Firma care a derulat campaniile pe TikTok ale PNL: „Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să ia măsurile legale care se impun”
Site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că ANAF a descoperit că banii cheltuiți pentru una dintre campaniile pe Tik Tok despre care CSAT a spus că l-a promovat pe Călin Georgescu au venit de la PNL. Firma Kensington, care a folosit bugetul PNL pe Tik Tok, spune că ea a făcut, de fapt, ”campanii de conștientizare” și că interpretările sunt greșite.
Kensington Communication, cea care a derulat campaniile PNL pentru Tik Tok, cu influencerii pe FameUp, a transmis o primă reacție la investigația Snoop.ro.
„Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, a transmis compania, într-un comunicat distribuit presei.
Firma angajată de PNL acuză că informațiile furnizate de ea au fost interpretate eronat de către jurnaliști și că ea, de fapt, a făcut „o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice”.
„Hashtagul propus de Kensington Communication a fost #echilibrusiseriozitate.
Kensington Communication nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate. Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, a transmis compania, într-un comunicat distribuit presei.
Compania de publicitate mai subliniază că „nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu”.
Compania Kensington, cea care a derulat campaniile PNL pentru Tik Tok, cu influencerii pe FameUp, a pus la dispoziția Snoop.ro mai multe brief-uri, dintre care unul se referă strict la campania pentru prezidențiale. Analiza arată că influencerii au respectat indicațiile prestabilite, scenariile, textele.
Comunicatul integral al companiei Kensington Communication:
Citește și: