Sari direct la conținut

Afirmații rare ale Mariei Zaharova, care recunoaște că la Kremlin există dispute privind războiul din Ucraina

HotNews.ro
Maria Zaharova, purtatoarea de cuvant a MAE rus, Foto: Alexander Zemlianichenko / AP - The Associated Press / Profimedia
Maria Zaharova, purtatoarea de cuvant a MAE rus, Foto: Alexander Zemlianichenko / AP - The Associated Press / Profimedia

Maria Zaharova, purtătoarea de cuvânt a Kremlinului, a lăsat să se înțeleagă că în interiorul Kremlinului există neînțelegeri, afirmând că nici măcar liderii de la Moscova nu se pot pune de acord cum să prezinte războiul Rusiei din Ucraina, relatează Business Insider.

„Există o bătălie în desfășurare, inclusiv în rândul elitelor [din Rusia], a declarat Zaharova la o conferință organizată de antreprenorul tech Igor Așamanov la care au fost invitați și alți oficiali și prezentatori TV din Rusia.

Business Gazeta, un site din Rusia specializat în știri financiare, notează că Așmanov a sugerat ca Kremlinul să creeze un birou de informații ca pe vremea dictatorului Iosif Stalin pentru ca acesta să controleze toate firele narative legate de războiul din Ucraina și să ilustreze o imagine unificată asupra „operațiunii militare speciale” declanșate de președintele Vladimir Putin în data de 24 februarie a anului trecut.

Însă Zaharova a respins propunerea antreprenorului, afirmând că guvernul rus nu are în prezent o abordare unificată asupra modului în care ar trebui să se vorbească despre conflict.

„Am mai spus că nu avem o singură voce unificată a statului”, a afirmat purtătoarea de cuvânt a MAE rus. Ea a susținut de asemenea că ministerul de Externe de la Moscova nu este autorizat să vorbească despre evoluția luptelor din Ucraina și că ministerul Apărării condus de Serghei Șoigu „fie nu poate, fie nu vrea” să discute despre conflict.

Comentariile Mariei Zaharova, un semn că se degradează propaganda rusă?

Institutul pentru Studiul Războiului din SUA nota în evaluarea sa de sâmbătă privind războiul din Ucraina că afirmațiile Mariei Zaharova arată că abilitatea Kremlinului de a controla strict propaganda din Rusia se deteriorează.

„Comentariul lui Zaharova este notabil și susține mai multe evaluări ale ISW despre deteriorarea regimului de la Kremlin și controlul său asupra dinamicii spațiului informațional”, afirmă evaluarea ISW.

„Este neclar de ce Zaharova – un purtător de cuvânt cu experiență – ar admite deschis aceste probleme la un eveniment public”, mai afirmau weekendul acesta analiștii militari americani.

Evaluarea ISW nota de asemenea că președintele Vladimir Putin pare să fi predat controlul asupra spațiului informațional din Rusia „unei serii de actori cvasi-independenți” în contextul în care bloggerii militari ruși, corespondenții de război ai Moscovei și șeful mercenarilor Wagner critică deschis și dur comandamentul militar de la Moscova.

Aceste critici sunt însă aproape exclusiv îndreptate împotriva ministrului Apărării Serghei Șoigu, șefului Statului Major rus, Valerii Gherasimov, și a altor comandanți ruși de pe câmpul de luptă. Criticile și atacurile directe la adresa lui Vladimir Putin sunt extrem de rare.

Urmărește ultimele evoluții din a 383-a zi a războiului din Ucraina LIVETEXT pe HOTNEWS.RO.

ARHIVĂ COMENTARII
tonnyr • 2023-11-06 15:21:40
USR-ul nu e perfect cum nimeni dintre noi nu e. Dar e de cel putin de nota 5-6 fata de altele care sunt de nota 1-2. Si e partidul nativ si asumat pro-european, nu cum sunt altele care umbla cu cioara vopsita. Eu cred ca ar trebui sa continue sa sustina si traditionalisti si progresisti, cultura dialogului, libertatii de drepturi, profesionalism inclusiv la stat, respect in diversitate. Toate asumate in acelasi timp.
30 28
miculescu-rucar • 2023-11-06 19:47:52
pe mine ma ingrijoreaza pasivitatea usr fața de discursul agresiv antiromânesc, antieuropean si filorus al hauristilor si s.o.s-ocarilor. Nu am vazut o luare de atitudine publică ferma si permanenta impotriva agresiunii mujice si a macelului comis de teroristii hamas asupra civililor israelieni. Nu am văzut o atitudine ferma, susținuta si permanenta fața de expansiunea "suveranismului" de sorginte putinista. Oare in viziunea conducerii actuale a usr ce este mai grav: vizita unui primar la ambasada mujicilor sau faptul ca a votat intr-un fel sau altul la un referendum cu nicio miză? Nu ii acuz de "tradare", ci doar de noncombat. In timp de război, noncombatul este pedepsit.
7 15
Stefan78 • 2023-11-06 23:58:45
Mare grija ce ai tu acuma, evreii. Asta era problema primordiala a Romaniei.
3 2
clint • 2023-11-07 00:39:32
Pe mine ma îngrijorează electoratul USR. Înțeleg ca oamenii sunt orbiți de frustrare fata de faradelegile USL. Dar totuși, când le-am spus ca întrarea USR la guvernare e o greșeală care o sa ii coste pe modelul CDR m-au făcut PSD-ist care "nu își dorește schimbarea". Da, sa te imbeti cu apa rece, spunând "noi suntem schimbarea" și ca suntem inatacabili doar ca ne-am raliat unui ideal, e aroganta, suficienta, intr-un cuvant extremism. Nu mai zic de atitudinea aia de partid cu cel puțin 50%, când ei... Ma bucur ca cineva din interior o spune mai bine decât as putea sa o spun eu.
4 6
IancuJianu • 2023-11-06 20:17:36
Cu exceptia nulității de Bîrnă, care a făcut cum a făcut ca să ajungă iar în capul listei, ca un păduche...
4 11
Martinezu • 2023-11-06 15:24:59
E lucru romanesc si asta. Nu ai cum sa schimbi directia pe care tara merge implacabil de 33 de ani. Dezastru pe toata linia. Nici alti 33 de ani nu ar ajuta.
12 16
miculescu-rucar • 2023-11-06 18:03:23
Poate acum este momentul resetarii usr. Poate a venit momentul trecerii de la ranga demolatoare la constructie. Nu stiu ce realizari are doamna Lasconi ca primar. Dar dacă are, acestea ar trebui popularizate cât mai "agresiv". Popularizarea realizărilor unui primar usr pot avea un impact mai mare la public decât sterilele declaratii anti.., anti..etc. Nu este târziu, chiar se pot face multe până la alegeri. Altfel..., nici nu indraznesc sa ma gândesc!
7 26
methalman • 2023-11-06 15:28:50
Oare de ce nu este pe listele europarlamentare Vlad Gheorghe? Pentru ca nu face parte din nucleul Drula - Ghinea - Nasui?
5 34
un domn • 2023-11-06 16:55:49
“Concursul se da Joi, postul e ocupat de Marti” - Toma Caragiu
2 41
Laurell • 2023-11-06 18:23:21
Va lua oare USR măcar 10% la alegerile din anul 2024?????
7 13
IancuJianu • 2023-11-06 20:18:41
Nu cred. Si asta din cauza aranjamentelor lui Bîrnă.
3 7
JohnnyBrav0 • 2023-11-06 18:17:58
Oare de ce singurul care mai face galagie pe o tema deja transata in partid este cel care nu mai e pe lista de la europarlamentare?
12 8
IancuJianu • 2023-11-06 20:31:12
Pentru ca lista e conform dorintelor lui Bîrnă (numiri), nu cum doresc membrii partidului (alegeri).
6 9
Intreb_si_eu • 2023-11-08 02:10:00
De unde știi că nu e pe listă ? Doar e deja europarlamentar. Dacă nu e pe listă înseamnă că nu a mai vrut să candideze, n-avea cum altfel, cineva care a fost deja acolo.
0 0
C.C. (Cinste Coposu) • 2023-11-06 15:41:42
(Cacofonie dorita!) Adica: ca sa fii (€)parlamentar trebuie sa negi valorile Familiei?
16 36
NOTORIOUS • 2023-11-06 15:45:33
Au avut grija Barna și Ciolos sa distrugă complet USR. Nu ne mai facem bine! Rămânem pe mana trădătorilor și hoților de la PSD, PNL, AUR și UDMR
17 23
tonnyr • 2023-11-06 16:55:40
Eu zic ca massmedia a fost asmutita pe USR. Da, e un partid in care functioneaza democratia si membrii e normal sa aiba opinii divergente. Prima problema e ca nu stim ca romani sa negociem diplomatic, sa avem rabdare unii cu altii, sa ajungem la un compromis, sa ne pregatim temeinic vezi Lasconi care a fost nepregatita pentru interviu. Dar problema principala e massmedia in Romania care ignora orice initiativa USR gen Fara Pacanele, Fara Pensii Speciale dar varsa tone de pixeli si minute pentru orice divergenta interna. in timp ce interesul public e de fapt invers. Deci cine plateste/influenteaza/manipuleaza massmedia prin tara asta?
20 12
Inapasevedeinvers • 2023-11-07 10:29:06
Massmedia ca massmedia dar cum se saboteaza ei singuri, nu o face nimeni. Bomboana pe coliva, aceasta minune de fata isi face mama albie de porci intr-un mod cat se poate de josnic. Macar si doar pentru faptul ca era despre mama ar fi trebuit sa-si tempereze comentariul plin de ura si dispret. Cred ca va costa USR pierderea unor procente din cele si asa destul de putine fata de speranta noastra ca va reusi vreo formatiune politica sa demoleze blocul PSD-PNL. Vom avea un nou "Romania Mare"/PPDD, mai incult si mai agresiv care va face parlamentul nefunctional...pana cand se vor dilua in PNL+PSD, unul cate unul, sau in grup, asa cum au facut si oamenii lui Vadim si DD.
1 5
Bubulac • 2023-11-06 17:04:51
Au împins-o pe știrista asta prima pe listă ca să spele mizeria de a se numi între ei în biroul național - Barna, Voiculescu, Botoș etc., crezând că e populară intern. Duduia fiind la nivelul de maturitate politica a unei vânzătoare de usturoi, a călcat fix în găleata maro a cepefiștilor și toată schema le-a explodat în față. Dacă într-un partid normal nu mai zicea nimeni nimic două săptămâni și apoi se retrăgea singură, aici tot partidul i-a sărit în cap lui Drulă să o scoată imediat, dar imediat de pe listă. Pentru că toate deciziile USR sunt orientate spre intern, contează doar cine păstrează controlul atelajului, nu perspectiva externă, voturi, guvernare, astea sunt irelevante.
17 16
suntbăsistdecirezist • 2023-11-06 17:35:23
Cum adică a călcat în găleată? Femeia și-a asumat de acum 4 ani poziția pro-familie. Și are coloană vertebrală și recunoaște. Spre deosebire de Nicușor Dan care nu recunoaște
12 12
Susufler0 • 2023-11-07 14:58:40
Cu cine ai votat in 2020? Cu cine vei vota in 2024?
1 1
faracatuse • 2023-11-06 15:47:44
Omul are dreptate, mare dreptate... Dar e tarziu, raul a fost facut... Analiza politica a declaratiilor lui Lasconi trebuia facuta la rece... Partidul a actionat ca Oana..
5 39
zeroG • 2023-11-06 15:47:57
Ce atata suparare? ! Las’ ca voteaza don’soara Oana cu USeRe. La ce potential are si la valorile pe care le promoveaza partidul, poate ajunge chiar pe listele USR-ului la urmatoarele alegeri. Dar nu fiti modesti! Direct sefa partidului! Ca merita ! Dar oricum nu mai conteaza atata vreme cat USR-ul nu va mai trece pragul electoral.
12 36
[deleted] • 2023-11-06 15:53:47
Acest comentariu a fost șters.
6 32
tonnyr • 2023-11-06 16:31:52
Tu ai vazut massmedia romaneasca sa dedice vre-un titlu despre Fara pacanele langa scoli sau Fara pensii speciale? Cu siguranta mai mult de 50% din populatie sunt de acord cu initiativele USR dar e un blocaj mass-media la adresa lor. in schimb, daca unul singur zice ca nu e de acord cu conducerea aceasi presa anuleaza toate stirile pentru breaking news. Ceva e putred cu presa si televiziunile romanesti.
20 17
iCalin • 2023-11-06 15:59:07
Doar scorul electoral sau sondajele conteaza, si aici dl Catalin Drula, un tip extraordinar de altfel, nu sta bine deloc. Pentru asa zisul scandal cu d-na Lasconi nuas face mare tam-tam.
15 13
Cetatean batran • 2023-11-06 18:51:11
Ba sa facem tam-tam pt ca se vede gandirea celor din conducerea USR care nu tin cont de ceea ce gandesc acum, in mare masura, romanii.D-na Lasconi are curaj sa-si spuna punctul de vedere si ar trebui apreciata de colegi.Dar ce sa vezi, nu da bine la Bruxelles. NU NE MAI IMPUNETI CE SA GANDIM,ce urmeaza daca nu o facem? Ne sanctionati ,asa cum este trendul in alte tari europene? Pierdeti pe mana voastra. Lucrurile trebuie sa evolueze normal , nimic nu se impune cu forta. D-le Drula ,ne omorâti si ultima speranta.Gresiti fix atunci cand sunt decizii importante de luat
2 13
TICALOSU • 2023-11-06 16:17:27
O glumă de partid!
24 21
tonnyr • 2023-11-06 16:24:57
O armata de trolli care nu spune nimic de initiativele USR: Fara Penali, Fara Pacanele langa Scoli, Fara pensii speciale sustinute de sute de mii si milioane de romani. Massmedia nu spune nimic despre ele, sunt ignorare total in timp ce orice soapta sau discutie interna ajunge prima stire a zilei.
23 18
TheBlizzard • 2023-11-06 17:04:22
Numai de pensia speciala de caschetar sa nu-i pomenesti "ticalosului".
6 13
Susufler0 • 2023-11-06 16:31:20
Tu voteaza tot ceea ce stii: PSDNL-ul!
12 13
TICALOSU • 2023-11-06 17:16:07
Decât USR mai bine psdpnl!!!
19 15
un domn • 2023-11-06 17:22:47
Gresesti. Dar va place rolul de Bad Man.
6 14
Susufler0 • 2023-11-07 15:05:08
Votezi deci pe hoti si pe corupti! Sa fii sanatos!
0 1
asx • 2023-11-06 16:18:19
Aoleu, inca o cartita PSD-REPER-ista, precum Ciolos sau domnisoara Oana Lasconi, imbogatita de vreun baron putinist pentru scandalul creat care nu aduce avantaje decat PSD-ului si clonelor PNL/AUR
18 12
SKBjull • 2023-11-06 16:24:00
Trist, chiar trist. Dacă erau la ciolan înțelegeam că se ceartă, dar nici măcar nu au ajuns la putere. Ei vor salveze România? Care fie vorba între noi, nu are nevoie să fie salvată, ci doar trebuie reformată.
6 31
Susufler0 • 2023-11-06 16:33:01
Ei vor sa o reformeze impotriva intereselor PSDNL-UDMR-HAUR.
12 12
un domn • 2023-11-06 16:47:59
Vor in Retorica. Nu si in Practica.
4 22
pamiproject • 2023-11-06 16:27:13
Cum am spus ieri inainte sa fiu cenzurat iar de HN: "Am decis convocarea Biroului Național al USR în această seară pentru formalizarea acestei decizii"...deci Biroul National nu decide, ci doar asculta de Drula. Imi pare rau de unde a ajuns USR. Chiar sunt raul cel mai mic acum...
3 30
noi2013 • 2023-11-06 16:35:41
Ar putea fi chiar un rau foarte mare cu aceste apucaturi comuniste in care numai seful are dreptate
5 29
pamiproject • 2023-11-06 17:27:23
Yup, exact asta ziceam. E destul de oribil...desi e si mai trist faptul ca inca ramane raul MAI mic. Prin comparatie cu PSD/PNL/UDMR/oricare altii. Pacat de REPER, aia n-a fost o initiativa rea deloc, dar nici nu ar fi prins vreodata la prostime :/
3 10
IancuJianu • 2023-11-06 20:23:45
Dap, si Drulă a luat decizia de a-l pune iar pe Bîrnă in capul listei...
2 7
exis • 2023-11-06 16:28:47
Cum mama zmeilor e Usr partid de dreapta? Doar pentru ca se proclama drept unul?
4 21
animatron • 2023-11-06 18:53:34
USR e un partid confuz ideologic (intenționat, dar e strategie păguboasă), care apără idei și „valori” tipic stângiste în UE (pro-LGBTQ+, pro-imigrație, pro-avort, pro-ateism, anti-naționale, anti-tradiții native, etc). În intern puterea e deținută de o grupare care împiedică orice deschidere sau dezbatere și e dovedit deja că manipulează alegeri, numiri, demiteri, sufocă orice contestație. Membrii au grupării s-au instalat pe primele locuri ale listelor de europarlamentare, decise tot de ei, fără vot intern. În extern, USR face o comunicare de tip oengist, de veșnică opoziție la absolut orice face statul sau guvernul actual. și aruncă fără dovezi injurii/acuzații de „securism”/„putinism”.
3 18
Susufler0 • 2023-11-07 15:06:44
Ti-au pus baterii noi mestere?!! :)))
1 1
VOX. • 2023-11-06 16:32:01
Sunt vrednici de multumiri: oamenii au ocazia sa-si dea seama cine sunt, in realitate, acesti useristi.
12 21
Haskal • 2023-11-06 16:34:00
Pare un partid la deruta, doar cat sa devieze un anumit procent de voturi. Spun asta pt ca multi oameni valorosi au fost eliminati din partid. Pare ca au ramas doar halpaii si partidul da senzatia ca ar fi o cartitza securista!!!
4 26
un domn • 2023-11-06 16:46:17
Baiul este ca asa nu e chiar asa, insa, au derapaje. Nu intamplator este urmatorul titlu de carte “ Nașterea și patologiile unui partid. Mărturii din culise” . Merita citit .
6 12
Haskal • 2023-11-06 18:21:37
Patologiile partidului tin de natura umana si se pare si din pacate, ca in URS is tot....romani!
2 8
RazC82 • 2023-11-06 16:39:54
Pai are dreptate, dar nu e primul si nu va fi nici ultimul, l-au facut pe Nicusor sa plece, pe Ciolos sa plece cand a cerut audit intern legat de finante si alegeri diaspora, apropo, si-au batut joc de diaspora cand au indepartat oameni critici si tot asa. Drula nu pare ca schimba directia si pana la urma, ce teme ridica acest USRist, sunt teme valabile. De ce nu au fost alegeri pentru locurile pentru europarlamentare? De ce au fost numiti oameni si apoi acesti oameni au generat scandaluri penibile? Isi asuma presedintele partidului ceva, sau gasca lui? Si cea mai trista intrebare, eu cu cine votez? Ca USR a ajuns sa fie batut pana si de AUR...un anti-partid in sine.
1 29
suntbăsistdecirezist • 2023-11-06 17:39:08
Da, și eu vreau cu alegeri interne. Dar să o lase și pe Lasconi să candideze. Să vedeți atunci lumină
2 16
mamenervat • 2023-11-06 18:04:52
Eu as vota Reper, dar daca nu fac 5% votul se duce la castigatori (USL/hAUR), ma gandesc sa cochetez cu PMP/FD dar nu prea "ma trage ata" catre ei...daca nu se iveste o minune imi anulez votul, statul acasa tot la USL/hAUR se "pune"!
3 8
justin • 2023-11-06 20:01:08
Reper par a fi singurii decenți. Păcat că nu se mai aude nimic despre ei..
9 2
Stefan78 • 2023-11-06 23:59:56
Decenti pe naiba. Doar agenda woke si LGTBQ+. Ma lasi, astea sunt cele mai mari probleme ale Romaniei?
1 4
GigiKent_ro • 2023-11-06 20:01:53
Eu ca IT-ist nu am alta optiune decat AUR. PSD, PNL m-au furat pe fata si as simti ca nu ma respect pe mine insumi daca as vota pe cineva care mi-a bagat mana in buzunar. USR sunt Sorosisti Woke si nu-mi place doctrina... Sa nu votez e aiurea pentru ca vor decide ceilalti pentru mine. Sa votez un partid care nu intra in parlament inseamna ca votez PSD, PNL, USR... Deci ce-mi ramane? AUR! Asta voi vota de 4 ori la anul.
8 4
SocrateA • 2023-11-06 21:40:58
Sigur nene Kent, IT-ist....
4 4
RazC82 • 2023-11-06 16:41:08
Astept cu nerabdare sa vad daca Hotnews scoate comentariile si de la articolul asta. Nu inteleg motivul, pana la urma se vrea incurajarea implicarii cititorilor sau nu? Daca continua politica asta, eu o sa imi iau stirile din alta parte.
3 29
LittleCensored • 2023-11-06 17:35:40
Nu sunt fan neaparat al d-nei Lasconi insa este foarte dezamagitor ca in USR nu poti avea o opinie proprie sau diferita. Nu cred ca d-na Lasconi ar fi dat in cap celor care se opun familiei traditionale, si cred ca are dreptul la propria sa opinie chiar daca nu este "aliniata partidului". Pana la urma asta credeam ca inseamna democratia...
4 18
IancuJianu • 2023-11-06 20:26:35
Corect.
3 10
chelozauru • 2023-11-06 17:58:37
Cu ce rămânem după acest scandal? 1. Cu o domnișoară, care prin atitudenea ei puierilă, îi va determina pe cei ce erau toleranți față de membrii comnității LGBT să fie mult mai reticenți față de aceștia. 2. Cu un partid slăbit ca imagine (cinstit vorbind nu au strălucit cât au fost la guvernare și nici în opoziție) și cu un număr tot mai mic de electori. Măsurile luate împotriva doamnei Lasconi amintesc de PCR. Apropo domnul Drulă și doamna C. Armnad sunt gay sau contravin regulilor de bază ale partidului?
3 18
m.t.doare • 2023-11-06 18:02:46
Parafrazandul pe Caragiale:"Da eu cu cine(mai)votez??!!"
2 12
Vasile Cartof • 2023-11-06 18:44:42
Parafrazandu-l mai departe, cu Agamita Dandanache.
1 7
mircea112 • 2023-11-06 18:18:24
Se pare ca in USR nu prea se mai gandeste. Se preia niste directii europene ce-i drept si se aplica in Romania cu parul, ne avand in vedere realitatile romanesti! La noi LGBT - ul e sub 1% si ne place asa! Dar pentru dreptul la propria opinie au murit oameni in '89 si e singurul lucru ce ne-a ramas din tot laptele si mierea promisa. Tu ce faci USR-ule? Ataci dreptul la opinie pentru LGBT? Pai LGBT-ul sa te voteze!
4 27
Würtzburg • 2023-11-06 23:35:30
"Se preia niste directii europene ce-i drept si se aplica in Romania cu parul, ne avand in vedere realitatile romanesti!" - Aceste cuvinte ne doare.
1 4
Autom • 2023-11-06 19:28:42
Las` că-și face tanti Cosette Chichirău partid și va salva dreapta românească..
7 2
Large_Pay • 2023-11-06 21:16:54
In concluzie, daca esti impotriva idelogiilor progresiste sustinute de USR esti pro-rus. Un alt partid al tolerantei, de-a dreptul “deplorabil” :)))
2 11
RaduDoe • 2023-11-07 01:01:20
Pai chiar esti rusofil. Iar ideologiile progresiste se cheama libertatea de alegere. Nu este nimeni impotriva familiei traditionale, dar in UE nu poti sa-i bagi la puscarie pe ceilalti pentru ca sunt diferiti. Dar proputinistii nu au cum sa priceapa lucrul asta.
3 1
Nickname_neinregistrat • 2023-11-09 18:30:23
Ideologiile progresiste inseamna libertatea de a alege... intre LGBT, negri si feminism exacerbat!!! Cine se uita la filme recente stie despre ce vorbesc. Indiferent de gen(ul filmului), subiect sau epoca, sunt toate infestate! La politizarea artei, practicata acum programatic, au mai recurs nazistii si comunistii, deci... atentie!!!
0 0
Geo_Darius • 2023-11-06 22:37:51
Mereu am spus ca voi vota cu Drula la prezidentiale. Ei bine, dupa episodul asta, nu mai am absolut nici o urma de indoiala. A procedat exact cum as fi procedat si eu daca as fi aflat de vreun coleg de partid ca a votat cu Dragnea. Punct ochit, punct lovit! Exact de astfel de oameni avem nevoie!!!
4 2
dorinmac • 2023-11-07 01:21:06
prea taziu, USR, ne-ai convins ce sleahta de oportunisti sunteti acolo.. v-ati lins pe bot! ipocriti parveniti, aia sunteti!
2 6
CristianK • 2023-11-07 07:41:39
ce v-ati face daca nu ar fi fb-ul? Vorbiti fata in fata, nu o mai dati in vrajeala pe fb...
0 0
Wilnius • 2023-11-07 10:25:52
Are dreptate in ceea ce spune. Vlad Gheorghe ar trebui sa fie presedintele partidului si nu infatuatul ala de Drula, impreuna cu antipaticul ala corup de Barna si incuiatul ala de Ghinea. Daca USR va ramane cu vechea formula Drula, Barna, Ghinea, va avea un singur drum si anume spre groapa de gunoi a istoriei.
0 4
Qiu • 2023-11-07 12:02:16
Vlad Gheorghe e pe faras.
1 2
INTERVIURILE HotNews.ro