Loco Branding&Communications, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Promovarea se va desfasura pe o perioada de patru luni, prin intermediul internetului, outdoor-lui, cat si a presei scrise si va implica schimbarea site-ului si logoul-ului companiei.

„Campania de imagine va comunica largirea de portofoliu pe segmentul corporate, expertizarea in solutii imobiliare integrate, dar si specializarea ca agent de vanzari pentru proiecte rezidentiale”, a declarat Oana Taraze, Associate Managing Director Eurohouse.

O data cu demararea procesului de repozitionare compania imobiliara Eurohouse isi va muta sediul central in Baneasa Business and Technology Park, unde a inchiriat 300 de metri patrati, pentru o perioada de 5 ani.

Eurohouse este o companie cu o experienta de 10 ani pe piata de real estate din Romania fiind specializata in managementul investitiilor, dezvoltari de proiecte, vanzari de proprietati in ansambluri rezidentiale si consultanta strategica.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro