Studiu de caz după Insula Iubirii. Secretul pe care marile companii nu vor să îl afli: unde se lipesc și unde se feresc?
HotNews.ro
Insula Iubirii este pentru mulți un fenomen social, chiar dacă în jurul emisiunii planează diverse controverse în fiecare an. O postare Netflix, la care companiile s-au înghesuit pentru a-și lipi imaginea de celebrul format TV, a arătat, însă, că marilor companii nu prea le pasă.
Postarea Netflix a fost publicată în seara în care se difuza ultimul episod din acest sezon. A ajuns virală, pentru că a reușit să adune comentarii de la mai toate companiile mari, prezente în România. Nu au lipsit de acolo nici măcar instituțiile publice, ca Poliția Română sau IGSU – Inspectoratul pentru Situații de Urgență.
Citiți mai mult pe Panorama.
Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
INTERVIURILE HotNews.ro