Sari direct la conținut

Graffiti BBDO se afiliaza la Pleon PR

HotNews.ro

Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, intra pe piata romaneasca de profil, prin asocierea cu departamentul de relatii publice al Graffiti BBDO. Noua entitate, parte a Grupului BBDO Romania, va fi cunoscuta, incepand din 10 ianuarie, sub numele de Pleon Graffiti, potrivit unui comunicat remis presei.

Pleon a inaugurat marti alte birouri in Europa Centrala si de Est in Croatia (Zagreb), Cehia (Praga), Polonia (Varsovia), Rusia (Moscova).

„Pentru piata de relatii publice din Romania, aparitia Pleon Graffiti inseamna crearea unei porti de acces catre servicii de PR la cele mai inalte standarde de calitate, bazate pe cultura si experienta europeana”, a declarat Liliana Serban, Directorul PR al Pleon Graffiti.

„Pentru clientii nostri, oferta Pleon Graffiti reprezinta garantia unei echipe de specialisti cu deschidere si pregatire internationala, care beneficiaza de o vasta experienta pe piata locala, precum si de acces la informatii, expertiza si instrumente de PR performante” a adaugat Serban.

Departamentul de relatii publice al agentiei Graffiti BBDO a fost fondat in 1997 si este format dintr-o echipa de 10 persoane.

Presedintele Pleon, Alex Schoep, spune ca „Extinderea vizeaza o globalizare a serviciilor. Cum ne pozitionam ca o companie europeana, am cautat sa avem radacini in ceea ce astazi inseamna Europa, cautand pentru acest lucru agentii locale de succes.”

Pleon are 31 de puncte de lucru in 15 tari din Europa, si activeaza in 14 tari in Orientul Mijlociu si Africa. Compania are peste 850 de angajati. Ca parte a retelei Brodeur/Pleon Worldwide, este prezenta in Statele Unite ale Americii, America Latina si Asia de Vest.

Aria de expertiza a Pleon in Europa se constituie din serviciile financiare, public affairs, tehnologia informatiei, industria automobilului, bunurile de larg consum.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro