Sari direct la conținut

„Teo” – inlocuita de „Om sarac, om bogat”

Evenimentul Zilei

Pro TV s-a gandit doua luni ca sa gaseasca pentru „Teo” – programul care a detinut ani de-a randul suprematia in audienta in intervalul orar 18.00-19.00 – cel mai bun inlocuitor.

Pro TV a programat serialul „Om sarac, om bogat”, care isi va disputa tronsonul orar cu telenovela „Vocea inimii” (Antena 1) si cu programul de divertisment realizat pe TVR 1 de Ovidiu Uscat si Constantin Trofin – „Dis de seara”.

Primul episod se va difuza in aceasta dupa-amiaza, de la 17.30, dar in mod normal serialul va fi programat, de luni pana joi, intre 17.45 si 18.55.

Oameni de film pentru un serial TV

Pro TV mizeaza pe formatul serialului si pe echipa care il produce, ce vine din zona cinematografiei. Pe langa numele din rolurile principale – Horia Brenciu si Serban Ionescu, au fost atrase in serial si alte vedete cu priza la public: Lucian Viziru, Razvan Fodor, Iuliana Luciu (sora Nicoletei Luciu). Masinaria de marketing a Pro s-a pus in miscare, iar promourile au curs deja mult timp.

„Am considerat ca serialul se potriveste publicului aflat in fata televizoarelor la acea ora si poate face o legatura foarte buna intre cele doua programe de stiri intre care a fost plasat”, sustine Camelia Cavadia, PR manager Pro TV.

„Intentionam sa atingem in primul rand publicul Pro TV cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, dar suntem convinsi ca acest public poate fi extins si sub, dar si peste aceste varste”, a mai spus ea.

Public batran la drum de seara

Datele de audienta pentru luna septembrie arata ca, in mediul urban, intervalul 18.00-19.00 este preferat in timpul saptamanii, in general, de publicul in varsta, chiar peste 65 de ani.

TVR 1 este „campionul” intervalului (aproape 40% dintre telespectatorii acestei ore au peste 65 de ani!), urmat de Antena 1 (32% din public). Nici Prima TV nu sta rau la aceasta categorie de varsta, cu aproape un sfert dintre telespectatorii din mediul urban.

Cel mai tanar public il are Acasa TV, cu doar 13% din public peste 65 de ani. Acasa TV are de departe cea mai buna reprezentare pe segmentul feminin (84% din public) si pe cel sub 14 ani: nu mai putin de 13,4% dintre telespectatori au sub varsta „de buletin”. Cel mai apropiat la acest capitol este Antena 1, cu 5,9% din public sub 14 ani.

Fara Teo, Pro TV a atras in luna septembrie, in mediul urban, un public preponderent feminin (56,2%) in timpul saptamanii. Pe categorii de varste, telespectatorii au fost echilibrat impartiti, dar se observa ca, dupa Acasa TV, Pro a avut cel mai tanar public.

Dupa venituri, cel mai „sarac” public intre 18.00 si 19.00 il are TVR 1, iar cea mai buna reprezentare a telespectatorilor cu venituri mari o au Prima TV si Pro TV.

Antena 1 a luat avans

Dupa ani buni in care Teo nu avea rival, Antena 1 este pe primul loc in intervalul in care difuzeaza telenovela „Vocea inimii”. Astfel, de luni pana vineri, in mediul urban, Antena 1 a fost urmarita, in medie, de 338.000 de telespectatori (3% rating), in timp ce Pro TV a fost ales de 286.000 (2,5% rating), Acasa TV de 230.000, iar TVR 1 de putin peste 200.000.

Integral in EVZ

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro