Sari direct la conținut

Schimbari la „Adevarul”

Evenimentul Zilei

Relansarea ziarului „Adevarul” va avea loc in primele zece zile ale lunii septembrie, a declarat pentru EVZ Aurelian Amuraritei, director executiv al cotidianului detinut de Anna-Maria Tinu.

Una dintre achizitiile spectaculoase ale ziarului este redactorul-sef Razvan Mitroi, revenit la ziarul care l-a consacrat dupa cativa ani petrecuti tot ca redactor-sef la „Observator” si Antena 3.

„Noul cotidian va aparea intr-o formula grafica schimbata”, a spus Amuraritei. Este vorba de trei caiete de 8-12 pagini, din care prima sectiune este de actualitate, iar ultima cu informatii mai usoare”.

Directorul executiv al ziarului a adaugat ca „Adevarul” va beneficia de o campanie de promovare in valoare de aproximativ un milion de euro, dintre care 300.000 in cash, iar restul in barter. De campanie s-a ocupat agentia lui Bogdan Manea, Brightness.

Dupa cutremurul care a avut loc la sfarsitul lunii martie, cotidianul si-a reinnoit aproape intreaga echipa editoriala, cu exceptia a 12 membri din formula veche.

Majoritatea redactiei a urmat, spre destinatia „Gandul”, fostul consiliu director al ziarului care, in frunte cu Cristian Tudor Popescu, fusese demis de Anna-Maria Tinu la Adunarea Generala a Actionarilor din 20 martie.

In echipa noua au fost cooptati aproximativ 50 de jurnalisti de la diferite publicatii, iar ziarul este in momentul de fata condus de Corina Dragotescu, director editorial, si sase responsabili de numar care gestioneaza prin rotatie productia.

„Pe langa impartirea in trei caiete, schimbarile editoriale includ aparitia unui interviu al zilei si a comentatorilor-invitati, cu nume”, a declarat pentru EVZ Dragotescu. „Din punct de vedere al opiniilor, „Adevarul” a fost multa vreme un ziar inchis, la care nu aveau acces decat membrii redactiei”.

A fost produs un numar zero al cotidianului, care este radical modificat fata de vechiul „Adevarul”. Cu un format aparte, are bune sanse de a candida la unul dintre primele trei locuri din presa cotidiana romaneasca, din punct de vedere al layout-ului.

Conform conducerii, „Adevarul” distribuie in momentul de fata aproximativ 60.000 de exemplare la chioscuri si prin abonamente.

„Ne propunem cresterea usoara a tirajului vandut la chiosc si intinerirea publicului”, a adaugat Amuraritei. „Ne dorim o audienta de 500.000-550.000 de cititori, fata de 408.000 cati exista in prezent. Ca pozitionare, va fi vorba de cel mai serios ziar din Romania”. Noul slogan „Adevarul” este: „Adevarul este de neoprit”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro