Sari direct la conținut

VIDEO Explozii masive în Crimeea, la o bază militară aeriană rusească / Un mort și cinci răniți

HotNews.ro
VIDEO Explozii masive în Crimeea, la o bază militară aeriană rusească /  Un mort și cinci răniți

Trei martori locali au declarat pentru Reuters că au auzit marți mai multe explozii puternice și au văzut fum negru ridicându-se din direcția unei baze aeriene militare rusești de la Novofedorivka, în vestul Crimeei.

18:49Principala cauză a exploziilor de la aerodromul militar ar fi încălcarea cerințelor de siguranță la incendiu, a declarat pentru TASS o sursă din cadrul ministerului rus al apărării.

Până în acest moment, Ucraina nu a comentat în vreun fel exploziile produse la baza militară a Rusiei din Peninsula Crimeea.

18:30O persoană a fost ucisă de o explozie produsă marți la bază aeriană militară, a anunțat pe rețelele de socializare șeful administrației ruse din Crimeea, Serghei Aksyonov, potrivit Reuters.

17:57Cinci persoane au fost rănite în urma exploziilor de la aerodromul militar, printre care și un copil, a declarat reporterilor șeful Ministerului Sănătății din Crimeea, Konstantin Skorupskyy, transmite TASS.

Patru dintre răniți au fost externați din spital după ce au primit tratament, în timp ce una dintre victime este supusă unei intervenții chirurgicale.

17:21Rob Lee, analistul militar de la Foreign Policy Research Institute, care studiază forțele armate ruse spune că în imaginile distribuite pe rețelele de socializare se pot vedea două explozii diferite care au avut loc simultan în zone separate.

17:11Asociația operatorilor de turism din Rusia a anunțat că explozia din Crimeea s-a produs departe de zona unde oamenii merg la plajă și nu s-au înregistrat victime sau răniți în rândul turiștilor, transmite TASS.

În ciuda conflictului, Crimeea a rămas o destinație de vacanță importantă pentru mulți ruși care continuă să se bucure de vară pe plajele sale, notează AFP.

17:02Autoritățile din regiunea Saki din Crimeea, unde se află baza militară, au anunțat evacuarea locuitorilor, potrivit TASS.

16:59Armata rusă a mai precizat că nu a avut loc niciun atac și că niciun echipament militar nu a fost avariat.

16:57Miniterul rus al apărării susține că exploziile de la baza militară au fost cauzate de detonarea unor muniții de aviație, potrivit RIA Novosti, citată de Reuters.

16:49Ministerul rus al apărării a anunțat marți că nu sunt victime după explozia de la baza aeriană militară de la Novofedorivka, transmite agenția rusă de presă RIA Novosti, preluată de Reuters.

16:43Viktoria Kazmirova, șef adjunct al administrației districtului Saki, a confirmat că au avut loc explozii, potrivit TASS.

„Aerodromul nostru explodează. Explozii la aerodrom. Aici toate ferestrele au fost sparte”, a spus Kazmirova.

––

Mai multe explozii au avut loc în apropiere de satul Novofedorovka din Crimeea, a declarat marți un consilier al primarului din Crimeea, Oleg Kryuchkov, pe canalul său Telegram, citat de agenția de presă rusă TASS.

Cel puțin 12 explozii de intensitate variabilă au fost auzite în decurs de un minut, au declarat doi martori pentru Reuters. Trei au fost deosebit de puternice.

Videoclipuri partajate pe rețelele de socializare au arătat, de asemenea, o coloană de fum în zonă.

Potrivit agenției ruse de presă TASS, baza militară este folosită de Ministerul rus al Apărării. Aici există un complex de pregătire pentru teste la sol pentru a exersa decolarea și aterizarea aeronavelor de aviație navală.

Unul dintre cele doar două simulatoare de acest tip din Rusia, complexul este un aerodrom cu un teren de zbor din oțel sub forma unei punți de navă. Dimensiunile aerodromului sunt echivalente cu puntea de zbor a portavionului Amiral Kuznețov, notează TASS.

Timp de decenii, Rusia a închiriat de la Kiev portul naval Sevastopol, unde se află Flota sa din Marea Neagră, dar a anexat întreaga peninsulă de la Ucraina în 2014.

Peninsula Crimeea, care rămâne sub control rusesc, a fost scutită de bombardamentele intense și de luptele de artilerie care au avut loc în alte zone din estul și sudul Ucrainei de la 24 februarie, când președintele Vladimir Putin a ordonat forțelor armate rusești să intre în Ucraina.

ARHIVĂ COMENTARII
[deleted] • 2022-08-09 16:04:25
Acest comentariu a fost șters.
0 50
Martinezu • 2022-08-09 16:08:23
E bine si atat. Mi-ar fi placut totusi sa vad niste avioane sarind in sus..de bucurie. Dar stirea se actualizeaza , mai e timp..:)
0 58
suleiman • 2022-08-09 16:09:42
Nu se poate așa ceva, Mazeta a zis că victoria e pe cale să vina. Eu zic că o fi fumat vreun paznic ceva, poate un AGM 88
0 51
pamiproject • 2022-08-09 21:11:49
Shhh, nu lua nickname-urile Mazetelor in desert, sau o sa iti arunce Tata Putin sufletul in gulag pana vine Lipsa Oricarei Judecati de Apoi
0 21
RatuscaModificataGenetic • 2022-08-09 16:13:06
Frumos! Foarte frumos! La mai mare! Ucraina are niște frontiere internațional recunoscute la care trebuie să revină cât mai curând. De data asta fără concesii de tipul Sevastopol.
0 56
Gigel cu elefantii • 2022-08-09 16:17:03
Le-a cazut bricheta
1 70
Vorwarts • 2022-08-09 16:18:07
A sarit capacu' de la samovar.
1 70
omezu • 2022-08-09 16:22:55
Iar a fumat Ivan langa rachete.
1 73
taro • 2022-08-09 16:24:11
Nu e nimic de vazut aici, cineva a aruncat o tigara aprinsa, atat. Sunt pline bazele astea militare de tigari aprinse...aruncate de la 70-80km distanta.
1 81
Dr.Mythnick • 2022-08-09 22:58:47
Himars... tabaco does kill !
0 15
feroviarul123 • 2022-08-09 16:25:52
Asta-mi aduce aminte de ceva... a da HIMARS. Putinica, Putinica nu ai înțeles nimic din istorie.
1 74
transpenibilus • 2022-08-09 16:29:18
Crimeea e teritoriul Ucrainei, afara cu idgy bahuy rusky okupant!
1 66
Dogul • 2022-08-09 16:36:17
Slava Ukraini!❤️
1 73
Sarmat • 2022-08-09 16:39:43
Oleeeeeeeee!
1 67
rsumy_ • 2022-08-09 16:47:10
Au primit ucrainenii rachetele de 300 Km!
2 76
Rahan5 • 2022-08-09 23:04:24
Nu. E posibil sa fie rachete (noi) cu combustibil solid ucrainiene Grom (Hrim 2): 500 kg focos. Pot sa bata: 400–500 km. Se poate lovii si Moscova cu ea. E un fel de Iskander ceva mai mic. Lansatorul e dublu pe 5 perechi de roti.
1 13
[deleted] • 2022-08-09 17:02:51
Acest comentariu a fost șters.
2 62
radu_b24 • 2022-08-09 17:07:03
Incet incet se apropie de podul care leaga Crimeea de Rusia!:)
1 57
Hastur • 2022-08-09 17:13:50
A bubuit o artifica, nimic de care sa ne ingrijoram, chestii normale!
1 51
rapidos • 2022-08-09 17:19:30
Aiurea , au facut rusii un gratar atomic , icre negre si sampanie a greu , au de fac baie in ea !
3 45
transpenibilus • 2022-08-09 18:16:29
Stiu ca ti se pare greu de crezut dar sampania se face in Franta, deci nu la voi. Posirca de o fabricati si va pacaliti ca e sampanie e o votca ieftina carbogazoficata
1 33
Neam Prostit • 2022-08-09 17:32:23
"Ministerul rus al apărării a anunțat marți că nu sunt victime." Cam asa arata niște lovituri de precizie. Bănuiesc ca asta e doar începutul. Hai și cu podul!
1 53
suleiman • 2022-08-09 18:29:17
Nu stii sa citesti comunicatele ruse - "nu sunt victime" inseamna ca sunt zeci de morti.
0 50
JustinCase • 2022-08-09 17:39:10
A dat în clocot instalația de distilare de vodkă proastă.
2 48
Qxx • 2022-08-09 18:11:01
Un copil s-a jucat cu o lupă. Și tot așa de 72 de ori.
0 41
AliKimiku • 2022-08-09 18:44:57
Dupa mine detaliul fabulos e faptul ca pe baza aia aeriana rusnacii aveau o pista din otel de dimensiunea celei de pe Kuznetov pe care se antrenau vasnicii piloti rusi de portavioane! Portavioane inexistente! Cam despre asta e vorba cu mareata armata rusa! Forme fara fond!
0 45
ciprian_ • 2022-08-09 18:53:01
Rachetele Neptun care au scufundat Moskva au un firing range de aproape 300km si pot zbura la cativa metri deasupra solului. Sevastopolul e putin mai departe. Daca ucrainienii ar cuceri Kherson atunci ar putea lovi cu rachetele lor Neptun portul Sevastopol din Crimeea.
0 48
kingdavidhotel(banat din nou) • 2022-08-09 19:23:49
Herson se numește....ai de capul meu!
51 1
ciprian_ • 2022-08-09 20:54:38
Da, esti vai de capul tau: https://en.wikipedia.org/wiki/Kherson
2 17
Abraxas23 • 2022-08-09 23:38:14
King David are dreptate, Kherson e grafia din engleză. Suntem vecini cu ucrainenii de multe sute de ani, cu mult înainte să apară romgleza pe meleaguri valahe. "Kh" în engleză este echivalentul lui "h" din română, deci "Kherson" e "Herson", la fel cum "Kharkiv" e "Harkiv", fostul Karkov din vremuri sovietice.
15 6
ciprian_ • 2022-08-10 01:36:11
Detalii, le stiu. Kherson nu este doar varianta in engleza ci e si varianta internationala folosita pe aproape tot globul. Nu ai folosit de exemplu diacriticele romanesti ă, â, î, ș, ț dar nu inseamna ca gresesti. Eu 99% din timp intalnesc variantele Kherson/Kharkiv asa ca le prefer. Presa internationala si comentatorii sau expertii militari internationali folosesc Kherson.
0 10
pamiproject • 2022-08-09 21:14:09
Kherson, de fapt...vai de ale noastre!
1 15
rsumy_ • 2022-08-09 20:25:10
Am impresia că rușii nici nu știu ce i-a lovit.
0 41
Hastur • 2022-08-09 21:00:50
Daca or fi fost, sanse care tind spre 100%, in delirium tremens, iti dai seama ca treaba e tulbure rau!
0 14
florin4u • 2022-08-09 20:35:27
Lovely...
0 33
pamiproject • 2022-08-09 21:10:50
Aha, incalcarea normelor de siguranta pentru incendii. Tras la indigo cu submarinul multi-rol Moskva. Si acolo fusese ceva incendiu aleatoriu minor, nu? Si apoi cumva a devenit mai serios
0 24
vangall • 2022-08-09 21:39:30
Himmars ale mari... de 300 km...
1 19
tudorr • 2022-08-09 21:39:56
Sad reactions only!
0 15
Dimash • 2022-08-09 21:55:02
Cele două explozii s-au produs simultan. Nu poate fi un accident, așa cum susțin orcii-ruzziști. Deci, ori armata ucraineană a țintit cu arme de artilerie, ori partizanii au reușit să plaseze bombe, pe care apoi le-au detonat. În filmuleț se vede foarte clar că exploziile s-au produs simultan. Dacă era doar o neglijență a orcilor, s-ar fi produs doar o explozie sau măcar a doua ar fi apărut ceva mai târziu. Nu în același moment cu prima.
0 27
JustinCase • 2022-08-09 23:54:15
Are sens, dacă ești beat și vezi dublu când ai scăpat chiștocul de țigare.
0 9
Gigi Kent • 2022-08-09 21:57:05
Atata timp cat Ucraina nu revendica niciun atac as inclina sa cred ca le-a plesnit munitia sub fund. Ma si gandeam la un moment dat cand idiotul sef ameninta cu razboi nuclear daca nu cumva au fost vandute de mult focoasele alea, ceva motoare de rachete sau alte componente si nu le vor exploda sub fund in momentul in care incearca sa lanseze o intercontinentala la cat de incompetenti si de corupti sunt.
19 8
rsumy_ • 2022-08-09 22:19:26
Au fost 2 explozii aproape în același timp, la ceva distanță una de cealaltă. Probabilitatea unui accident - mică.
0 23
Susufler0 • 2022-08-10 15:57:40
Ucrainienii sunt discreti la rugamintea americanilor ! PS. Rusii nu recunosc ca sa nu se faca de cacao !
0 1
tudorr • 2022-08-09 22:37:50
Furtuna pe mare din nou, but wait... :))))
0 14
rsumy_ • 2022-08-09 23:01:47
Se știe că pe aeroport erau, cu 4 ore înainte de explozii: 13x SU-30, 12x SU-24, 1x IL-76 și 6x Mi-8. (@TpyxaNews)
0 20
Thexy • 2022-08-09 23:23:55
O să vedeți voi mâine comunicatul oficial: A fost furtuna, ceea ce a fost în mod greșit luat de explozie erau două tunete și fumul era de fapt ceață. Sau poate că fumau liniștiți orcii. Sau poate trecuse "portavionul" Admiral Kuznețov la vreo sută de km de acolo și purtase vântul fumul
0 20
Amariei • 2022-08-10 01:59:43
Interesant ce va face Putin, va decreta mobilizarea generala? E un atac pe teritoriul ocupat de Rusia, are cojones sa declare razboi? Nu ca nu ar fi deja in razboi, dar macar sa il declare. Deocamdata vad ca se ascunde dupa "accidente". Cred ca daca il declara s-ar putea ca frumoasele lui centre de inrolare sa ia subit foc, unul dupa altul...
0 15
INTERVIURILE HotNews.ro