De ce nu au funcționat timp de mai mult de opt ore tabelele de afișaj din Gara de Nord. Explicațiile CFR Infrastructură

De vineri noapte și până dimineață, timp de peste opt ore, tabelele de afișaj, instalația de sonorizare și camerele de supraveghere din Gara de Nord din București au fost nefuncționale. CFR SA spune că o conductă dintr-un birou al sucursalei s-a spart, iar apa s-a infiltrat în sala cu echipamentele telecom.
Problema a apărut la ora 1.50 și a fost remediată în etape, până la 10.20.
Ce spune CFR SA
În jurul orei 01:50, instalația IRIS din Complex București Nord, tabelele de afisaj, instalația de sonorizare și camerele de supraveghere din stația CF Bucuresti Nord – Grupa A nu au funcționat, din cauza unui deranjament, respectiv ca urmare a unei avarii la o conductă dintr-un birou al Sucursalei Regionale de Căi Ferate București. În consecință, apa s-a infiltrat în sala cu echipamentele de telecomunicații, ulterior fiind luate măsuri operative pentru remedierea deranjamentului.
În jurul orei 06:30 a fost remediată instalația IRIS și instalația de sonorizare a stației CF București Nord, a fost suplimentat personalul cu 2 informatori și cu un monitor, de la CFR Călători, pentru a aviza publicul călător prin instalația de sonorizare, cu informații referitoare la circulația trenurilor.
Pentru remedierea deranjamentului a fost necesară eliminarea apei din sala cu echipamente de telecomunicații, au fost demontate echipamentele afectate de infiltrarea apei și au fost mutate în laboratorul radio-telecomunicații pentru reparații. Pentru echipamentele care nu au putut fi demontate s-a acționat la fața locului.
În jurul orei 10:05 au fost remediate tabelele de afișaj, iar la ora 10:20 au fost remediate camerele de supraveghere din stația București Nord.
Menționăm că deranjamentul nu a afectat circulația trenurilor în stația București Nord.