Sari direct la conținut

Amazon.com anunta ca va lansa noi linii de branduri private. Acestea vor cuprinde articole de uz casnic, mancaruri, condimente, vitamine si bauturi

HotNews.ro
Logo Amazon, Foto: Amazon.com
Logo Amazon, Foto: Amazon.com

Compania americana de comert online, Amazon.com Inc, a anuntat lansarea de noi linii de branduri private, in urmatoarele saptamani, relateaza Wall Street Journal, citat de Reuters.

Noile branduri, cu nume ca „Happy Belly, Wickedly Prime si Mama Bear”, vor include nuci, condimente, ceaiuri, cafele, mancare pentru copii si vitamine, precum si articole de uz casnic, cum ar fi scutece si detergenti de rufe.

Amazon pune la dispozitie aceste produse doar abonatilor din categoria „Prime”. Primele produse din noua categorie ar putea aparea la sfarsitul lunii mai sau inceputul lunii iunie, anunta Wall Street Journal.

Amazon.com nu a dorit sa comenteze informatiile, aflandu-se in afara orelor de munca din SUA.

Saptamana trecuta, platforma a lansat Amazon Video Direct, unde utilizatorii pot posta filmulete si pot castiga drepturi de autor cu ei.

Amazon Video Directse afla in concurenta cu YouTube.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro