Sari direct la conținut

Primăria Capitalei plătește până la două milioane de euro pentru a-și face reclamă

HotNews.ro
Gabriela Firea, Foto: PMB
Gabriela Firea, Foto: PMB

Primăria Capitalei plătește aproape două milioane de euro pentru a face reclamă și a informa cetățenii despre programul de consolidare și proiectele desfășurate de Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale, potrivit informațiilor comunicate de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Este vorba despre un acord-cadru pentru perioada august 2019 – decembrie 2021, în valoare de 4.820.822,90 lei fără TVA, pentru promovarea activității Administrației Spitalelor (ASSMB), și un contract de 3,2 milioane lei pentru promovarea activității Administrației Municipale pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic, a programului de consolidare, dar și informarea cetățenilor. Achizițiile au fost făcute prin intermediul Companiei Municipale de Publicitate și Afișaj București.

”Campaniile de promovare personalizate ale ASSMB au că scop atingerea obiectivelor proiectelor aprobate de către Consiliul General al Municipiului București, prin informarea cât mai eficientă a potențialilor beneficiari asupra activității derulate de Primăria Capitalei, prin A.S.S.M.B, în domeniul sănătății. Campaniile de promovare personalizate se desfășoară în perioada august 2019 – decembrie 2021, perioada de derulare a Acordului Cadru”, se arată într-un răspuns transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Bugetul total estimat pentru anii 2019, 2020, 2021 este de 4.820.822,90 lei fără TVA, această fiind suma maximă care poate fi plătită în cadrul acestui contract.

”Media planul a fost întocmit de către Compania Municipală de Publicitate și Afișaj București S.A, operator economic autorizat în conformitate cu legislația în vigoare să desfășoare activitățile ce au făcut obiectul achiziției, în conformitate cu cerințele impuse de autoritatea contractantă în documentația procedurii de achiziție”, se artă în răspuns.

Contractul vizează: realizarea spotului TV și promovarea acestuia pe minim 7 posturi TV ( ProTV, Antena 1, Antena 3, Kanal D, România TV, B1 TV, Realitatea TV, Digi 24), promovarea radio – difuzarea spotului radio pe minim 8 stații radio (Radio România Actualități, Digi FM, Kiss FM, Magic FM, Europa FM, Smart Radio, Radio Guerrilla, Radio ZU), promovarea online și difuzarea spotului în mediul online, minim 11 site-uri (www.adevărul.ro,www.digi24.ro , www.a1.ro,www.antena3.ro , www.stiripesurse.ro , www.psnews.ro , www.cancan.ro,www.prosport.ro , www.ciao.ro , www.dcnews.ro,www.digisport.ro ).

Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic a contractat și ea servicii de creație și producție a unui spot de promovare, informare și conștientizare, dar și servicii de promovare în mass-media, TV și online.

”Campania de informare BUCUREȘTI TRAINIC include mai multe acțiuni menite să accelereze procesul de consolidare și urmărește conștientizarea și informarea cetățenilor cu privire la necesitatea consolidării. În cadrul campaniei sunt prezentate atât stadiul programului de consolidări, cât și avantajele acestui program, obligațiile legale pe care le au proprietarii, dar și facilitățile oferite de PMB (reducerea costurilor, relocarea proprietarilor în locuințe de necesitate etc). La finalul clipului este prezentat atât un site cât și un număr de call center, unde bucureștenii pot află toate informațiile de care au nevoie pentru consolidarea imobilului în care locuiesc (documentații, avantaje, costuri, legislație etc.)”, se arată în răspunsul transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Pentru derularea campaniei, Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic (AMCCRS) a semnat un contract cu Compania Municipală Publicitate și Afișaj București S.A. Potrivit contractului, bugetul alocat acestei campanii a fost de 3,2 milioane de lei. Suma respectivă acoperă costul creației și producției unui spot de 40 de secunde, difuzarea de peste 2.300 de ori a spot-ului pe TV și 50 de milioane de afișări a spot-ului în mediul online.

”În anul 2019, campania de informare și conștientizare București Trainic se desfășoară în perioada 22 iulie – 15 noiembrie, atât pentru difuzarea spot-ului pe posturile TV, cât și pentru afișările în mediul online. Au fost alese 6 posturi TV, generaliste și de știri, în baza datelor de audiență (Antena 1, Kanal D, Realitatea TV, Antena 3, B1TV, România TV). De asemenea, s-a stabilit difuzarea spot-ului pe 11 site-uri cu audiență mare în categoria de consum potrivită pentru mesajul transmis (www.adevărul.ro , www.digi24.ro , www.a1.ro , www.antena3.ro , www.psnews.ro,www.stiripesurse.ro , www.dcnews.ro , www.prosport.ro , www.digisport.ro,www.cancan.ro , www.ciao.ro . )”, se mai arată în răspuns.

Programele desfășurate de ASSMB, pentru care se face reclamă sunt:

  • Proiectul FIV „O șansă pentru cuplurile infertile”, aprobat prin H.C.G.M.B. 121/28.03.2018, care prevede acordarea de sprijin financiar cu o valoare totală de până la 13.800 lei/cuplu infertil din București pentru 1.000 de cupluri infertile din Municipiul București, perioada de desfășurare a proiectului: Iunie 2018 – Decembrie 2019. Proiectul „O șansă pentru cuplurile infertile – FIV 2”, aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 844/12.12.2018, care prevede acordarea de sprijin financiar cu o valoare totală de până la 13.800 lei/cuplu infertil din București, pentru 2.000 de cupluri infertile din Municipiul București, perioada de desfășurare a proiectului: Ianuarie 2019 – Decembrie 2020;
  • Proiectul „Testarea genetică la cancerul de sân în stadii incipiente”,aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 309/14.06.2018, care prevede acordarea unui sprijin financiar care constă în decontarea unei proceduri medicale de test genetic în valoare de 17.000 lei/beneficiar, pentru femei, diagnosticate cu cancer mamar în stadii incipiente, perioada de desfășurare a proiectului: Octombrie 2018 – Decembrie 2019.
  • Proiectul „Consultatíi stomatologice și aplicare de aparate ortodontice pentru elevii din Municipiul București”, aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 307/14.06.2018, care prevede acordarea unui sprijin financiar cu o valoare totală de până la 1500 lei (750 lei /arcadă) pentru elevii din Municipiul București cu vârstă între 7-16 ani care primesc recomandare privind aplicarea de aparate ortodontice mobile, perioada de desfășurare a proiectului: 17 Septembrie 2018 – 17 Septembrie 2019;
  • Proiectul „SMILE”,aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 695/18.10.2018, care prevede acordarea de sprijin financiar, pentru un număr de 20.000 de beneficiari (990 lei /beneficiar sub formă de voucher) pentru copiii din Municipiul București, cu vârste cuprinse între 10-17ani care primesc recomandare privind aplicarea de aparate otodontice fixe, perioada de desfășurare a proiectului: Ianuarie 2019 – Decembrie 2021;
  • Proiectul „SMILE-Mobile”, aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 270/30.05.2019, care prevede acordarea unui sprijin financiar sub formă de vouchere, în valoare de 1.100,00 lei, elevilor cu vârste între 7 și 16 ani, cu domiciliul în Municipiul București sau viza de reședința obținută cu cel puțîn 6 luni înainte de depunerea cererii de aplicare în proiect, pentru montarea de aparate ortodontice mobile (arcadă superioară și/sau inferioară), perioada de desfășurare: Iulie 2019- Decembrie 2021;
  • Proiectul „Newborn – Oncofertilitate”, aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 308/14.06.2018, care prevede acordarea de sprijin financiar pentru persoanele diagnosticate cu cancer, în vederea prezervării potențialului fertil prin prelevarea și crioconservarea materialului genetic, pentru o perioada de 5 ani; durata proiect: Noiembrie 2018 – Octombrie 2020;
  • Proiectul „Doctori pentru București”, aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 843/12.12.2018, care prevede acordarea de sprijin financiar cu o valoare totală de până la 10.000 lei pentru un număr de 100 de medici, pentru participarea la programe de dezvoltare profesională, durata proiect: Ianuarie 2019 – Decembrie 2019;
  • Proiectul „SĂNĂTATE PRIN SPORT”, aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 781/22.11.2018, care prevede furnizarea de servicii medicale (avize medicale sportive) prin Spitalul Colțea pentru 85.000 de sportivi legitimați din Municipiul București cu vârstă între 5-18 ani, pentru o perioada de 36 luni (2019 – 2021);
  • Proiectul „Tehnologie revoluționară de eliminare a infecțiilor nosocomiale din spitale cu ajutorul roboților”, aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 306/14.06.2018, perioada de desfășurare a proiectului: 1 Iulie 2018 – 31 Martie 2019;
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro