Sari direct la conținut

Aventuri cu trenul de la București la Ploiești. La Periș, un tren s-a stricat în câmp, a venit altul să-l tragă. Conductorul, nervos: Troacă defectă pe șine!

HotNews.ro
Aventuri cu trenul de la București la Ploiești. La Periș, un tren s-a stricat în câmp, a venit altul să-l tragă. Conductorul, nervos: Troacă defectă pe șine!
Aventuri cu trenul de la București spre Ploiești. La Periș, un tren s-a stricat în câmp, a venit altul să-l tragă. Dl. conductor, nervos: Întârziem puțin, troacă defectă pe șine! | Sursa foto: Captură video B365.ro

“Mersul trenurilor”, documentul acela în prezent în format digital, este mai degrabă o listă orientativă.

Fie că urci într-un tren al operatorului național – despre CFR Călători este vorba, desigur, fie că iei bilet la privat, în final calea ferată e aceeași pentru toată lumea: mai degrabă veche și nemodernizată.

Asta presupune restricții de viteză pe multe tronsoane și asta explică de ce o distanță de 200 de kilometri și un pic, cum ar fi, de exemplu, cea de la București la Craiova, se parcurge în peste 4 ore.

Dar ne oprim un pic pe Magistrala 800, pe tronsonul București-Ploiești, primul modernizat din România, dar acum cu numeroase restricții de viteză.

Problemele pot fi diverse și pot apărea la orice oră și în orice anotimp. Ba se strică trenul, ba pățesc șinele ceva, un lucru e cert: se poate sta în câmp cu orele.

Citește, pe B365.ro, experiența în detaliu a unei călătorii cu trenul care rămâne noaptea-n câmp.

Ajută-ne să facem HotNews mai bun
Vrem să aflăm ce subiecte sunt importante pentru tine și cum putem îmbunătăți HotNews. Am pregătit un chestionar a cărui completare durează 5 minute şi care e anonim, dacă nu vrei să ne laşi adresa de mail. Nu e obligatoriu să răspunzi la fiecare întrebare, deși ne-am bucura. Orice contribuție ne ajută să luăm decizii mai bune.
Formular Feedback
INTERVIURILE HotNews.ro