Sari direct la conținut

Alegeri Parlamentare: ​Candidatii PSD in judetul BISTRITA NASAUD 

HotNews.ro

Candidatii PSD in judetul BISTRITA NASAUD pentru alegerile parlamentare din 11 decembrie 2016.

CANDIDAT – POZITIA – NUME – PRENUME:

DEPUTAT – 1 – PANĂ ADRIANA DOINA

DEPUTAT – 2 – SUCIU VASILE DANIEL

DEPUTAT – 3 – PUGNA ALEXANDRU

DEPUTAT – 4 – BURDUHOS ANA GABRIELA

DEPUTAT – 5 – COTUL DANIEL MIHAI

DEPUTAT – 6 – NEDELEA LIANA

DEPUTAT – 7 – PAVEL PETRU TRAIAN

SENAT – 1 – DENEŞ IOAN

SENAT – 2 – GRIGORE IOAN CLAUDIU

SENAT – 3 – ONUL GABRIELA

SENAT – 4 – CECLAN OPREA CIPRIAN

ARHIVĂ COMENTARII
Dogul • 2023-07-02 12:11:53
Bine ca a sosit momentul publicării acestor date=momentul sarabandei șoșocilor care ne vor zice ca asta e, n-a fost virusul chiar așa ucigător, ca si de cancer mai mor oameni.
42 60
Boham • 2023-07-02 13:20:13
Oricum si aceasta raportare e INCOMPLATE pt ca spune asa "fără să aibă nicio boală asociată" dar asta NU inseamna ca acele persoane NU erau bolnave ci doar ca STATUL ROMAN nu stia ca ei sunt bolnavi. Adica ei puteau fi bolnavi dar sa nu stie medicii
26 19
Itsoc • 2023-07-02 17:14:32
da, sigur aveau ele vreo boala chiar daca se simteau bine, fix precum asimptomaticii covidieni care o puteau omori pe mamaie.
8 12
gogu_din_deal • 2023-07-02 12:12:00
Ne da ins si cate persoane au murit pe timpul pandemiei pentru ca nu au mai avut acces la tratament si spital? Fara covid sau alte asocieri cu covidul? Numarul de morti de covid pare mai mic decat numarul de decedati pe an in accidente rutiere...nu vad sa se interzica traficul... Noroc ca toata planeta s-a luat dupa china la management, ca se pricepe china. Hai ca "s-au furat" alte sute de milioane si nu se mai stie unde si de cine. La mai mare
51 48
EU_Adi • 2023-07-03 01:42:43
Si tu crezi că dacă spitalele erau pline cu bolnavi de covid ăia aveau parte de tratament? Nu cred că ai înțeles, dar carantina s-a pus ca să protejeze sistemul sanitar de supra solicitare. Altfel acum ai povesti cum umblai să cumperi butelii de oxigen, cum îmi povesteau colegii din India.
4 3
EuInsumi • 2023-07-02 12:19:15
Niciun sistem bancar nu poate sustine nevoie de cash daca toti ar dori sa-si ridice banii, niciun lant de benzinarii n-ar putea sustine cererea daca toti ne-am duce sa facem plinul, asa si cu restrictiile din domeniul medical. Nu stia nimeni al momentul ala cat de rau poate fi virusul. Sa- i tragi la raspunderea ca au bagat restrictii este apanajul celor care nu au luat nicio decizie in viata lor care sa afecteze alti oameni!
39 131
fghr • 2023-07-02 12:43:30
Da de vaccinați va ca sa puteți munci ce zici? Sau de vaccinați va daca vreți sa intrați in spital?
67 32
[deleted] • 2023-07-02 13:29:17
Acest comentariu a fost șters.
21 54
john700 • 2023-07-02 15:17:14
Am cerut tragerea la răspundere a criminalilor atunci, in timpul pandemiei, când impuneau măsuri aberante.
38 17
fghr • 2023-07-02 15:59:51
Obligația vaccinarii este pentru vite. Individul trebuie sa poată alege daca s a ia un tratament sau nu. Referitor la vaccinul eficient si sigur, de a lungul a 2 ani s a trecut de la vaccinează te si vei scap de infectare, la vaccinează te si scapă de cazurile grave si acesta din urma foarte discutabil
31 18
gigel12345 • 2023-07-02 17:06:48
În caz ca nu ti-ai dat seama, din punct de vedere medical ești o vita, ca ești la fel de mamifer.
9 17
Trollhammeren • 2023-07-03 11:54:27
Din cauza "vitelor bipede" încep sa reapara tot felul de boli de copii ca sunt idioti care refuză să-și vaccineze copilul ca vezi doamne Dr. Facebook și Dr. Tiktok știu mai bine. Aici se vede educație de nimic care se practică în școli în zilele noastre :(
1 7
motanul_gri • 2023-07-02 22:26:58
Cu covidul consider ca ne-a suierat glontul pe langa ureche. Ce faceam daca in loc de coronavirusi, se apucau chinezii sa experimenteze pe alti microbi mult mai periculosi? De exemplu, daca modificau 2-3 gene la virusul turbarii, care este letal 100%, si il faceau transmisibil prin tuse in loc de muscatura/saliva? Eu zic sa nu luam in deradere vaccinurile, vor urma si alte pandemii mai grave si vaccinurile vor fi singura noastra scapare.
8 19
wintershadow • 2023-07-02 22:36:40
Dar nu a fost anthrax, se stia in momentul cand a aparut vaccinul cam care este procentul de mortalitate la covid. Si cu toate astea s-au introdus restrictii aberante, toate cu scopul nu de a limita imblonavirile, ci de a constrange lumea spre vaccinare.
12 7
amicugri • 2023-07-02 13:03:12
"Nu stia nimeni cat de rau..." Au fost destui care s-au pronuntat impotriva nebuniei. N-au fost luati in seama, ba chiar au fost ostracizati, numiti "sosoci" etc. Asa functioneaza societatea, orice societate, folosind frica poti dirija oricind 2/3 dintre oameni in orice directie vrei.
62 37
KiMBO • 2023-07-02 13:20:09
Mulțumită presei ce a creat panică inițial pentru senzațional, apoi pentru ca unii ce au văzut oportunități de câștiguri imense s-a ajuns unde s-a ajuns. Guvernanții imbecili care conduc popoarele nu au fost mai prejos și mânați de șpăgile luate au dat legile pe care le-am văzut.
31 43
gelu antigelu • 2023-07-02 22:32:57
clar! se confirmă și prin calificative!
6 1
Boham • 2023-07-02 13:20:53
Deci am stat in casa 3 luni in urma unui abuz incredibil al guvernului pt 3500 de romani din care 90% erau peste 60 ani
51 23
Ritzi Pitzi • 2023-07-02 14:49:53
Am stat în casă 2 ani pentru a supraviețui ! Dacă-ți moare tatăl de Covid, având peste 60 de ani, nu cred că e prea simplu...
15 40
Boham • 2023-07-02 22:50:39
Eu locuiesc SINGUR si NU am comorbiditati deci NU trebuia sa stau in casa. In al doilea rand eu am spsu inca de atunci ca cei care trebuiau restrictionati sunt cei peste 50 de ani care SIGUR au comoirbiditati dar guvernul a vaccinat SPECIALI tineri in timp ce batranii si bolnavii asteptau astra zeneca cu lunile
12 5
arzdan • 2023-07-02 15:05:21
Greu cu statistica. Ai stat in casa ptr cei 18 milioane - 3500 de morti, nu pentru morti! Ca mortii au murit, nu i-ai protejat. Ai o statistica cu cate decese ar fi fost fara restrictii? Asta ar fi comparatia potrivita.
22 32
john700 • 2023-07-02 15:12:26
Și o statistică a deceselor cauzate de restricții? Și cele cauzate de înțepături?
27 20
[deleted] • 2023-07-02 15:20:06
Acest comentariu a fost șters.
12 9
mihaipricop • 2023-07-02 18:41:21
La noi oricum masurile s-au luat complet aiurea - a fost lockdown cand era 400-500 de infectari si 20-30 de decese/zi si n-a fost aproape nici o restrictie in varf de val cand erau 10-11 000 de infectari si 500-600 de decese/zi.
10 19
mita sucila • 2023-07-02 15:52:21
Eu stateam in casa si daca salvam un singur om.
21 36
fghr • 2023-07-02 16:10:21
Ar trebui sa stai permanent in casa ca asa poate salvezi vreun om. Ce comentariu grețos de mincinos
30 22
mita sucila • 2023-07-02 16:18:03
groaznic mi se pare ca tu nu crezi asa ceva posibil. Cred sincer ca nu te asculti sau habar nu ai ce spune gura ta. Vorbim de O VIATA DE OM. Nu de o un caracter din jocurile tale
17 28
un domn • 2023-07-02 18:01:52
Ce te as abuza. Habar n ai de Suferinta. Habar n ai ce însemna durere. Habar n ai.
7 14
Dartanian , Dacu' Liber • 2023-07-02 18:32:04
@Boham : Ce bine ca esti si tu unul dintre ei , transmitandu-ne asta de pe lumea cealalta ! ...
8 2
Purpissicius • 2023-07-02 13:26:17
Restrictiile ar fi trebuit sa sune asa: RECOMANDAM purtarea mastii cu filtrare buna de catre toti oamenii, persoanelor vulnerabile (cu probleme medicale) le RECOMANDAM vaccinarea, la fel ca si persoanelor fara probleme medicale. Daca aveti simptome de gripa, autoizolati-va la domiciliu si solicitati ajutorul medicului de familie sau ambulantei. In rest, scolile si institutiile vor functiona normal, cu mentiunea ca se vor ventila bine incaperile si se va face tot posibilul pentru protectia angajatilor si beneficiarilor.
37 28
timp_pierdut • 2023-07-02 13:56:39
Jumatate din soferi nu poarta centura de siguranta pentru care pot plati cu viata sau o amenda. De ce ai impresia ca ar fi functionat o RECOMANDARE? :)) Nu traiesti in Romania?
21 46
[deleted] • 2023-07-02 15:28:59
Acest comentariu a fost șters.
28 10
hdd • 2023-07-02 16:18:40
"crash-test-ele" se fac între un vehicul rulând cu 60 km/h și un un obiect imovibil, staționar (ex zid, stâlp etc). Doar cu centură ai șanse bune de supraviețuire la 60/h. Și doar la impactul cu un staționar. Fiecare km/h crește exponențial probabilitatea de deces, astfel încât pe la 100 nu prea mai sunt șanse nici cu centură. Între 2 vehicule, bineînțeles se adaugă viteza, deși impactul face ca vehiculul mai greu să sufere mai puțin etc. Cert e că dacă tu nu porți centură, e problema ta, riști fiecare clipă. Noroc bun!
7 28
[deleted] • 2023-07-02 14:10:28
Acest comentariu a fost șters.
33 18
[deleted] • 2023-07-02 14:45:21
Acest comentariu a fost șters.
4 4
arzdan • 2023-07-02 14:56:01
Intr-o luna aveai bolnavi tratati pe stadioane. Pentru ca nu ar mai fi ramas loc in spitale ptr nimeni. Si atunci ce faceai? Ce mai recomandai? Stati si muriti acasa ca nu mai avem loc de voi?
22 25
noi2013 • 2023-07-02 15:22:17
Te scotea cineva cu forta din casa?!
15 11
martel55 • 2023-07-02 19:17:00
Asta pt ca s-a impus protocolul aberant in care nu te tratau cu nimic pana ajungeai la insuficienta respiratorie...erai lasat acasa pana nu.mai puteai respira si a ia atnuci isi ami.trau de tine, cand te treceau pe medicamente experimentale ca redemsivir care dupa cinci zile iti distruge organele interne mai rau decat orice covid
8 11
ituke • 2023-07-02 23:24:55
Serios? Asa s-a intamplat in Florida sau Texas?
1 3
[deleted] • 2023-07-02 14:09:12
Acest comentariu a fost șters.
33 34
ituke • 2023-07-02 14:24:18
Nu-i nimic, nu o sa fim singuri, in toata Europa bor fi asa-zisii extremisti la putere. Plus America. Se face dreptate.
25 14
provest_1 • 2023-07-03 08:50:00
Da, stim. SI o sa interziceti sarea iodata si fumul din urma avioanelor. Plus OZN-urile, sa nu va mai rapeasca si sa faca experimente pe voi (numai pe voi!).
5 4
gogu_din_deal • 2023-07-02 14:48:07
Oarecum ai dreptate. Dar doar oarecum. La inceputul pandemiei era clar ca nu se stia exact ce urmează si au fost luate niste decizii. Dar cand la un an de pandemie cand studiile de imunitate au aratat ca trecerea prin boala da imunitate mai buna ca 2 doze de vaccin, de ce n-a iesit nea rafila si gasca sa zica nimic? Ei inca recomandau a 4-a doza cand omicron avea 3 mutatii pe luna si vaccinul nu era nici la prima varianta acoperita? Ca au fost 3 luni de lock down inteleg, ca au tinut-o anapoda in targ distrugând mental oameni si copii ca sunt vai mama lor, e alta. Si da, si cdc si nhs au facut aceleasi mizerii desi studiile sunt la liber. Pfizer rullz totusi...
21 24
Itsoc • 2023-07-02 14:51:46
interesant ce zici pentru ca eu citeam in aprilie 2020 primele date statistice legate de mortalitatea covid si ziceau acelasi lucru: media de varsta a mortilor 82 de ani cu minim 2 comorbiditati. La oamenii sanatosi sub 50 de ani, rata de supravietuire e de 99,995% adica pica fix pe cifrele astea. Doar ca atunci am fost facut conspirationist. Acum stati sa vedeti cand vin datele reale legate de vaccinare, in special alea legate de trial urile Pfizer si baza oficiala de efecte adverse post vaccinare, sa vedeti atunci show!
23 22
tgg73 • 2023-07-03 13:06:15
Acum stam sa vedem cand vin datele…in special alea…..mai stam ori nu? Celor ce conduc populațiile globului le este clar acum ca o pandemie cu un virus un picuț mai puternic va reduce o mare parte din consumatorii de resurse ale planetei. Pregătiți-va de următoarea. Între timp mai adăugați kilograme, comorbidități( screening-ul in Romanica e doar un cuvânt), vârsta peste 60. Bineînțeles ca au fost abuzuri (România intuba tot ce prindea la un moment dat). Nu va vaccinați, suntem prea multi înghesuiți pe planeta.
1 2
[deleted] • 2023-07-02 15:26:47
Acest comentariu a fost șters.
11 4
DomnuTrandafir • 2023-07-02 22:51:55
E lipsa o informatie: Cati romani s-au vaccinat? Cifra aia arata nr de doze folosite Punct.
2 4
fghr • 2023-07-02 12:21:41
Ruleta rusească ce mai incolo încoace . Cei care nu s au vaccinat numai printr un mare, mare noroc n au murit. @Ioan.Toma, din Germania, te rog ai cuvântul, mai zi ne o pe aia cu idioții Europei, si cum n Romania sunt oameni iar in Germania cetățeni
43 25
cucuveauamov • 2023-07-02 12:21:41
"Grupa de vârstă: 10-19 / Decese: 1" și ni se spunea ca trebuie vaccinați toți elevii (in grupa 10-19 mult mai mulți mor de raceala)
39 34
Purpissicius • 2023-07-02 13:26:39
In plus au fost inchise scolile.
23 24
Ritzi Pitzi • 2023-07-02 14:52:43
Copiii ăia duceau virusul bunicilor cu comorbidități ! E greu de înțeles de ce toată Europa a închis școlile ?!
24 22
noi2013 • 2023-07-02 15:25:27
Fiecare se putea proteja si singur. Copiii care veneau de la scoala puteau sa fie tinuti la distanta de cei sensibili
19 16
di livio • 2023-07-02 13:44:31
ăla care voia să vaccineze copiii îi acuma șef la spitalul SRI, pură coincidență, n-are nici o legătură cu alea 120 mil doze cumpărate de Cîțu și Arafat și care trebuiau date în consum
22 26
pehash • 2023-07-02 12:28:16
Bravo, dati apa la moara astora cu tichie de aluminiu. Pana in 2019 erau in medie 260k decese anual, cu variatie 258-262k. 2020 - 298k, 2021 - 336k, 2022 - 272k. Deci excesul de mortalitate a fost 125k. Restul or fi murit de plictiseala daca nu de COVID?..
32 43
fghr • 2023-07-02 13:18:54
Batista pe țambal vrem. Totul astfel încât narativa virusului ucigaș si a vaccinului eficient si sigur sa fie întărită. Curat democratic si transparent. Cine nu e de acord e retrograd, crestinopat, habotnic, analfabet funcțional si mai nou putinist
34 27
Landser • 2023-07-02 18:56:42
Da!
4 2
Nevermind • 2023-07-02 13:30:59
Serios? Daca tot te-ai uitat pe comparatiile cu excess deaths, oare cum ti-a "scapat" ca sunt mult mai multe in tarile vaccinate cu x doze si mai putine in cele sosociste sau in Suedia, care a avut alta abordare? Arunca un ochi si pe statisticile cu morti subite, eventual cele de sportivi. Aceleasi seturi de date. Tot la covid ai bagat si vaccinatii aia?
35 24
timp_pierdut • 2023-07-02 14:08:34
Suedia a avut abordare de tara cu oameni civilizati. Cu recomandari pe care cetatenii le-au respectat. Cu un sistem medical care putea face fata valurilor de oameni bolnavi. De ce ai impresia ca ar fi functionat aceeasi abordare in Romania? Ai uitat ca au murit oameni pentru ca nu mai aveau loc in spitale?
16 34
Crop • 2023-07-02 15:33:43
Aceeasi tara civilizata s-a speriat de rusia si se roaga sa intre in NATO. A terminat-o cu neutralitatea. De faceam noi asta, eram numiti in fel si chip
22 11
bumble-bee • 2023-07-02 14:35:56
Suedia are spitale regionale
6 17
TheBorg • 2023-07-02 15:35:53
Serios? Bulgaria e printre primele la procentul de excess deaths, si e codasa la vaccinare.
9 22
martel55 • 2023-07-02 19:21:25
Ai citit statiscile de la pfizer?
12 8
fghr • 2023-07-02 22:49:11
doar daca citesti de la coada la inceput
5 2
TheRealGicaContra • 2023-07-02 13:52:57
Ar fi fost mult mai putini daca ingerii in alb nu omorau oameni care puteau fi salvati usor. S-au aplicat protocoale foarte strict, fara a se tine cont de situatia medicala a fiecarui pacient in parte. Unei cunostinte cu diabet i-au dat dexametazona pana i-au urcat glicemia la 600, prag de coma diabetica. Noroc ca a avut aparat de masurat glicemia la ea si o alta pacienta a alertat familia. Bineinteles ca nimeni n-a ascultat ce transmitea familia, si nu s-a facut nimic pana nu s-a intervenit la nivele superioare. Timp de o saptamana nu fusese consultata macar o data de un diabetolog... Mai stiu si alte cazuri, nu e ceva singular.
24 23
Ritzi Pitzi • 2023-07-02 15:22:42
E un caz, nu o pandemie...
13 18
Crop • 2023-07-02 15:42:12
Suficient cat sa provoace moartea unor oameni
14 12
ituke • 2023-07-02 14:29:17
Cei 125 mii au murit pt ca le-a fost frica sa mearga la doctor sau au avut acces mai greu la tratament. Nimeni serios nu sustine ca au murit de covid. Numai ti le-ai facut test in imaginatia ta.
22 13
John_Re • 2023-07-02 14:49:03
restul au murit de alte boli care se puteau trata , pt ca nu au mai avut acces la doctori / spitale / operatii. poti sa-i adaugi si pe cei nevinovati care au murit la vaccinare. deci pare ca sunt mai multe decese cauzate de masurile covid decat cele cauzate de covid ca boala. si evident nimeni nu este responsabil in societatea stupida in care traim.
21 23
Denulu • 2023-07-03 12:13:34
Cati au murit la vaccinare in Romania?
1 2
gogu_din_deal • 2023-07-02 14:50:47
Unii din lipsa de acces in spitale ca au fost transformate in spitale covid
13 22
Soarele • 2023-07-02 12:28:49
Infecțiile nosocomiale s-au trecut la comorbidități? Și prostia personalului care a adus lumânări la ATI, tot comorbiditate? Ce vreau să zic este că au murit mulți din cauza sistemului, independent de boli.
10 44
Alin124 • 2023-07-02 12:44:49
Preventia se face la scoala prin educatie, nu se face prin programe gen reclama la TV. Aici e diferentna intre noi si Danemarca, danezii stranuta in cot dinainte de Covid, mananca morcovi dupa masa inainte sa le spuna dentistul etc. Daca-i intrebi de ce iti vor rapunde simplu: asa ne-a invatat la scola. Hai sa revenim la eductia nostra ininte de a ne comprara cu cine? Tocmai cu Danemrca?
7 35
cpo55x • 2023-07-02 13:10:20
daca vor indrazni copiii din Romania sa spune asta din convingere, ca asa au fost invatati la scoala, vor fi ironizati de toti parintii ca ei stiu mai bine, ca ei au trecut prin viata.
18 9
mihaipricop • 2023-07-02 13:02:33
Datele ar trebui comparate cu cele din anii anterior, cred ca si gripa normala a facut mai multe victime in 3 ani, cel putin la grupele de varsta tinere pana in 30 de ani.
22 15
tild • 2023-07-02 13:36:40
Eu am facut covid la varsta de 77. Imediat ce am avut simptome, am facut testul, apoi am luat foarte in serios boala. Si nu, nu sunt ipohondru, dar nici nu vreau sa ma dau mai destept decat un virus. Nu exista tratament cunoscut, dar am urmat toate indicatiile referitoare la perioada bolii. De obicei dureaza doua saptamani, dar la mine a durat cel putin trei si inca vreo doua de slabiciune dupa. Unii au facut forme usoare, altii nu au facut nimic, dar eu stiu cum a fost la mine. Sigur, au fost niste indicatii si restrictii absolut idioate, ca programele la magazine sau altele. dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne protejam singuri, sau ca trebuie sa negam evidenta.
5 45
Purpissicius • 2023-07-02 14:11:38
Exact asa trebuia procedat, cum ai procedat tu.
5 19
UnPamantean • 2023-07-02 14:24:32
Am fost o data la Lidl, o tanti paranoica a fugit mancand pamantul pentru ca tuseam. Daca tuseam insemna ca trebuie sa mor de foame? Am stat la masa dupa starea de alerta cu doi bolnavi de covid, pe urmacu trei bolnavi de covid. Mi se pare ca sunt in viata.
24 15
Itsoc • 2023-07-02 14:54:05
pana in ziua de azi prin Bucuresti vezi cupluri tinere mascati pana la ochi, ce-o fi in creierul astora nu inteleg. asta cu covidul a declansat enorm de multe boli psihice grave!
18 18
arzdan • 2023-07-02 21:39:59
Se numeste bun simt - esti racit, iti pui masca.
7 5
ituke • 2023-07-02 23:38:03
Masca nu opreste nimic. Doar picaturile mari de saliva. De aia e folosita de doctori. Nu impotriva aerosolilor ci impotriva picaturilor.
2 4
arzdan • 2023-07-02 15:01:21
Nu, nu inseamna sa mori de foame (desi puteai comanda asa ca nu tine argumentul). Dar daca tusesti este de bun simt sa porti masca. Masca ii porotejeaza pe ceilalti. Iar celalat argument este si mai stupid. Daca ai fi stat la masa cu 2 care iti spuneau ca au devenit peste noapte ghei, inseamna ca automat si tu esti gheu?
11 19
john700 • 2023-07-02 15:28:19
Păi ceilalți nu sunt protejați de masca lor?!
20 7
arzdan • 2023-07-02 18:29:22
Efectul este cumulativ. Gandeste-te la un experiment: tu si un prieten faceti pipi unul pe celalalt. Amandoi aveti pantalonii pe voi. Nu va stropiti prea mult. Acum va dati pantalonii jos si repetati experimentul. Mai repeta o data si numai tu iti dai pantalonii jos. Pantalonii sunt masca, virusul e pishatul. Intelegi?
8 8
_Un stelist_ • 2023-07-02 15:15:36
Fix așa se calculează și raportează decesele, te verifică doar pe tine si se declară că nu a murit nimeni în lume :))
7 9
Ritzi Pitzi • 2023-07-02 15:22:10
Încerc să-mi imaginez cum era cu un virus mai mortal, pentru că inițial și Covid-19 era cam mortal. Până când a apărut primul vaccin. După 3 ani e foarte simplu să spui „Vai, ce proști am fost !”
18 19
ituke • 2023-07-02 23:30:44
Daca era mai mortal, lumea era de acord cu masurile.
2 3
arzdan • 2023-07-02 23:40:41
E simplu, discutam despre “de ce nu au fost achizitionate mai multe doze de vaccin si de ce nu s-a facut nimic sa se reduca cozile de zi si noapte la centrele de vaccinare”. Asa e romanu.
2 1
CristianG • 2023-07-02 23:54:12
Hoti, nu prosti!
0 1
Zero_Kelvin • 2023-07-02 17:07:58
Mi-aduci aminte de o casierita de la Romtelecom-ul mare din Drumul Taberei care se dadea 3m inapoi, daca n-aveai masca, cu toate ca avea ditamai geamul despartitor, anul trecut prin decembrie (!). Pe multi, covidul i-a afectat psihic iremediabil.
10 12
UnPamantean • 2023-07-02 14:29:45
Deci am stat ca prostii in casa ca sa protejam 4000 de oameni. Eu am purtat masca strict din obligatie. Cum a trecut starea de alerta, nemaifiind nici o obligatie de a purta masca, le-am pus sus, sa nu le mai vad.
29 12
arzdan • 2023-07-02 14:59:09
Ce vrei sa spui? sa protejezi mortii? Ce nu se poate calcula este impactul daca nu ai fi stat in casa. Pe restul i-ai protejat, nu pe morti. In plus e o diferenta intre a proteja necunoscuti sau pe maica-ta si taica-tu.
12 19
john700 • 2023-07-02 15:25:41
De ce trebuie să protejez eu pe cineva? Dacă persoanele respective cred că masca e bună și îi protejează, atunci să poarte mască.
20 14
arzdan • 2023-07-02 16:30:31
Pai vezi? Exact din cauza asta s-au introdus restrictii. Pentru ca tu si multi ca tine nu aveti destula minte cat sa intelegeti ca masca functioneaza numai cumulativ. Degeaba poatta ceilalti daca tu esti cel bolnav. Tu trebuie sa porti in primul rand. De ce sa ii protejezi pe cei din jur? Asta da, trebuie sa te intrebi singur. De ce nu incepi sa dai cu bata in supermarket. Sau de ce nu le dai otrava parintilor tai? Intrebari morale la care fiecare are un raspuns.
11 25
martel55 • 2023-07-02 19:18:26
Daca madca ar fi eficienta cum s-a pretins oficial, ar trebui sa il.protejeze pe purtator in primul rand, ceea ce nu s-a prea dovedit...si cu vaccinul trebuia sa fie la fel, il faci, daca vrei sa te protejezi pe tine. Aici e clar insa, nu a protejat pe nimeni, ba pe unii i-a miruit chiar de la prima doza
9 7
arzdan • 2023-07-03 13:59:59
Doua lucruri diferite: masca si vaccinul. Masca functioneaza cu efect cumilativ. Poarta toata lumea, virusul se transmite mult mai greu. Masca il protejeaza si pe purtator, dar nu exista masca cu protectie 100%. Trebuie sa intre aer in nas nu? :) dar per total masca a functionat f bine. Vaccinul e alta poveste si indiferent de cum a fost prezentat corect sau gresit de politic, scopul principal este sa protejeze impotriva formelor grave. Vaccinul da un avantaj de start sistemului imunitar, nu il inlocuieste. Ceea ce ceri tu - o masca cu protectie 100% si un vaccin care sa respinga virusul direct se pare ca nu exista. Sau stiinta actuala nu e capabila sa dezvolte in 2 ani.
2 1
Dartanian , Dacu' Liber • 2023-07-02 18:56:45
@arzdan : like . Insu' e un mort viu si nu-si da seama ...Fara masurile anti covid nationale si internationale , probabil Ciuma din 1348 , ar fi fost o simpla raceala ... Noroc ca debili fiind , si destul de slab integrati in Societate , nu au acces la Putere in vreun Stat , in vreo Societate .
10 9
ituke • 2023-07-02 23:35:20
Sunt destule lociri in care nu au fost masuri anti covid si nu s-a intamplat nimic rau.
4 4
gogu_din_deal • 2023-07-02 15:02:09
Culmea e ca măștile au fost cele mai pertinente solutii. In cei 2 ani de pandemie numarul de imbolnaviri de alte viroze respiratorii a fost extrem de mic. Cum au renuntat la masti, cum au venit puhoi si gripa si altele. Mastile ar trebui mentinute in spitale si clinici, caci functioneaza.
15 22
hdd • 2023-07-02 16:29:40
da. Pe de altă parte, neexistând nr normal de îmbolnăviri sezoniere, primele răceli de după pandemie au fost mult mai severe ca orice formă de covid. Lipsa de protecție are rolul imunității de turmă. Dacă lași virusul răcelii să evolueze pe o populație izolată (continent) să zicem 500 ani iar pe ceilalți nu îi expui, când cele două populații vin în contact cei neexpuși vor muri pe capete. Ce s-a întâmplat cu amerindienii și variola.
6 13
Denulu • 2023-07-03 12:08:27
Cati oameni au murit de la racelile "mult mai severe ca orice formă de covid" de dupa pandemie?
0 2
Dartanian , Dacu' Liber • 2023-07-02 18:51:01
@UnPamantean: Esti mort si nu-ti dai seama ! DOAR 4000 de morti ??? Esti sinistru , amice ...
8 4
ituke • 2023-07-02 23:28:59
Da. Doar 4000 in 2 ani. E foarte putin pt ce masuri tidicole s-au luat. Si nu sunt 4000 datorita masurilor, nu te amagi. E imposibil sa opresti o boala respiratorie contagioasa.
3 3
ituke • 2023-07-02 14:30:53
Asta arata cum vaccinarea si izolarea trebuiau facute pe grupe de risc, nu la gramada. Ca se stia din primele saptamani care sunt.
20 18
UnPamantean • 2023-07-02 14:36:42
Poate inteleg si eu de ce trebuia sa port masca, chiar daca nu eram bolbnav.
19 9
Bogdanescul • 2023-07-02 20:45:21
tu nu prea ai ce intelege. ai primit atatea raspunsuri pertinente la postarile tale dar pentru ca ai deficiente cerebrale nu le intelegi. probabil efecte secundare de la covid.
4 6
PowerIon • 2023-07-02 14:44:15
Poate s-au luat masuri exagerate, poate nu. Nimeni in lume nu a avut experienta in managementul acestei pandemii. Guvernantii au urmat indicatiile doctorilor, care la randul lor au urmat trendul mondial. Daca sosoacii erau la putere ar fi facut acelasi lucru. Dar nefiind responsabili ei s-au opus masurilor pentru a castiga voturilor oamenilor-animal, care se cred puternici, fara sa le pese de semenii vulnerabili. S-au inchis scolile, da, dar erau copii sau profesori cu comorbiditati sau erau bunici acasa. Dar omul-animal numai la simturile sale se gandeste.
22 18
[deleted] • 2023-07-02 21:51:36
Acest comentariu a fost șters.
2 6
ituke • 2023-07-02 23:31:27
Au murit mai multi in Texas si Florida decat in California? Nu.
1 4
arzdan • 2023-07-02 15:00:10
Singura comparatie utila ar fi numarul de decese vs numarul de decese daca nu s-ar fi impus restrictii. Se pot face modele pe baza capacitatii sistemului medical, numarul de persoane cu probleme medicale, varsta populatiei, etc. Eu cred, pe baza impresiei mele despre sistemul medical romanesc, ca vorbim de un 1:10. Poate ma insel, dar pana nu veniti cu argumente reale atunci restrictiile au fost necesare si au avut un efect.
19 18
john700 • 2023-07-02 15:29:19
Argument real: SUEDIA.
18 12
arzdan • 2023-07-02 16:24:18
Suedia a avut restrictii si Suedia are infrastructura medicala capabila sa acopere de zece ori cat Romania. Si nu e un argument bun oricum, Suedia a avut o gramada de morti si au fost proteste contra lipsei de reactie a guvernului. Alte argumente mai ai?
15 23
Zummm • 2023-07-02 19:52:29
Suedia e o *democratie* totalitara. alta intrebare ?
5 4
arzdan • 2023-07-02 23:36:34
Pai voi ati folosit-o ca argument. Alt argument?
3 3
CalugaruVaxile • 2023-07-02 15:24:52
Aham. Deci cam toate decesele sint la > 65 ani. Si aia sub, banui ca erau exact aia bolnavi sau obezi. Adica EXACT ce vi s-a spus de catre "sososcisti". Pentru 300 de de decese, ati distrus viitorul a 13 milioane. Bravo!! Era un penibil mai sus care atribuia numarul excesiv de decese infectarii. Nu amaritule!! Au foat oameni care n-au putut sa-si faca tratamentele de cancer si s-au curatat. Caz real, prietenii mei, a murit mama a doi copii, la 43 de ani ca erau inchise spitalele. De aia au murit oamenii, nu de virusul secolului. Vrei dovada serioasa? Fa comparatie intre California si New York pe de o parte (lock down dur, paranoie) si Texas si Florida pe de alta ("neanderthalienii")
33 25
arzdan • 2023-07-02 16:25:00
Si de ce erau inchise spitalele?
9 24
Itsoc • 2023-07-02 17:15:59
ca sa faca personalul medical coregrafie de dans sincron pe Jerusalema
17 13
CalugaruVaxile • 2023-07-02 17:16:14
Intreaba pe Nicola Sturgeon!
17 7
Nevermind • 2023-07-02 17:41:55
Multe erau exclusiv covid, chiar daca batea vantul
16 12
arzdan • 2023-07-02 23:34:56
In momentul de varf nu prea batea vantul. Observati ironia? Pe de o parte spuneti “covid afecta in special persoane cu morbiditati” pe de alta parte nu intelegeti de ce a trebuit separarea celor bolnavi cu covid de bolnavii cronici. Fara masuri era jale si mureau de 10 ori mai multi pe putin. Se transformau stadioane in spitale si morgi ca in Italia la inceput.
4 3
Zero_Kelvin • 2023-07-02 17:20:03
Multi au uitat cum a scos Arafat in strada pacientii de la Spitalul Foisor sa-l faca spital covid. Nu sperati ca justitia corupta sa faca vreodata dreptate in Romania...
16 19
bumble-bee • 2023-07-02 18:04:45
"Cam" nu inseamna toate. Eu tocmai ieri ce m-am intors de la mormântul unui văr care a murit la 40 de ani de Covid prin 2021. Așa gândise și el, că mor ăia bătrâni, el e tânăr, în putere, e ca o răceală. Eta că nu a fost.
9 18
Giolgel • 2023-07-02 18:37:05
Rata de decese in Texas e aproape dubla fata de California: au pierdut 90.000 de cetateni la 29 mil populatie. California similar cu 40 mil populatie. Australia - 12.000 la 25 mil populatie. Canada -43.000 la 36 mil populatie. La noi pierderea efectiva e de cam 125 000 (oficial doar jumatate de COVID), confirmand dezastrul din sistemul de sanatate. Romania esuata si usurata de pandemie si emigratie. Nu se simte din cauza situatiei cu Ucraina, dar altfel cam batea vantul prin orase.
8 17
CalugaruVaxile • 2023-07-02 21:45:57
Tx. 8 mil cazuri, 90k morti. Ca. 12 mil cazuri, 105k morti. Tx. +2 congressional seats. Ca. -1 congressional seat. Hai lasa, ca traiesc in Tx de ceva ani ...
12 6
Bogdanescul • 2023-07-02 20:46:40
ma amaratule. ce viitor ti-a fost distrus tie si celorlalti 13 milioane?
10 15
Zero_Kelvin • 2023-07-02 16:51:04
Cel mai grav lucru mi s-a parut DISCRIMINAREA. Vaccinatii umblau peste tot, unii chiar sfidator, fara masca, iar nevaccinatii, cu toate ca unii trecusera deja prin boala si bubuiau de anticorpi, erau paria societatii. USR-ul se pregatea sa conditioneze si dreptul la munca cu vaccinarea, sper sa nu uitati asta in 2024!
19 16
wintershadow • 2023-07-02 22:59:11
Exact, asta a fost cel mai grav lucru. Plus lipsirea de ingrijire a bolnavilor de alte boli, s-a murit pe capete din cauza asta, iar idiotii i-au bagat tot la morti de covid.
1 6
ituke • 2023-07-02 23:41:05
Nu uitam, la fel cum nu o sa uite toata Europa la alegerile din fiecare tara.
2 4
Itsoc • 2023-07-02 17:00:37
Eu ma apuc sa fac o comparatie a acestor cifre cu cele de gripa din 2014-2019, daca pic pe aceleasi cifre si incidenta, ar explica unde a disparut gripa sezoniera in 2020...
14 10
arzdan • 2023-07-02 23:39:16
Interesant, au fost restrictii si in 2014-2019? Asta e problema - compari numerele cu restrictii cu cele de la gripa sezoniera fara. Daca pici pe aceleasi cifre inseamna ca masirile s-au justificat. Au redus ceva cu potential de ucidere mult mai mare la o gripa sezoniera. Asta a fost si scopul.
2 1
CristescuPRadu • 2023-07-02 18:44:52
Statistica morbiditatii COVID este incompleta. Ar fi trebuit sa se specifice cati dintre cei decedati erau si vaccinati.
16 10
potus • 2023-07-02 23:32:47
Majoritatea decedatilor au fost nevaccinati.
3 2
SiktirMukles • 2023-07-02 19:03:21
Ce dor mi-e de vremurile in care eroii din linia intai, cu 3 masti si doua combinezoane pe ei, dansau sincron la TV, epuizati, in timp ce bolnavii de cancer stateau la rand, un om la fiecare 2 metri, asteptand sa...
18 21
John_Re • 2023-07-02 21:04:22
Chiar daca multe comentarii sunt oarecum de înțeles după 45+ ani petrecuți in lagăr, oamenii trebuie sa înțeleagă ca in societatea liberă, oamenii liberi nu trebuie să demonstreze nimic cand vor libertate. Toccmai ca aceia care vor limitatrea libertăților celorlalți trebuie să dovedească necesitatea. Singura in măsură să limiteze libertatea cuiva este justiția, dar in cazul covid nu s-a respectat regula in țările democratice si s-a creat un precedent deosebit de periculos.
14 16
NeverBin • 2023-07-02 21:20:07
Deciziile cu privire la distantare, limitarea participantilor, masca in spatii inghesuite le-am inteles si intr-un final acceptat. Aici trebuiau sa se opreasca! Dar ce a urmat ridica foarte multe semne de intrebare: prioritizarea bolnavilor de covid, inchiderea econimica, vaccinare obligatorie cu ceva dezoltat in foarte scurt timp, certificat la locul de munca sau la granite, discriminarea diverselor accese pe baza certificatului, tunurile de miliarde date peste tot in lume pana la cel mai inalt nivel (Biden, Ursula, Macron, Trudeau) Toate aceste lucruri NU le voi accepta niciodata, pandemia mi-a schimbat perceptia globalista in mod radical si ma voi comporta in consecinta de acum incolo.
12 18
ituke • 2023-07-02 23:36:20
De aia au considerat rusii ca trebuie sa atace, vedeau cun se sinucide societatea occidentala, cum e dezbinata de masurile astea idioate. Noroc ca omicronul a aparut cand trebuia si a eliminat delta, permitand guvernelor sa ridice restrictiile exact in perioada imediat anterioara invaziei.
2 3
Metec • 2023-07-03 14:15:07
Vazand aici atatea comentarii egoiste, meschine si nerusinate, imi dau seama ca lumea in care traiesc nu e deloc sigura. Majoritatea semenilor mei m-ar imbranci bucuroasa in prapastie, ca sa scape. In caz de invazie si razboi, ne vom calca in picioare unii pe altii, ca sa scapam. Imi e sila de umanitatea de azi, atat de "evoluata"!
3 1
Andrei966 • 2023-07-03 21:01:16
Nu va imacientati. Suntem pe locul 14 la nivel de sanatate; pt.cine stie sa citeasca: https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries cati au murit la 1 mil. locuitori; aceasta e oglinda sistemului de sanatate de la noi, impreuna cu reactia societatii. Astia suntem.
0 0
Metec • 2023-07-03 22:05:53
Din clasamentul postat de tine, rezulta ca stam mai bine la mortalitatea Covid decat tari precum SUA, Germania, Japonia, Italia, Franta, etc. Ce ai vrut sa demonstrezi, mai exact?!
0 0
INTERVIURILE HotNews.ro