Sari direct la conținut

Cristian Popescu-Piedone, 44% în intenția de vot dacă duminică ar fi alegeri pentru Primăria Capitalei. Nicușor Dan, 27% – sondaj Avangarde pentru Digi 24 / Cum s-ar împărți voturile dacă s-ar retrage Piedone

HotNews.ro
Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, Foto: Agerpres
Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, Foto: Agerpres

Un sondaj Avangarde realizat la comanda Digi24 arată că dacă duminică ar fi alegeri locale, Cristian Popescu Piedone ar obține 44% din voturi pentru Primăria Capitalei, urmat de Nicușor Dan, cu 27%, și de candidatul PSD-PNL, medicul Cătălin Cîrstoiu, cu 16%. Sondajul prezintă și un scenariu în care Piedone s-ar retrage din cursa pentru București.

Clasamentul pentru Primăria Capitalei, conform sondajului Avangarde, realizat la comanda Digi 24:

  • Cristian Popescu Piedone – 44% intenție de vot (dintre cei care au indicat un răspuns)
  • Nicușor Dan – 27%
  • Catalin Cîrstoiu – 16%
  • Mihai Enache (AUR) – 10%

Cum s-ar împărți voturile dacă Piedone și-ar retrage candidatura

Votanții lui Cristian Popescu Piedone au fost întrebați cu cine ar vota dacă acesta nu ar candida. Sondajul Avangarde arată că dacă Cristian Popescu Piedone și-ar retrage candidatura, 41% ar vota cu Nicușor Dan, 29% cu Cătălin Cîrstoiu, iar 27% cu Mihai Enache.

Bucureștenii au fost întrebați și cât de mulțumiți au fost de Nicușor Dan în acești ani în care a fost primar. 41% au apreciat activitatea actualului primar ca fiind „mai degrabă negativă”, în timp ce 25% au evaluat-o ca fiind „mai degrabă pozitivă”.

Gabriela Firea, cel mai mare procent de percepție negativă

Respondenții au fost rugați să spună și câtă încredere au în anumiți politicieni, printre care și candidații pentru București.

Topul preferințelor a fost deschis de Cristian Popescu Piedone:

  • Cristian Popescu Piedone – 58% pozitiv, 38% negativ
  • Robert Negoiță – 36% pozitiv, 53% negativ
  • Nicușor Dan – 35% pozitiv , 61% negativ
  • Gabriela Firea – 25% pozitiv, 70% negativ
  • Daniel Băluță – 32% pozitiv, 51% negativ
  • Cătălin Cîrtsoiu – 20% pozitiv, 57% negativ

Chestionați care cred că sunt principalele probleme cu care se confruntă Capitala, bucureștenii au enumerat aglomerația în trafic – 18%, sănătatea (spitale) – 18%, infrastructura rutieră (drumuri, șosele) – 13%, educație (școli, grădinițe) – 11%, locurile de parcare – 7%, curățenia – 6%, politicul – 5%, spațiile verzi (parcurile) – 5% și consumul de droguri – 5%.

Sondajul a fost realizat de Avangarde la comanda Digi24, în perioada 20 – 24 martie. Volumul eșantionului este de 1.000 de persoane. Eroarea maximă de eșantionare, la un nivel de încredere de 95%, este de +/- 2,9%.

CITEȘTE ȘI: Primul sondaj după lansarea lui Cătălin Cîrstoiu în cursa pentru București. Sociopol: Candidatul PSD-PNL, al treilea în intențiile de vot / Nicușor Dan și Piedone, primii în top

ARHIVĂ COMENTARII
AcidMan • 2024-03-25 21:37:22
Cum ai putea vota așa ceva? Cum să votezi un combinator, unul de își angajează rudele și prietenii în primărie, unul care face tot ce face doar pentru bani și șpăgi?
13 143
Lucian.Ferianu • 2024-03-25 22:33:42
Urla "Mioritia" la oglinda, inchide gazu, apa, stinge curentu si la aeroport.
5 65
un domn • 2024-03-25 22:50:48
Breh, o frigare Colectivă la Piedone va rog !
7 65
pehash • 2024-03-26 01:32:53
Cine crede ceva din mizeriile scoase de latrinele tv? pieleanu asta e doar o extensie a sistemului de dezinformare si manevre al fostilor securisti.
4 56
HotTree • 2024-03-26 08:00:42
Nu cred nici un sondaj inclusiv cele un care Nucusor era pozitionat pruimul dar cred ca USR e pe faras nu in Bucuresti ci in restul Romaniei. Nici nu va puteti inchipui ce perceptie negativa are USR in provincie. Daca nu face ceva se va duce sub 10 procente lejer. Cat despre Nicusor ca ca el nu gasim, votati l ca il meritati.Pana la urma cand au ales bucurestenii bine?
33 7
Loyola • 2024-03-26 18:31:38
de ce nu e bun Nicusor? Ca nu ia spaga? Ca nu da autorizatii de constructie pe banda rulanta sa arate Bucurestiul ca o favela? Ca il loc de pomeni a schimbat tevile de apa si caldura? Ca nu e PESEDE?
2 4
HotTree • 2024-03-26 21:48:03
Ca are relatii cu celebrul 'Calu' ?
2 0
ParaDoxis • 2024-03-25 23:53:57
... păi cum ai putea vota așa ceva ?! ... păi uite așa ... ! :))) Cand ne mai revenim ... ?!... în intervalul de la 0 la plus infinit ! ;) Să nu ajungem la concluzia că Brucan a fost practic un optimist incurabil ... !?
8 45
Krissssssssss • 2024-03-26 00:08:27
Pai vezi ca si-au atins scopul? Nu ca n-o sa-l votez pe Nicușor in condițiile astea. Asa cum l-am votat si pe Johaneees. Dar asta e combinatia. PNLSD masinarie politica. Te face sa-i votezi candidații chiar daca nu vrei!
15 10
Leo55 • 2024-03-26 10:22:38
Nici nu stii cata dreptate ai!!! La niste alegeri trecute m-am prezentat la vot cu cca 3 min inainte de inchidere. Am alergat ca sa mai prind, plecat fiind din Bucuresti. Cand am dat buletinul, surpriza, eram deja incercuit ca votasem. M-am rastit la cucoana si mi-a spus ca din greseala eram trecut asa, si ca ma pune imediat pe lista suplimentara. Asta s-a intamplat in Bucuresti! Da-ti seama ce o fi prin vr-un colt indepartat din tara.
1 12
demaGOGU • 2024-03-25 21:38:16
Nicusor are contracandidat real, daca nu isi adapteaza stilul/limbajul la bucuresteanul lambda e out in Iunie.
67 19
Lucian.Ferianu • 2024-03-25 22:36:50
Adevarat graiesti, Mitica. Ce altceva era de asteptat de la un mitic ?!
31 23
ParaDoxis • 2024-03-25 23:56:01
Între matematica unui chelner și cea a unui matematician prin excelență ... e maaare diferență ! :)
4 54
ucraina este invincibila • 2024-03-26 07:52:07
Chiar dacă sunt suporter Nicușor Dan și țin cu el, comentariul tău e fix ca acela cu ”Îl votez pe Iohannis că știe aria cercului”. Nu matematica te face conducător. O primărie nu este o olimpiadă de matematică, iar NIcușor Dan a văzut asta. Dar acum s-a călit în primul mandat așa că va fi un exemplu de bune practici și o rază de lumină diafană printre marea de hoție a orașelor din România. Hai Nicusor Dan!
5 25
young_e • 2024-03-26 18:02:07
da, asa o fi - da daca nu stia aria cercului nici in 100 de ani nu se calea si nu stia ce are de facut. invatam din mers. go Nicusor!
2 2
Krissssssssss • 2024-03-26 00:10:36
Gogu troll penelesedist. Stie el ca in felul asta stârnește electoratul de dreapta bucureștean si iese Nicusor cu mai multe procente decât Putin! Hoo ba ca-l votam pe Nicușor! Nu va mai panicați atât!
7 31
cibiem • 2024-03-25 21:41:21
Piedone președinte! PS.Vând apartament în București.
8 90
un domn • 2024-03-25 22:51:31
Înflăcărat Colectiv . Stop.
9 37
Sheldonk • 2024-03-26 10:24:35
Are vedere excelenta la parc, pentru ca este construit chiar in mijlocul parcului.
1 4
lady haha • 2024-03-25 21:41:23
mi-am luat bilet sa vin sa votez da’ nu pare ca are sanse Nicusor :( totusi, e cea mai eficienta contributie electorala: un vot in plus, sigur (macar sa nu-mi para rau ca nu am incercat)
12 83
galeo • 2024-03-25 23:32:56
Daca nu stai in Bucuresti sa simti "binefacerile" lui Nicusor, de ce mai vii sa votezi pentru altii?
85 14
lady haha • 2024-03-25 23:48:14
ca am dreptul. ca parte din ai mei locuiesc permanent acolo. ca vreau sa dau o mana sa scap capitala de smecherii care conduc banul public catre propriul buzunar. ca protest pentru lipsa totala de preocupare a alesilor pentru vot electronic. si ca sa se mire idiotii
15 78
exis • 2024-03-26 05:48:32
Idiotii cine sunt? Aia care nu voteaza ca tine? Aia care nu stiu sa foloseasca majuscula la inceputul propozitiei, verbul in propozitie sau punctul la sfarsitul ei? Lamureste-ne!
32 4
lady haha • 2024-03-26 18:06:46
daca ai oglinda acasa gasesti raspunsul acolo. nu plange, nu esti singurul
2 7
galeo • 2024-03-26 07:40:38
Pai asta demonstreaza lipsa de bun simt si talibanism politic fix la dumneata. Daca nu ai fi nesimtit nu ai incerca sa decizi viitorul pentru altii, ti-ai vedea de comunitatea dumneata.
32 3
lady haha • 2024-03-26 18:07:45
constitutia imi da dreptul sa votez. nesimtit esti tu care-l contesti
2 7
jorj_bv • 2024-03-26 00:00:42
Numește o binefacere cu ghilimele pe care o poți atasa de Nicușor.
30 17
john-doe • 2024-03-26 00:20:13
Pentru tine e, ai subiect de discutie!
20 4
jorj_bv • 2024-03-26 02:13:47
In loc de o parte dintre pomeni (vacante in Grecia pt pensionari) sau chermeze, Nicușor a renunțat la vat xe cateva ori mai multa retea de termoficare. A oprit blocurile construite in spatiul verde dintre blocuri, etc
3 24
krysme • 2024-03-26 09:35:09
Am apa si caldura, care disparusera sublim inca din ultimul an cu Firea. Am aplicatie care imi arata daca sunt avarii in zona si la ce ora se rezolva - si in geberal chiar se rezolva in timpul indicat sau a2a zi, pe vremurile doamnei, mai asteptai o sapt. Nu era vina ei, dar nu pot sa nu observ schimbarea. Parcuri curate si reabilitate. Trotuare reparate in jurul Herastrau, chiar si cateva alei din parc reasfaltate. Tramvaie noi. Parcari cu plata si trotuare libere. Pot vedea in aplicatia stb la cat vine troleul/autobuzul, sau pe google maps. Bilet stb unic pe o ora. Banda autobuz Un oras mai curat si organizat
3 26
pehash • 2024-03-26 01:31:29
Mai bine te-ai intreba de ce ar avea dreptul sa voteze cei care nu contribuie la bugetul capitalei.
31 9
lady haha • 2024-03-26 18:08:26
de ce? nu se mai voteaza cu buletinul ci cu chitanta de la taxe?
1 7
bumble-bee • 2024-03-27 16:44:10
Deci eu că contribui de 3 ori cât tine am 3 voturi?
0 0
faracatuse • 2024-03-25 21:41:49
Și liniștea s-a lăsat… :)
11 25
faracatuse • 2024-03-25 23:21:45
Nu disperați, nu făcut de pieleanu, ăla de n-a văzut în niciun sondaj câștigătorul real. Diferența e mult mai mică, bătălia se dă la vot.
3 46
ParaDoxis • 2024-03-26 00:33:26
Corect ! Ăla e " sondajul " real băi nene ! :)
2 23
tomtom • 2024-03-25 21:44:13
Pare un studiu făcut pe genunchi. Chiar nu preocupă pe nimeni problema termoficării?
9 52
galeo • 2024-03-25 23:34:27
Am centrala termica la bloc nou, nu ma intereseaza absolut deloc termoficarea, ba chiar ma deranjeaza ca banii din impozitul meu ajung in termoficarea altora.
42 18
mano84 • 2024-03-26 00:07:32
Corect, mai bine platesti combinatile lui Piedone! Termoficarea pe care o platesti si tu, ajuta sa nu mai fie asa de poluat orasul de la o mie de centrale la fiecare bloc nou construit... Sunt chiar curios unde ti-ar placea tie sa ajunga banii din impozitele tale!
10 33
galeo • 2024-03-26 07:42:38
Cu siguranta banii mei as vrea sa mearga in cu totul alta directie decat asa cum sunt gestionati acumde Nicusor, si ca mine nemultumiti sunt multi bucuresteni, si ne vom exprima democratic la alegeri impotriva lui Nicusor pentru asta.
19 2
Lovercraft • 2024-03-26 00:16:44
Ce o să faci când UE va interzice definitiv centralele de bloc? Pt că tu în momentul ăsta ești la mari poluatori
11 22
deval • 2024-03-26 01:05:02
Daca trimitem dancilezi, grapini la UE in continuare , va trebui sa aleg in a muri de frig sau de schimbari climatice, ca si dvs ! Stiti ce facea Franta, in 2020 din fonduri UE ? Monta la sate in fiecare casa pompe de caldura Daikin, cu care intretineau sera, casa , cu pretul consumului a 5 becuri pe luna !Adica, aveau viziune ! Politica, economica.......
12 12
jorj_bv • 2024-03-26 02:15:53
5 becuri de 100 watti fiecare si care funcționau permanent?
2 3
Ritzi Pitzi • 2024-03-26 05:26:19
Ca să obții cu o pompă 8 kW de căldură (pentru o casă de cca. 100 mp) consumi între 1.5 și 2 kW de energie electrică, adică cca. 1000 kWh/lună. Nu e chiar ieftin...
2 4
VuAd • 2024-03-26 07:34:09
galeo, ai o mentalitate tipic Romaneasca de a vorbi cu burta plina pentru aia cu burta goala . Daca tu te-ai vazut cu sacii in caruta , da-i dracu' pe ceilalti. Si eu am centrala .Dar vezi ca pierderile alea de la termoenergetica le platim amandoi, printr-un fel sau altul, , chiar daca nu depindem de sistemul central.
2 15
datornicu • 2024-03-25 21:44:37
Mda. Orice ar fi, nu vreau sa iasă candidatul pnlsd. Nicușor Dan are suportul multor oameni și sper sa îl bata pe piedone. In rest.. Nu ma aștept la miracole. Nicușor dan va rezolva încet și sigur...
13 58
Krissssssssss • 2024-03-26 00:54:15
Daca il scoteai pe "nu" din fata lui "vreau", scoteai punctul pus dupa candidatul PNLSD si Nicusor Dan si opreai comentariul aici, dadeai strike!
20 3
George21 • 2024-03-25 21:45:05
Da-le doamne minte oamenilor să se trezească
7 43
ParaDoxis • 2024-03-26 00:35:56
... deie Domnul să se trezească ... dar nu cumva să ai surpriza că se culcă iar la loc ... !? :(
3 9
Speak de grâu • 2024-03-26 03:41:40
ahahahahahahaha
3 2
ParaDoxis • 2024-03-26 20:37:08
:)))) Mai glumim si noi ca viata si asa este cum este ... ! :)
0 1
Krissssssssss • 2024-03-25 21:45:43
Daaa, si marmota invelea ciocolata in staniol. Mai cunoaștem o strategie similara când dulapul trebuia sa concureze musai cu Dancila! Si sondajele speriau țara ca iese Dancila presedinte!
11 23
Lovercraft • 2024-03-26 00:17:12
Niciun sondaj nu o dădea pe Dăncilă președinte
4 18
Krissssssssss • 2024-03-26 00:49:59
A ajuns in turul 2! Adica posibil presedinte! Ca Vadim. Aici fiind un singur tur, strategia e puțin schimbată. Trebuie bagata frica de la inceput!
10 5
bogdan1477 • 2024-03-25 21:48:01
Oare chiar asha batut in cap sa fie alegatorul din Bucuresti???
8 55
alllx • 2024-03-25 22:46:49
amigo, in bucuresti mai ai maxim 300.000 de bucuresteni, restul sunt adunatura de prin giurgiu, teleorman, ialomita, calarasi, arges, prahova,olt, dolj, cluj, iasi, bacau, etc. majoritatea distrusi! cum crezi tu ca voteaza unul din vrancea, abia venit/stabilit in bucuresti de 1-2 ani, el fiind din focsani si vazandu-l pe oprisan mare smecher iar pe piedone un oprisan local? iar de nicusor sa auda ca e matematician? ha? si sa-ni imaginezi ca daca respectivul are intre 25-30 de ani are vreo minte deschisa, ba din contra e cu atat mai distrus de tik-tok si manele!
16 52
suntbăsistdecirezist • 2024-03-25 23:29:47
Nu bucureștenii i-au votat pe Halaicu și pe Lis?
4 26
john-doe • 2024-03-26 00:22:56
Clujenii pe Funar vreo cateva mandate, oltenii pe Olguta, nu mai caut ca e tarziu, e valabil pentru toata tara!
2 23
muciflenduri • 2024-03-26 07:30:16
Bah frate, deci au venit din Vrancea bah frate, in ultimii doi ani, frate, și vor sa un voteze pe Piedone, frate. Pentru că Oprișan, frate. Tot ei, frate, au ales pe firea, Oprișan și pe toți ceilalți combinatori, frate, dar erau alții, frate, vin din 4 in 4 ani și votează, frate.
3 2
[deleted] • 2024-03-26 07:43:00
Acest comentariu a fost șters.
4 5
Imax • 2024-03-25 23:35:54
Da, oamenii sunt batuti in cap incepand cu alegerea lui Iliescu presedinte acum 30 de ani in urma.
1 26
Costi888 • 2024-03-26 06:27:23
Aia din anumite sectoare
3 1
ady77 • 2024-03-25 21:51:55
"Las-o ma in punctul mort!". Probabil ca acest sondaj a fost realizat prin pietele din Sectorul 5
7 52
jorj_bv • 2024-03-26 00:07:56
Pieleanu, trepadus pe la Voiculescu
2 26
jorj_bv • 2024-03-26 02:17:45
Fix asa scrie, in sectorul 5. Dar mno, dă mai bine fara precizări
2 4
FFlorin • 2024-03-25 21:56:09
Sondajul e făcut pe tik tok. A venit unu cu o roaba și hai sa îl votăm?! Și a angajat tot neamul la stat. Votați antena 3!
5 39
Ritzi Pitzi • 2024-03-26 05:32:12
Nimic nu-i oprește pe cei întrebați să răspundă „la mișto”, atât la sondajele anterioare, cât și la cele de la ieșirea de la vot. Adevărul e acolo, în cabina de vot...
0 4
Dorel Hepifanel • 2024-03-25 21:57:27
Așa ceva? No more Nick ,the Savior? Să-l preferi pe Piedone, ăla "vinovat" de Colectiv? Da' e frumos așa? Unde-s useriștii de odinioară? Unde-s bot, angi, sandy și zacusca Mandy? Nazol, zic...
28 15
VuAd • 2024-03-26 07:38:59
Useristii de odinioara o sa-ti dea tie cu sondajul asta peste ochi dupa alegeri bossulane :)))
1 8
t_beriu • 2024-03-25 22:02:37
Nu am incetat sa ma minunez ce pot vota locuitorii capitalei Romaniei. Halucinant...
9 35
Lovercraft • 2024-03-26 00:19:32
când l-au votat pe Nicușor erau buni...
19 7
deval • 2024-03-26 00:44:46
Si tot buni vor fi si anul asta ca pentru un om normal la cap , nu exista alta optiune cu doua gunoaie care au legatura cu Colectiv si un oprtunist aur care e continuu director in primarii din anul in care a terminat facultatea , dovada ca e adanc infipt in acest''sistem''si nu impotriva lui......
2 15
noi2013 • 2024-03-26 13:44:42
Legatura cu Colectiv e o marota penibila. In orice club din Bucuresti, din orice sector, un eveniment similar cu Colectiv se va termina la fel de tragic in orice moment. Dar toti care il tot luati pe Piedone pt Colectiv continuati s ava inghesuiti in toate maghernitele de cluburi fara s aconstientizati pericolul. Ia faceti protest in fata cluburilor care au la usa afis ca isi desfasoara activitatea pe proprie raspundere. si aceasta proprie raspundere se translateaza clientilor.
1 2
Krissssssssss • 2024-03-26 00:55:48
Uuu, am mai prins un troll PNLSDiSt!
8 6
anton_carpati • 2024-03-25 22:04:24
Iată de ce mulți români din Transilvania sunt pentru autonomie regională.
31 24
Costi888 • 2024-03-26 06:28:31
Regionala babaiatule. In ardealul vostru era o prezenta de 30% la alegeri, iar juma de harta era rosie.
1 4
azzazel • 2024-03-26 16:00:19
ROSIE DOAR TELEORMANUL ARDEALULUI HUNEDOARA, in rest cam galbejita sau verde, dar aici ai dreptate, galbenul si verdele e tot o alta nuanta de rosu. vin ai nostrii pleaca ai nostrii noi ramanem tat ca prostii, asa ca votam SOSOACA, ca e mmmare si foarte mmmmultaaaa,
1 0
Sepupu • 2024-03-25 22:07:41
Vrem pansele și trotuare,/Nu țevi de termoficare. O să crească infracționalitatea, tot ce nu e politic va fi subjugat și pus la colț. Piedone este direct legat de clanurile de interlopi care controlează mase de etnici.
7 50
Vali_B • 2024-03-25 22:08:53
Votam pușcăriași?!ne batem joc de amintirea copiilor arși în Colectiv, votam un corupt dovedit? Sondajul asta arata numai frustrarea. Cine e acasă la prânz sa ranspunda la sondaje în afara de bătrânii manipulați de A3 și RTV
7 58
Lovercraft • 2024-03-26 00:21:17
Corupt dovedit de cine? De tine? Justiția l-a achitat și l-a considerat nevinovat.
24 2
deval • 2024-03-26 00:55:03
Asa a reparat pnl si Nelocuitul de la Cotroceni legile ca nimeni nu mai e vinovat de nimic ! Nici dragnea nu a indraznit ce au facut ei ! Cauta pe internet harta Colectiv si o sa intelegi ca acolo nu putea niciodata sa primeasca nici un fel de autorizatie, nimic cu public ....N-ai observat ca justitia se simuleaza ca si celelalte, cum ar fi democratia ? Doar daca lucrezi si tu pentru Varanu nu aveai cum sa nu observi.....
4 13
Krissssssssss • 2024-03-26 00:57:27
Hai ca la comentariul ala cu Dancila te-ai desconspirat ca esti troll pnlsedist
6 6
gwolf • 2024-03-26 19:55:33
dar nu trebuie sa-i citesti vreun comentariu anume, din orice reiese ca e putin 'redus' deci in masa fidela de psd-ism. Si pe astia trebuie sa-i reprezinte cineva...
0 0
DanteW • 2024-03-25 22:09:57
Voi vota Nicusor Dan. Chiar daca nu imi e simpatic, chiar daca o ia pe aratura cu povestea asta cu votul dreptei vs votul stangii, poveste veche, fara sens. Nicusor Dan este un administrator public serios. Asta e tot ce conteaza acum. Si, tot in registrul parerilor personale, daca Piedone ajunge primarul capitalei, acesta va fi cel mai mare pacat politic al PNL si PSD. Nimic nu le mai spala. Este o mineriada politica, una mult mai dezonoranta decat cea de acum 34 de ani.
9 56
Remarque • 2024-03-25 22:10:22
Un sondaj partinitor din start, cu esantion nereprezentativ - "doar votanților actualului primar al Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone". Digi nu se dezminte, ramane un tonomat de partid si manipuleaza.
5 41
PDV • 2024-03-25 22:11:19
Piedone 44 la Avantgarde si 30 la Sociopol. Deja e prea mult! Cine să va mai creadă, măi?
2 45
renzor • 2024-03-25 22:11:45
Deci asta care a fost condamnat pt Colectiv si care a candidat la sect 5 cu sloganul "Ai grijă să nu te frigi la vot!" e numaru 1 la capitala? Peste 10 ani o sa-si faca vacantele in Grecia cu Oprescu si voi, prostimea capitalei, o sa acoperiti gaura din buget pe care o s-o dea. Sa tineti minte vorbele mele...
6 45
[deleted] • 2024-03-25 22:20:05
Acest comentariu a fost șters.
3 25
subcultura • 2024-03-25 22:13:44
Haha, batalia sondajelor. E paruiala maxima in PSD. Nu bagati in seama facaturile oamenilor de casa ai diverselor grupari, cafteala este intre taberele Cirstoiu si anti Cirstoiu (sustinatori de ocazie ai lui Piedine). Mergeti la vot!
4 29
Hoinarul • 2024-03-25 22:17:39
Locul astuia e la puscarie. Intr-o tara curata, asta avea deja cativa ani buni de puscarie. In afara de parculete, toate neamurile angajate la primarie si combinatii, nu a facut nimic in sectorul ala. Traim in Ro si orice e posibil.
3 40
[deleted] • 2024-03-25 22:20:55
Acest comentariu a fost șters.
2 30
Adi_rus • 2024-03-25 22:21:00
Se incearca manipularea bucurestenilor cu sondaje mincinoase si masluite.
4 25
tusnami • 2024-03-25 23:36:45
nu-mi dau seama unde e manipularea, daca era pro-carstoi il dadeau pe ala pe locul doi. cine ar vrea sa manipuleze pro nicusor? cine ar vota mizeria de piedone in afara de etnici si pietari?
6 10
Andrei(C) • 2024-03-25 22:22:02
Cand am vazut titlul articolului, am zis eh, ce gluma de prost gust. Apoi mi-am dat seama ca suntem in 25 martie si mai e pana pe 1 aprilie. Voi vorbiti serios?
4 15
vax_XXL • 2024-03-25 22:24:54
Vai de noi! Piedone pe primul loc? Ne-am tâmpit de tot! Avem o capitală (și o țară) din care au plecat tinerii și am rămas cu o populație îmbătrânită ce suferă de sindrom Stockholm. Nu rămâne decât ca și cei din grupa de vârstă 40-60 să plece ca să facă loc abominațiilor emanate din cancerul comunist ce se manifestă cu metastaze aurite ca să satisfacă iluziile celor ce refuză să gândească și vor doar minciuni și pomeni. Vai și celor ce nu vor să gândească!
3 24
6case • 2024-03-25 22:28:34
Doamne ferește! Dezvoltatorii imobiliari tropăie de fericire.
5 21
Navarh • 2024-03-26 08:11:35
Mda... in Bucuresti sunt vreo 100 000 de zidari, zugravi, instalatori, electricieni, soferi de utilaje, samd Care, in mod surprinzator, lucreaza pentru dezvoltatori de diferite calibre. Adauga si membrii de familie cu drept de vot plus cunoscutii pe care ii pot influenta si surpriza... Cum e matematica asta?
5 3
Sepupu • 2024-03-25 22:33:30
Sociopol este al PSD și strategia PSD este să determine electoratul lui Nicușor Dan să zică: "azi plouă. Nu merg la vot că oricum ND conduce."
5 17
filosoful.roman • 2024-03-25 22:43:33
Nicușor Dan pare un om corect și cinstit, care chiar a încercat sa facă ordine în București. Dar din păcate, nu e suficient. Marea problema: cea a încălzirii. Omul simplu se gândește, pe buna dreptate: ce a făcut Nicușor în 4 ani de mandat astfel incat sa nu mai fac frigul iarna? Nu știu exact pana unde se întind puterile primarului general, dar dacă Nicușor Dan ar spune acum, înainte de alegeri, ca se va renunță la încălzirea generala și se vor introduce centralele individuale pe gaz (bineînțeles, cu ceva subvenții din partea primariei), ar castiga alegerile. Oamenii pur și simplu s-au saturat sa facă iarna frigul în apartamente. Și vorbim de capitala României!
23 6
frolicone • 2024-03-25 23:05:11
Păi omul simplu de care spui nu vede șantierele în care se schimbă țevile, răspândite prin tot orașul? Ce îi mai trebuie că să gândească și el un pic? Face frigul pentru că din '89 până la Firea inclusiv doar s-au mimat reparațiile, puține, pe bani mulți și proaste. Acum, că a venit unul care le repara, tot ăla e de vină? Nu am centrală, am avut apă caldă oprită, dar asta nu mă va face să votez Piedone/Firea
6 27
Lovercraft • 2024-03-26 00:24:30
Nu repară nimic, povești.
21 6
Arlington • 2024-03-26 06:32:46
Locum in Bucuresti si vedem cu ochii nostri santierele, nu se lasa nimeni pacalit de troli platiti sa minta.
2 5
spirache • 2024-03-25 22:44:18
Nicusor a lasat impresia ca a facut nani primii 3 ani. Asteptarile de la el au fost uriase, dar el a parut sa adopte postura "dulapului" de la cotroceni, creand dezbatere doar despre 2 subiecte: de ce nu se tunde si cand se vaccineaza. Acum spre final, vrea sa para mai aproape de oameni, apare pe FB, pe TV etc. Asta nu inseamna ca nu a muncit sau ca nu este un bun gospodar, dar nu stie sa explice, sa prezinte. Pe de alta parte, Piedone e un fel de vedeta rock despre care nu am mari asteptari pentru ca Bucurestiul nu inseamna doar patrunjel si copaci dati cu var. Restul alorlalti nu conteaza. Sper ca trezirea lui Nicusor in al 12 lea ceas sa il tina in priza si in al doilea mandat. E nevoie.
21 20
alllx • 2024-03-26 00:48:52
prietene! a facut prea mult tinand cont ca a vut consiliul si mafia imobiliara calare pe el tot timpul! daca in astia 4 ani doar reusea sa evite falimentul orasului si tot era o performanta! omul a facut si tace, nu se bate cu pumnii in piept ca psd-pnl!
8 22
[deleted] • 2024-03-26 08:40:46
Acest comentariu a fost șters.
7 2
Cata_ • 2024-03-26 11:12:54
daca nu stii cum functioneaza o administratie locala, da, a facut nani. Ai auzit de consiliul generala al bucurestiului? Nu? pai uite, iti spun acum ca el e cel care stabileste bugetele si politicile publice intr-un an. Au fost in CGMB rudele prietenii lui N.Dan?
2 2
Kalabatov • 2024-03-25 22:47:29
8 2
Kalabatov • 2024-03-25 22:49:10
Cum să votezi pe acest joț pe nume pompedone?! Nicio șansă în fața lu’ Nicșor
6 15
unuldinnoi • 2024-03-25 22:50:24
Cum sa vrei sa votezi un impostor, un mincinos, care mai duce in spate si o vina imensa, cu incendiul de la Colectiv. Unii au mintea scurta. Pe lista de facilitati entru multi ar trebui inclusa si lecitina.
7 26
vivi2 • 2024-03-25 22:56:09
Ce inseamna sa te concentrezi 4 ani pe o sg chestie pe care nimeni nici nu o vede decat ca ii scade din confort. Bucurestiul arata la fel de jalnic ca acum 4 ani. Se puteau face mult mai multe si nici nu ar fi fost greu. Aia e, daca iese Piedone la anul o s-o regretam pe Firea.
14 7
demradulescu • 2024-03-25 23:00:03
Ce doctor chirurg,ce profesor de matematică,alegem un derbedeu cu BAC-ul luat la 32 de ani.În cazul ăsta mai bine PSD+PNL îl pune pe Nuțu Cămătaru care este mai onest
5 24
mylo_cr • 2024-03-25 23:03:23
Eu va recomand sa nu va repeziti ca schiopu in carja, veti mai vedea, citi si auzi multe sondaje pana la alegeri! Votati cum va lasa inteligenta si inima, sac!; cititorii si comentatorii HN sunt mai destepti ca altii ;-)
3 17
Amariei • 2024-03-25 23:10:40
Avangarde, al carui director e sociologul de casă al PSD, ne spune ca Piedone e alesul bucurestenilor. Si marmota o invelea pe ma-sa in tzoale Gucci...
4 20
Crisis • 2024-03-25 23:10:50
Eu cred ca bucurestenii nu sunt sănătoși la cap
6 13
[deleted] • 2024-03-25 23:19:10
Acest comentariu a fost șters.
3 13
galeo • 2024-03-25 23:31:52
Trebuie sa fii masochist sa mai votezi pentru Gica Contra Nicusor ce blocheaza orice.
29 5
mylo_cr • 2024-03-25 23:41:03
Galeo, omule dar vad ca te intereseaza subiectul, 3 postari pana acum sau esti un postac salariat?
3 23
inmono • 2024-03-25 23:47:04
"mitici" sau "sudisti" ? :) n-am dat cu parul, intrebam doar :)
13 2
ap101 • 2024-03-25 23:52:26
Nu cred. Iese Nicusor.
5 16
jorj_bv • 2024-03-25 23:58:06
Pare făcătură... OK, in Ferentari poate prinde un smardoi... Dar nu cred ca e la fel in restul Bucureștiului.
3 19
[deleted] • 2024-03-26 00:02:38
Acest comentariu a fost șters.
3 16
Dodel540 • 2024-03-26 00:02:42
Este un sondaj falsificat pe zona de procente primar. La nivelul de satisfacție față de primaria de sector, la sector 5 a ieșit 11% (unșpe!!!). Este inexplicabil. Doar daca unii votanți din S5 au indicat piedone la Pmb doar ca să scape de el.. haha
3 21
Krissssssssss • 2024-03-26 00:58:47
Incearca sa intelegi cine vrea sa il falsifice ;)
5 7
Propinatiu • 2024-03-26 00:49:13
E bine să mai calculeze. Dacă eram eu Piedone, candidam direct la președinție și luam două mandate, pe când problemele Capitalei sunt durabile, pățești ca Firea.
4 6
dekar • 2024-03-26 00:55:51
Este o facatura de sondaj ,un fake,un test pentru "lectura" ulterioara ,dincolo de cifre , a opiniilor noastre,astia de pe aici ca si ale altora,starnite de gunoiul aruncat in arena.
2 15
Comisarul Poporului • 2024-03-26 01:39:47
Mi se face greata cum escrocul Cristian Popescu a luat numele unui personaj de film, comisar fara arma, integru, marele Piedone. Un analfabet grataragiu parvenit si hot de faima. A tras Varanu un vant puturos in nara lui Pieleanu si s-a dat sondajul peste cap ca la pacanele.
4 28
[deleted] • 2024-03-26 07:49:52
Acest comentariu a fost șters.
1 6
K Terinca • 2024-03-26 02:48:36
Piedone e jupan pe tarlaua bucuresteana.
6 3
Berbunkson • 2024-03-26 05:21:13
Ce dacă iese unul sau altul? Când se văd cu sacii în căruță, nu mai fac nimic. Hai nicușoriști usristi limbisti, săriți cu dislike. Că atâta vă duce mintea. Iar pe HotNews, vă rog să verificați câți useri cu mai mult de 1 cont există.
9 1
pbdmcmfc • 2024-03-26 05:35:09
Nu vede nimeni manipularea subtile??! Zice in text: "Întrebarea le-a fost adresată doar votanților actualului primar al Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone."
1 7
WokeFreeman • 2024-03-26 06:15:00
Ha ha ha, adevărul este ca sondajele reflectă realitatea . Piedone , ce personaj caragialesc . Miticiii merită un asemenea primar. Iar Piedone merită un astfel de oraș , Bukreshtabad , văgăuna puturoasa. Ce Dominok Fritz, ce Ilie Bolojan? Ce Astrod Fodor ?opera lui ICL trăiește .prin Piedone.
6 5
NebeL • 2024-03-26 06:29:49
Mitici ... :))))))
2 4
[deleted] • 2024-03-26 06:53:43
Acest comentariu a fost șters.
0 5
gibon47 • 2024-03-26 07:01:55
Încetați odată cu aceste sondaje de kkăkkat. Manipulare ordinară. Aceste sondaje să fie permise strict în perioada de campanie electorală.
1 7
[deleted] • 2024-03-26 07:02:50
Acest comentariu a fost șters.
2 8
mircea112 • 2024-03-26 07:30:52
Dar cum s-ar impartii voturile daca s-ar retrage Nicusor? Dar daca s-ar retrage si Nicusor si Alice?
5 2
Andone1 • 2024-03-26 07:57:23
Cine voteaza hotii e la randul lui hot! Citat din Valeriu Nicolae. Recomand episodul de pe youtube cu Piedone. Problema este ca votantii lui Piedone nu citesc Hotnews
2 6
Berbunkson • 2024-03-26 08:04:19
Domnilor de la HotNews. Verificați câți au mai mult de 1 cont.
4 4
galeo • 2024-03-26 08:08:44
Cat de radicalizati sunt talibanii Nicusoristi pe aici...
12 3
Navarh • 2024-03-26 08:15:59
Adica pa, pa... primarelule?!?
6 1
Hellohello • 2024-03-26 09:12:02
Prea multa manipulare cu aceste sondaje. Ar trebui interzise prin lege.
2 4
[deleted] • 2024-03-26 09:14:32
Acest comentariu a fost șters.
1 8
Vendetta007 • 2024-03-26 09:33:59
Romania e un experiment social. N-am alte cuvinte.
1 3
Sepupu • 2024-03-26 09:36:00
Nicușor Dan nu se filmează cumpărând ceapă de la babe, făcând pe prietenosul șugubăț cu muncitorii care vopsesc gardurile, cu care, când se oprește filmarea, e satrap. Lui Nicușor îi lipsesc ipocrizia, șarlatania, teatrul ieftin de băiat de cartier, de treabă, care pupă pe toată lumea, apoi se dă cu dezinfectant. Și nici nu i s-o facă pentru că este demn și,pentru această calitate rară, în rândul liderilor, o să-l votez. Prostimea vrea pâine, ceapă și circ, iar Nicușor Dan nu oferă asta.
2 8
andrei8411 • 2024-03-26 09:56:49
ba voi sunteti nebuni? cum sa votati BA pe PIEDONE? pai daca acum va plangeti ca aveti infrastructura varza si blocuri peste blocuri pai sa vedeti cand vine asta.. ca o sa va puna panselute la bloc sa nu mai miroasa a rahat si o sa dea autorizatii la oricine pe banda rulanta semnand ca Primarul asa cum a facut-o si cu Colectiv si orice altceva.. Treziti-va!
1 4
Achizitorul • 2024-03-26 10:22:46
Nicușor nu a strălucit, nu are prestanță, e timid și nu reușește să privească interlocutorul în față ceea ce nu prea îl califică pentru a fi conducător. Dar este matematician chiar olimpic, cu studii adevărate. La fel și doctorul Cirstoiu sau doctorul Băluță. Oameni care în profesia lor au dovedit că au valoare. Spre deosebire de Popescu Piedone care provenind din alimentația publică a făcut și el niște studii la apelul bocancilor ca mai toți din cei din vârful politicii și a instituțiilor cu conducători numiți politic. Și atunci cum putem să ne dăm orașul pe mâna unuia că el. Ascultați cu atenție discursul lui și o să constatați câte cuvinte utilizează. Puține.
1 3
Qiu • 2024-03-26 10:29:50
Daca ajunge Piedone primarul Bucurestiului inseamna ca am ajuns jos de tot ca natie (de bucuresteni).
1 3
z-ulescu • 2024-03-26 10:30:27
Nu va enervati. Asta e sondaj facut de un iubitor de psd isti, in sect 5, la ora cand ies manelistii sa ia aer.
1 2
Cata_ • 2024-03-26 10:55:14
e clar, e nevoie de descentralizare. Ca oradean, si fost clujean, m-am /ne-am cam saturat de mizerabilul bucuresti. in 2024 sa votezi un analfabet si ticalos de asemenea calibru e incredibil
2 3
Un_individ • 2024-03-26 10:58:45
Cand zici pesedist, zici definitia infractorului.
1 3
Steil07 • 2024-03-26 11:14:26
Doctorii manageri au dovedit demult ca sunt hoti! lasati adevaratii manageri in institutii sa faca performanre si sa raspunda de actiunile lor In occident spitalele nu au manageri doctori! Primaria capitalei este exceptie
2 1
AnnMerry • 2024-03-26 11:22:16
Piedone se gandeste sa-l lase pe fi-su la primarie in locul lui ca si cand primaria este regat... se lasa asa din tata in fiu :)))) NIMENI nu are nicio sansa in fata lui Nicusor. Trebuie sa avem rabdare insa ca Bucurestiul se va schimba dar asta necesita incredere si timp dat lui Nicusor. Din atitea comentarii aici nu vad unul impotriva lui Nicusor deci de unde 44% pro Piedone?
1 8
ParaDoxis • 2024-03-26 20:43:11
... eh , se dă rotund și Piedone că e mare și tare șmecher ... ! ;) Acum vom vedea cat de maturi politic sunt bucureștenii ... că acum nu mai au nici o scuză dupa 30 și ceva de ani ... ! :)
0 2
INTERVIURILE HotNews.ro