Sari direct la conținut

Tren expres deraiat de o turma de oi, in Germania

HotNews.ro

O turma de oi s-a ratacit pe calea ferata, provocand deraierea unui tren expres, in Germania. 23 de oameni au fost raniti, patru dintre ei grav. Trenul ICE 885, cu 170 de pasageri, se afla in drum de la Hamburg, inspre Munchen. Accidentul s-a petrecut sambata, in jurul orei 21.00.

ICE-ul a intrat, cu 200 de kmh, in plin, in turma de oi ce se plimba pe sinele de cale ferata. In afara de doua vagoane, trenul a deraiat complet de pe sine, reusind sa se opreasca la 1 km, in interiorul tunelului Landrucken, de la Fulda.

Cu o lungime de 11 km, acesta este cel mai lung tunel feroviar din Germania. „Pagubele sunt considerabile, sinele de cale ferata din tunel sunt aproape in intregime avariate”, a declarat un purtator de cuvant al politiei. Caile Ferate germane evalueaza pagubele materiale „la multe milioane de euro”. Se apreciaza ca lucrarile de deblocare, la locul accidentului, vor dura cateva zile.

In acest timp, intreaga circulatie feroviara de la Hamburg sau Bremen, inspre Wurzburg si Munchen, va fi deviata pe rute ocolitoare. Toti calatorii au fost evacuati imediat de la locul accidentului. In urma ciocnirii expresului cu turma ratacita, au fost omorate si ca. 20 de oi si miei. Intre timp, politia germana a pornit o ancheta, pentru a depista cauzele accidentului. Proprietarul turmei a fost identificat, insa circumstantele prin care oile au ajuns pe calea ferata sunt inca neclare.

Autoritatile incearca sa gaseasca o explicatie cum au ajuns acestea pe calea ferata, de pe campia de pascut incercuita cu gard protector, in parte sub inalta tensiune. Pastorul nu s-a aflat la turma, in momentul accidentului. Dupa ce a fost gasit si identificat, acesta nu a dat nicio declaratie, aflandu-se in stare de soc. Presa germana, citand un martor ocular, prezinta si varianta, conform careia oile ar fi fost fugarite de caini turbati.

Anterior, cainii ar fi atacat si macelarit cateva oi din turma. Restul, cuprinse de frica s-ar fi refugiat in tunel.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro