Aventuri cu trenul de la București la Ploiești. La Periș, un tren s-a stricat în câmp, a venit altul să-l tragă. Conductorul, nervos: Troacă defectă pe șine!
- B365.ro

“Mersul trenurilor”, documentul acela în prezent în format digital, este mai degrabă o listă orientativă.
Fie că urci într-un tren al operatorului național – despre CFR Călători este vorba, desigur, fie că iei bilet la privat, în final calea ferată e aceeași pentru toată lumea: mai degrabă veche și nemodernizată.
Asta presupune restricții de viteză pe multe tronsoane și asta explică de ce o distanță de 200 de kilometri și un pic, cum ar fi, de exemplu, cea de la București la Craiova, se parcurge în peste 4 ore.
Dar ne oprim un pic pe Magistrala 800, pe tronsonul București-Ploiești, primul modernizat din România, dar acum cu numeroase restricții de viteză.
Problemele pot fi diverse și pot apărea la orice oră și în orice anotimp. Ba se strică trenul, ba pățesc șinele ceva, un lucru e cert: se poate sta în câmp cu orele.
Citește, pe B365.ro, experiența în detaliu a unei călătorii cu trenul care rămâne noaptea-n câmp.