Sari direct la conținut

Valentine's Day is officially dead

HotNews.ro

Fabrica de Amagire a concediat ieri inca trei mii de angajati. Dupa Craciunul cu cele mai scazute vanzari din istoria companiei, sezonul de Valentine’s Day a adus cu el dezastrul. Confruntandu-se cu serioase probleme de cash flow, Consiliul de Administratie a decis sa-i trimita acasa pe ultimii amploaiati ai liniilor de productie. Angajatii departamentului de marketing intrevad solutia salvatoare cu ocazia campaniei de vanzari dinaintea Pastelui, insa analistii pietei financiare sunt sceptici, scrie Mihai Morar pe blogul sau.

Inimioarele de plus zac in rafturile hipermarketurilor. Nimeni nu se mai atinge de ele. Prabusirea vanzarilor era previzibila. Tocmai de aceea directorul de strategie a propus anul acesta renuntarea la clasicele broderii de pe inimi. E primul an in care s-a renuntat la ‘’I Love You’’, cusut cu fir alb in plus. S-a trecut la un mesaj mult mai personal, considerat a avea efectul unui silver bullet pentru core target: ‘’UR THE 1 I L.O.V.E.’’, brodat cu un fir de doua ori mai gros, pe auriu. Bullshit! Prostii nu mai cumpara.

Papusile Oana Z, kinky pana mai ieri, au ramas pe stoc, cu tot cu upgrade-ul lor de Valentine’s, editia speciala ‘’only 4 lovers’’, Oana Z & PP – ii iei pe amandoi si-o platesti doar pe ea. Compilatia momentului, ‘’Duete de Dragobete pentru cele mai fidele fete’’, a vandut in luna februarie in reteaua Diverta mai putine unitati chiar si decat comeback discul surioarelor de la Bambi. Asta in conditiile in care C.D.-ul continea un feturing Cristina Rus cu Timbaland, un duet de exceptie Marcel Pavel & Beyonce, imaginea de pe coperta era o fotografie cu Andra si Maruta si, atentie, atasat albumului primeai gratuit un prezervativ mov ( culoare sezonului, ce naiba!) cu aroma de scortisoara, care intr-un studiu al departamentului de research a reiesit a fi ‘’the ultimate taste’’ in randul generatiei ym.

Aproape 95 la suta din clientii Fast Moving Consumer Goods au cerut stornarea facturilor pentru livrarile facute de catre Fabrica de Amagire. Pacat ca s-a ales praful de noutatea sezonului, asa numitul ‘’Cuplu de ingerasi sarutandu-se’’. O idee geniala a Head Of Design-ului, care nascocise ca in momentul sarutului ingerului sa i se aprinda ledurile rosii din buze, iar ingeritzei sa ii zboare un stol de fluturi prin stomac. Cumparatorii au primit cu durere-n cot si pana si margarina cu gust special pentru indragostiti. Baietii de la creatie ii gasisera un slogan chiar simpatic. ‘’Buna ca iubita ta. De uns pe paine.’’

In urma cutremurului din FMGC, actiunile Fabricii de Amagire au inregistrat la bursa o scadere de 200 la suta in doar doua saptamani. In ziua de 14 februarie, la inchiderea tranzactiilor, se asteapta ca actiunile corporatiei sa ajunga la cel mai scazut nivel din ultimii 30 de ani, ceea ce ar putea conduce la un adevarat crah bursier.

Inca se cauta vinovatii. Surse din cadrul Fabricii de Amagire precizeaza ca Valentine’s Day ar fi murit in biroul departamentului de marketing. Prognozele au fost bune, bugetele au fost bine calculate, strategic nu a gresit nimeni. Iubirea se vinde la pachet cu amagirea. Doar ca unul dintre executivii de la marketing a mutat in bulk fara sa deschida un email primit la finele anului trecut. ‘’Studii recente releva ca singuratatea e boala secolului.’’

Comenteaza articolul lui Mihai Morar postat pe blogul Viata si acordeoane!

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro