12 avantaje importante pe care le aduce noul SIVADOC
Vreti sa gestionati mai eficient documentele? Vreti sa reduceti cheltuielile, sa creati un mod de lucru eficient si sa asigurati transparenta si promptitudine in relatia cu clientii? Aceste deziderate devin realitate cu ajutorul solutiei integrate de tip Enterprise Content si Document Management – SIVADOC 4 de la SIVECO Romania.
Ce aduce nou aceasta aplicatie fata de produsele anterioare?
SIVADOC 4 se poate integra cu alte aplicatii prin Servicii Web (REST, SOAP), utilizeaza un motor de executie procese conform standardelor internationale de Business Process Management, un motor de executie reguli (Business Rules Management) si ofera interoperabilitatea cu alte sisteme informatice conform standardelor internationale de management al continutului si de interoperabilitate.
Noul SIVADOC 4 permite gestiunea centralizata a documentelor, inclusiv prin utilizarea de formulare, urmarirea trasabilitatii si istoricului documentelor, accesarea facila de pe calculator (utilizand orice browser), de pe telefon smartphone Android/iPhone, de pe tableta.
Securitatea documentelor este garantata prin utilizarea semnaturii electronice, integrarea cu Active Directory si autentificarea directa cu utilizatorul Windows, Single-Sign-On.
De asemenea, aplicatia face posibila partajarea documentelor catre alti utilizatori, vizualizarea si adaugarea de comentarii pe flux si aprobarea acestora, previzualizarea si adnotarea online a documentelor tip Office/Text/Pdf si stocarea distribuita a documentelor pe servere diferite.
”In paralel cu noul SIVADOC 4, SIVECO va asigura suportul tehnic pentru SIVADOC 3 pana la data de 31 Decembrie 2015. Ne bucuram sa putem oferi beneficiarilor nostri o solutie imbunatatita si conforma cu standardele internationale care sa raspunda nevoilor lor curente”, declara Bogdan Savu, manager de produs in cadrul SIVECO Romania.
Despre SIVADOC
Lansat in 2001, sistemul SIVADOC gestioneaza cu succes in ultimii 13 ani milioane de documente si sarcini de lucru pe fluxuri si rapoarte de cautare cu afisare imediata.
Avantajele utilizarii acestei solutii sunt recunoscute de beneficiari activand in diverse sectoare de activitate: Primaria Municipiului Bucuresti, Santierul Naval VARD Tulcea, Banca BRD – Groupe Societe Generale, Compania de productie echipamente de proces GRIRO, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca ANOFM – proiect GREEN, Compania ICEPRONAV de consultanta si proiectare in domeniul naval si maritim, Compania de Utilitati Publice CUP Dunarea Braila etc.
Nominalizata si desemnata castigatoare la numeroase competitii nationale si internationale de specialitate, solutia SIVADOC se bucura de recunoastere atat din partea specialistilor IT, cat si din partea utilizatorilor finali. In anul 2014, solutia SIVADOC implementata la Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca – proiectul GREEN – a obtinut titlul de “Finalist” in cadrul competitiei European IT Excellence Awards la categoria Information & Document Management.
Implementarea facuta de specialistii SIVECO la VARD Tulcea a adus companiei titlul de „Finalist” in cadrul competitiei European IT Excellence Awards 2010, la categoria Solution Provider.