Sari direct la conținut

Tot mai multe tentative de frauda bancara prin internet

Tot mai multe tentative de frauda bancara prin internet au fost semnalate in ultima perioada. Dupa BRD, saptamana aceasta a fost randul Piraeus Bank si al Bancpost.

Clientii Piraeus Bank au fost supusi ieri unei tentative de frauda prin e-mail, dupa ce au primit un mesaj potrivit caruia banca ar fi creat o baza de date pentru un nou serviciu, pentru care ar fi fost nevoie de dezvaluirea codului PIN. Metoda de fraudare este cunoscuta sub denumirea de „phishing”.

„Recent, Piraeus Bank a creat o baza de date pentru noul serviciu de semnatura electronica care va deveni operational si in Romania incepand cu data de 01/06/2007. Pentru a putea beneficia de acest nou serviciu (fara costuri suplimentare sau intocmirea de alte acte) va rugam sa va logati cu ID-ul si PIN-ul dvs. dand click pe linkul de mai jos: https://www.piraeusonline.ro/ibank/login.asp.

Ne pare rau pentru deranjul cauzat insa este in folosul dumneavoastra. Va rugam nu raspundeti acestui e-mail. Daca ati primit acest e-mail din greseala sau nu vi se adreseaza, va rugam sa il stergeti si ne cerem scuze. Pentru plangeri si reclamatii puteti trimite un e-mail la: support@piraeusonline.ro”, se arata in mesajul primit.

Site-ul indicat seamana cu cel al bancii, dar are adresa http://focusmr.com/~ftp/www.piraeusonline.ro/index.html. De asemenea, Bancpost si-a avertizat clientii sa nu dezvaluie datele personale, cum ar fi parola, numarul cardului, codul PIN, dupa ce acestia au fost supusi miercuri unei tentative de frauda prin e-mail.

integral in Gandul

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro