Explicațiile Companiei Aeroporturi pentru aglomerația de pe Otopeni: S-au derulat lucrări de reconfigurare a zonei de control pașapoarte
Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) precizează luni, referitor la aglomerația semnalată în cursul zilei pe aeroportul Otopeni, că s-au făcut lucrări de reconfigurare a zonei de control al pașapoartelor la intrarea în țară, iar pe durata acestor lucrări „capacitatea de procesare a fost diminuată temporar”.
„În cursul zilei de astăzi, 22 iulie 2019, s-au derulat lucrări de reconfigurare a zonei de control pașapoarte pe fluxul de intrare în țară. Totodată, au fost instalate suplimentar alte 2 ghișee de control (4 posturi suplimentare). Pe durata lucrărilor, capacitatea de procesare a fost diminuată temporar, fapt ce a condus la aglometarea zonei. Mulțumim pasagerilor pentru întelegere și îi asigurăm ca aceste măsuri au ca scop reducerea timpului de așteptare la intearea în țară”, au transmis reprezentanții Companiei de Aeroporturi într-un mesaj pe pagina oficială de Facebook.
Numeroși călători au semnalat blocajul produs luni dimineaţă pe Aeroportul Internaţional „Henri Coandă”, unde la ghișeele pentru controlul actelor de identitate s-au format cozi imense.