Sari direct la conținut

Dentsu România, parte a grupului japonez de comunicare de marketing, își lansează noua poziționare globală, „Innovating to Impact”.

Dentsu România, parte a grupului japonez de comunicare de marketing, își lansează noua poziționare globală, „Innovating to Impact”.

Dentsu România, parte a dentsu Group, anunță lansarea locală a noii sale poziționări de brand, „Innovating to Impact”, marcând, astfel, o etapă semnificativă în istoria de peste 120 de ani a companiei. Noua abordare de go-to-market susține angajamentul dentsu de a se dezvolta prin intermediul inovației, punându-și în valoare creativitatea transformativă, media, datele și tehnologia.

Creat în urma unui efort de colaborare al mai multor echipe dentsu din întreaga lume, „Innovating to Impact” reflectă promisiunea dentsu de a oferi rezultate dincolo de simpla creștere a afacerilor, pentru a genera un efect pozitiv asupra oamenilor, societății și a întregii lumi. Această lansare reprezintă următoarea etapă în strategia dentsu pe termen mediu și lung, precum și poziționarea sa ca partener integrat de creștere și transformare pentru unele dintre cele mai importante organizații la nivel global.

„A inova înseamnă mai mult decât doar a privi înainte. Este vorba despre a lăsa o amprentă pozitivă asupra lumii. La dentsu nu urmărim doar tendințele, ci ne propunem chiar să le stabilim. ‘Innovating to Impact’ este angajamentul nostru față de clienți, echipă și comunitate, precum și modul nostru de a ne asigura că, bazându-ne pe experiență și pe abordarea transformativă în modelul de business, depășim constant limitele a ceea ce este posibil. Dentsu România este cu adevărat unică pe piață, situându-se la convergența dintre media și creație, tehnologie și consultanță. Ceea ce ne face diferiți – și mai buni – este modul în care ne folosim de tehnologia noastră pentru a înțelege mai profund natura umană„, declară Radoslav Nedelchev, Country Manager, dentsu România.

Urmându-și ambițiile legate de inovare încă din 1901, dentsu dă frâu liber forței unor domenii precum creația sau media pe parcursul întregii experiențe oferite clienților din întreaga lume.

În România, dentsu operează din 2001 prin intermediul celor 4 branduri globale: Carat și dentsu X pentru media, iProspect pentru performanță digitală, respectiv Dentsu Creative. 

Dentsu România implementează „Innovation to Impact” prin intermediul celor mai bune funcții integrate, precum propriile instrumente de media: Consumer Connection System (CCS) Pannel și Planner, pentru a înțelege în profunzime contextul și nevoile consumatorului sau strategia de media, Calculatorul Media Carbon (MCC) pe partea de sustenabilitate, sau dentsu Connect, care vizează integrarea clienților și modul de lucru cu aceștia.

Pentru mai multe informații despre dentsu și noul brand Go-to-Market puteți vizita Innovating to Impact


Articol susținut de Dentsu România

INTERVIURILE HotNews.ro