Cornel Cojocaru, BCR: Este esential sa comunicam cu clientii, executarea silita fiind solutia de ultim resort
BCR va mentine si in 2010 politica de sprijin a clientilor cu probleme in achitarea ratelor la creditele contractate de banca, acordandu-le acestora un sprijin in administrarea optima a bugetului familial, a declarat pentru HotNews.ro Cornel Cojocaru, directorul executiv al Directiei de Comunicare al BCR.
„Desi s-a inregistrat o crestere a restantelor la credite in contextul crizei, segmentul creditelor pentru investitii imobiliare a continuat sa aiba un numar relativ redus de restantieri – in plus, pentru cei mai multi dintre acestia am gasit impreuna solutii de reorganizare a creditului – reesalonari, rescadentari, perioade de gratie samd”, a precizat pentru HotNews.ro, Cojocaru.
Potrivit acestuia, din perspectiva mentinerii in 2010 a unor conditii dificile in sfera angajarilor si a castigurilor salariale, cei care au credite la banci vor fi in continuare sub presiune. „Noi vom continua sa incercam sa ii ajutam in administrarea cat mai buna a bugetului familiei, cu atat mai bine cu cat intra mai repede in dialog cu banca. Executarea silita este intotdeauna solutia de ultim resort pentru recuperarea datoriilor”, a mai precizat Cojocaru