Sari direct la conținut

Romtelecom – investitii de peste 4,2 milioane euro in magazine de testare directa

HotNews.ro

Romtelecom a anuntat luni deschiderea unui nou magazin de prezentare si testare gratuita a serviciilor companiei la Timisoara, valoarea investitiei fiind de circa 90.000 euro.

Oficialii companiei au declarat pentru HotNews.ro ca pana la sfarsitul anului intentioneaza sa mai deschida alte cinci astfel de magazine in Galati, Cluj-Napoca, Brasov, Turda si Braila, care se vor adauga celui deja inaugurat de la Tirgu Mures, iar anul viitor se vrea deschiderea a inca 40 de magazine.

Pentru deschiderea acestor centre, investitiile Romtelecom vor depasi valoarea de 4,2 milioane euro.

„Ne-am propus ca anul viitor sa deschidem alte 40 de magazine cu acelasi design revolutionar pentru ceea ce inseamna prezentarea Romtelecom. Dincolo de ofertele avantajoase, clientii nostri au nevoie de spatii prietenoase, unde pot testa servicii si pot afla tot ce ii poate interesa legat de companie si serviciile sale.

Noul concept de magazine este un pas firesc in procesul de schimbare a companiei,” a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.

Noile magazine sunt dotate cu echipamente precum sistem wireless de acces la Internet, plasme, laptopuri, pe care clientii pot testa gratuit serviciile de Internet si televiziune ale companiei. Astfel, persoanele care doresc sa testeze ClickNet pot petrece timp navigand pe Internet de calitate in zonele special amenajate.

Investitiile pentru fiecare dintre magazine se ridica la aproximativ 90.000 euro. Aceasta inseamna ca pentru deschiderea celor sapte magazine de anul acesta investitiile vor ajunge la circa 630.000 de euro, iar anul viitor investitiile vor ajunge la aproximativ 3,6 milioane euro.

Fiecare magazin are o suprafata medie de 100 metri patrati si este delimitat in mai multe zone. Astfel, exista zona de vanzare servicii si produse Romtelecom, zona Demo Dolce, care dispune de trei plasme permitand testarea calitatii televiziunii digitale, zona de promotii unde clientii se pot informa si pot accesa ofertele speciale din acel moment.

Magazinul mai dispune de o zona Demo Internet, dotata cu sase laptopuri, in care se pot testa gratuit solutiile de acces la Internet de banda larga ClickNet, de o zona servicii de voce Romtelecom unde clientii pot alege dintre terminalele oferite si pot opta pentru anumite servicii de telefonie fixa, zona Cosmote cu acces la solutiile de telefonie mobila, zona de solutii de business pentru IMM-uri si zona Plata facturii, unde se pot achita facturile lunare.

Romtelecom are in prezent 75 de magazine proprii la nivelul intregii tari si beneficiaza de alte 337 puncte de prezenta prin intermediul partenerilor sai.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro