Sari direct la conținut

Cum funcționează E.ON Myline, aplicația care-ți transformă pașii în reduceri la facturi

Smile Media
Cum funcționează E.ON Myline, aplicația care-ți transformă pașii în reduceri la facturi
Clienții E.ON beneficiază de reduceri pe factură, dacă fac o drumeție pe Via Transilvanica Foto: E.ON

Aplicația E.ON Myline a furnizorului de energie E.ON vine cu o serie de îmbunătățiri utile care fac viața clienților mai ușoară și flexibilă. Menționăm mai ales funcționalitatea Green Steps prin care clienții care au contractat o soluție pentru eficiență energetică de la E.ON beneficiază de reduceri pe factură, dacă fac o drumeție pe Via Transilvanica – drumul care unește.

Odată cu implementarea digitalizării și a facturilor electronice, a devenit mult mai simplu pentru toată lumea să-și rezolve din câteva clickuri nevoile și problemele legate de plata utilităților, iar E.ON nu face excepție prin aplicația Myline, care este cu un pas înainte spre viitor la capitolul servicii digitale.

Cea mai inedită funcționalitate este Green Steps, prin care E.ON îi susține pe clienții care aleg soluții pentru eficiență energetică din oferta lor. Este vorba de E.ON Green Home – electricitate verde, din surse 100% regenerabile, E.ON Solar Home – soluție la cheie cu panouri fotovoltaice, E.ON Life – soluție completă cu centrală termică și servicii tehnice incluse sau E.ON Cool – soluție completă cu aer condiționat, montaj și asistență tehnică incluse.

Ei sunt încurajați să parcurgă traseul Via Transilvanica, cel mai lung traseu natural marcat din România, care se întinde pe 1400 de kilometri, și să vadă unele dintre cele mai frumoase locuri și peisaje din țară, iar pentru fiecare kilometru parcurs primesc o reducere de 6 lei, pe factura aferentă soluțiilor de mai sus.

Asta pentru că E.ON este partener de sustenabilitate al Via Transilvanica încă din 2020. Au susținut timp de doi ani marcarea și întreținerea a 200 de km de traseu. Jumătate din aceștia au fost realizați de către 100.000 de clienți E.ON care au activat factura electronică, și au descurajat risipa de resurse naturale (tăierea de copaci pentru hârtie).

Cum funcționează Green Steps? Deschizi E.ON Myline în varianta de aplicație mobilă (pentru că restul serviciilor sunt disponibile și-n versiunea de desktop) și, dacă ești client E.ON pe una sau mai multe soluții pentru eficiență energetică, accesezi secțiunea Green Steps, dai start drumeției pe Via Transilvanica, apoi finish și te bucuri de reducere.

Beneficiile facturii electronice prin E.ON Myline

Din cei peste 2 milioane de consumatori rezidențiali ai E.ON, peste 1,71 au ales deja factura electronică pentru beneficiile cu care vine la pachet, iar pe lângă funcțiile clasice precum administrarea contractelor sau a locurilor de consum, aplicația vine cu niște funcționalități inedite.

O funcție foarte interesantă este faptul că poți adăuga o adresă de e-mail secundară pe cont, astfel, proprietarii care au chiriași le pot arată direct când e perioada de trimis indexul, dar și despre factură și consum, ca să fie totul transparent și eficient. De exemplu, eu îi plătesc facturile tatălui meu și apoi îi ziceam ce consum a avut, dar cu funcția aceasta a aplicației E.ON Myline poate primi și el pe e-mailul lui tot ce primesc și eu.

Alt beneficiu util este că poți solicita factură la cerere, adică imediat după transmiterea indexului autocitit, poți cere o simulare de factură pe consumul trimis de tine și chiar emiterea facturii. Astfel ești sigur că ai facturi care reprezintă consumul realizat și elimini riscul diferențelor de plată ulterioare, mai ales la regularizare.

De asemenea, poți seta să plătești factura în două sau trei rate sau să ceri restituirea sau transferarea banilor plătiți în avans pe alt loc de consum, ceea ce-ți dă mai multă flexibilitate ca niciodată.

Iar, pe viitor, aplicația va trece printr-un redesign în care facturile nu vor mai fi clasicul pdf, ci vor fi experiențe interactive, va fi simplificat procesul de înregistrare și creare cont și vor fi disponibile plățile prin Google și Apple Pay.

Articol susținut de E.ON

INTERVIURILE HotNews.ro