Dupa Chicago, ateistii au lansat o campanie publicitara si in New Orleans: Nu crezi in Dumnezeu? Nu esti singurul
Un grup ateist din Statele Unite a afisat o serie de mesaje publicitare de-a lungul unei autostrazi din New Orleans pentru „a-i convinge pe oameni ca pot fi buni si fara Dumnezeu”, informeaza WDSU. Initiativa celor din United Coalition of Reason vine la cateva zile dupa ce o organizatie ateista din statul american Indiana a inscriptionat 25 de autobuze din Chicago cu sloganul „La inceput Omul l-a creat pe Dumnezeu”.
„Nu crezi in Dumnezeu? Nu esti singurul”, se spune in mesajul plasat de catre United Coalition of Reason de-a lungul Interstate 10.
„Scopul campaniei publicitare este acela de-a trezi interesul milioanelor de umanisti, ateisti si agnostici ce locuiesc in Statele Unite. Uneori, ateistii nu-si dau seama ca sunt o comunitate din cauza ca sunt inundati cu mesaje religioase la fiecare colt de strada”, a declarat Fred Edwords, care este presedintele United Coalition of Reason.
„Vrem ca oamenii sa stie ca poti fi bun si fara Dumnezeu”, a declarat si Harry Greenberger, directorulSecular Humanist Association, care a contribuit la campania ateista.
Campania se desfasoara la nivel national in SUA.
Initiativa celor din United Coalition of Reason vine la cateva zile dupa ce o organizatie ateista din statul american Indiana a inscriptionat 25 de autobuze din Chicago cu sloganul „La inceput Omul l-a creat pe Dumnezeu”.
„Toti ateistii cred ca Dumnezeu este creatia omului. Obisnuiam sa avem mii de Dumnezei, acuma am ajuns insa la unul singur. Ne apropiem de numarul real”, a declarat Charlie Sitzes, un purtator de cuvant al grupului Indiana Atheist Bus Campaign, organizatorul campaniei. El a adaugat ca „sloganul campaniei din Chicago afirma ca religia este o creatie sociala, a omului – la fel ca literatura, arta, politica si stiinta – si, datorita acestui fapt, ar trebui sa fie supusa dezbaterii, la fel ca si celelalte”. Sitzes a declarat ca opiniile ateistilor, agnosticilor sau ale umanistilor sunt deseori ignorate.