Sari direct la conținut

„Barbenheimer". Cu ce rămâi după ce vezi cele două filme-fenomen ale verii, dincolo de norul roz de marketing

​​Panorama.ro
Barbenheimer, Foto: Panorama.ro
Barbenheimer, Foto: Panorama.ro

Pentru amatorii de cinema, discuția culturală a verii este, fără îndoială, despre Barbie versus Oppenheimer: Barbenheimer.

Dacă ai citit Berbenheimer și te întrebi „ce-i asta?”, răspunsul e simplu și nu chiar. E o combinație între numele a două dintre cele mai așteptate filme ale anului 2023: Barbie și Oppenheimer. Ambele s-au lansat pe 21 iulie, dar sunt din lumi total diferite. Totuși, ambele sunt făcute de niște regizori consacrați în SUA – Greta Gerwig și Cristopher Nolan, care au făcut mereu valuri cu producțiile lor. Barbie e o comedie fantasmagorică despre o păpușă, în timp ce Oppenheimer e un thriller biografic despre „părintele” bombei atomice.

Anunțul lansării în aceeași zi a dus la un adevărat fenomen pe internet, unde au curs meme-urile pe temă, toată lumea fiind fascinată de contrastul dintre cele două filme. Totul a fost ajutat și de faptul că Barbie a avut una dintre cele mai intense campanii de marketing făcute vreodată pentru un film: am avut un generator de selfies, un airbnb Barbie în Los Angeles sau chiar Uber-ul decapotabil Barbie la București, printre multe altele.

CITEȘTE CONTINUAREA PE PANORAMA.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro