Firma liberalilor spune că va face plângere penală pentru „atacarea cu boți sau clonarea campaniei, realizată de Kensington, la comanda PNL”
Sâmbătă dimineață, firma angajată să deruleze campaniei PNL pe Tik Tok a trimis încă o reacție către Snoop, după ce siteul de investigații a dezvăluit că din banii Partidului Național Liberal s-a plătit o mare campanie pe Tik Tok, campanie despre care un document CSAT spune că a fost făcută pentru Călin Georgescu.
Campania cu peste 130 de influenceri a fost făcută în luna noiembrie, înainte de turul 1 al prezidențialor, pe Tik Tok. Campania politică nemarcată pe Tik Tok a fost remarcată de Gândul pe 12 noiembrie.
Campania finanțată de către PNL, cu toate cele trei haștaguri ale sale # #prezidentiale2024, #echilibrusiverticalitate și #unliderpotrivitpentrumine este cea despre care un document secretizat de CSAT, întocmit de serviciul secret al MAI, afirmă că l-a susținut pe Călin Georgescu.
Această campanie a pretins că este de ”creștere a nivelului de conștientizare cu privire la importanța participării la vot”, dar, în realitate, susține documentul CSAT, a fost una de promovare a lui Călin Georgescu.
ANAF a descoperit că finanțarea campaniei a venit prin firma Kensington, având drept client PNL. Iar Kensington a angajat prestația influencerilor prin intermediul platformei Fame Up.
Sâmbătă, Kensington a transmis încă o reacție pentru Snoop.
„Kensington Communication va depune o plângere penală pentru ca organele abilitate să cerceteze deturnarea, atacarea cu boţi și/sau clonarea campaniei realizate de Kensington, la comanda PNL, realizată prin intermediul Platformei Fame Up, în favoarea unui candidat extremist”, a comunicat firma angajată de PNL pentru siteul de investigații.