Sari direct la conținut

Cozi de mașini pe Autostrada Soarelui, la Fetești, pe sensul spre Capitală

HotNews.ro
Statia de taxare Fetesti-Cernavoda, Foto: AGERPRES
Statia de taxare Fetesti-Cernavoda, Foto: AGERPRES

Centrul Infotrafic anunță că pe autostrada A2 se circulă în coloană în zona localității Fetești, pe sensul către Capitală, acolo unde, din cauza lucrărilor de consolidare a podului peste brațul Borcea, traficul se desfășoară pe câte o bandă pentru fiecare direcție.

Pentru perioade limitate de timp, pe parcursul zilei, în vederea fluidizării, polițiștii opresc circulația pe sensul către litoral, permițând deplasarea pe două benzi pe sensul către București, conform Infotrafic.

Reamintim că pentru realizarea lucrărilor de reabilitare a podului peste brațul Borcea s-au instituit restricții de circulație pe A2 între Fetești și Cernavodă, fiind închis sensul de circulație Constanța – București, circulația vehiculelor desfășurându-se pe podul alăturat pe o singură bandă pe sens, între km 147+015 și km 144+235.

De la 1 iunie, taxa de pod de la Feteşti a fost suspendată, până când vor fi finalizate lucrările de reabilitare a podului peste braţul Borcea.

Lucrările de reabilitare la podul peste braţul Borcea, situat pe Autostrada A2, au reînceput în luna februarie a acestui an, iar printre acestea se numără: frezarea sistemului rutier și refacerea acestuia, demontarea/montarea parapetului pietonal, refacere trotuar, etc.

Podul peste brațul Borcea, în lungime de 970 m, este un pod combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv (grinzi cu zăbrele și viaducte de acces), care traversează fluviul Dunărea și, împreună cu podul similar de la Cernavodă, în lungime de 1596 m conectează orașele Fetești și Cernavodă din România, între regiunile Dobrogea și Muntenia.

Contractul de reabilitare de circa 68 de milioane de lei a fost semnat în 2021 cu Asocierea MARISTAR COM SRL – HYDROSTOY AD, iar durata contractului este de 24 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioada de garanție a lucrărilor de 60 de luni.

Lucrările cu un grad ridicat de complexitate sunt executate pentru prima oară după 38 de ani, perioadă în care acest pod nu a suferit niciun fel de lucrări de reparații semnificative pe partea rutieră.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro