Vești bune pentru clienții Hidroelectrica / Furnizorul de energie a lansat o nouă facilitate în aplicație
Clienții Hidroelectrica au acum posibilitatea de a-și plăti facturile cu cardul direct din aplicația iHidro. Totodată, compania a lansat un portal de contractare online a clienților business.
La 30 iunie 2024, compania avea 590.898 de clienți, din care 565.306 casnici, potrivit raportului financiar al companiei aferent primului semestru din acest an.
De asemenea, Hidroelectrica acoperă 13,09% din piaţa de furnizare din România.
Potrivit unui comunicat, Hidroelectrica împreună cu PayU GPO România și Visa, lideri în domeniul plăților digitale, își respectă angajamentul de a îmbunătăți experiența clienților, asigurând metode de plată fluide, sigure și eficiente, aplicația fiind accesibilă pe Android și IOS, precum și într-o versiune web iHidro.ro.
„Această inițiativă ne permite să îmbunătățim experiența utilizatorilor, să asigurăm un acces facil la serviciile noastre și să răspundem eficient nevoilor clienților noștri. Digitalizarea este un pas esențial în alinierea la tendințele actuale și în consolidarea poziției Hidroelectrica pe piața energetică”, spune Karoly Borbely, CEO al Hidroelectrica.
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie verde din România, operează 187 de hidrocentrale cu o capacitate totală de 6,3 GW și deține un parc eolian cu o putere instalată de 108 MW, acoperind și 13,9% din piața concurențială de energie electrică din țară.