Sari direct la conținut

Jandarmeria Bucureşti: Amenzi de 7.000 de lei aplicate protestatarilor din Piaţa Victoriei pentru nerespectarea măsurilor anti-COVID

HotNews.ro
Jandarmeria Bucureşti: Amenzi de 7.000 de lei aplicate protestatarilor din Piaţa Victoriei pentru nerespectarea măsurilor anti-COVID

Jandarmeria Bucureşti a aplicat, duminică, amenzi de 7.000 de lei unora dintre protestatarii din Piaţa Victorieipentru nerespectarea măsurilor de prevenire şi combatere a pandemiei de COVID-19, iar o persoană a fost sancţionată pentru folosirea unei drone în zona menţionată, relatează Agerpres.

Potrivit datelor comunicate de Direcţia Generală de Jandarmi a municipiului Bucureşti, echipele de dialog ale Jandarmeriei Capitalei au discutat cu organizatorii şi cu persoanele prezente pentru a le aduce la cunoştinţă prevederile legale şi măsurile care vor fi luate în cazul nerespectării acestora.

„În conformitate cu prevederile legale în vigoare, pe timpul stării de alertă, organizarea şi desfăşurarea de mitinguri, demonstraţii sau orice alte întruniri sunt permise cu participarea a maximum 100 de persoane. (…) Până în prezent, au fost aplicate 15 sancţiuni contravenţionale, în valoare totală de 7.000 de lei, pentru nerespectarea măsurilor de prevenire şi combatere a efectelor pandemiei de COVID-19 şi 29 de persoane au fost avertizate. În continuare, sunt desfăşurate activităţi specifice de identificare şi sancţionare şi a altor persoane care au încălcat prevederile legii”, precizează sursa citată.

Totodată, o persoană care a fost surprinsă folosind o dronă în Piaţa Victoriei a fost sancţionată contravenţional.

Protestul din Piaţa Victoriei vizează noile măsuri şi restricţii anunţate de Executiv pentru combaterea răspândirii COVID-19. Manifestanţii îşi exprimă dezacordul atât faţă de obligativitatea purtării măştii de protecţie, cât şi faţă de celelalte măsuri, precum restricţiile de circulaţie şi închiderea pieţelor.

ARHIVĂ COMENTARII
Al • 2010-07-28 11:51:06
Inca nu doresc sa achizitionez o masina hibrid dar sunt interesat de o palarie ca a doamnei de langa masina.
4 3
Marius • 2010-07-28 12:05:07
De ce oare de fiecare data cand e un show auto sau o prezentare nu poti vedea masina din cauza fetelor astea care blocheaza vederea? Mi se pare degradant pentru ele sa se tot forteze sa zambeasca si sa fie pe post de mobila. Nu trebuie sa spuna nimic, doar sa fie prezente...ar fi timpul sa evoluam, sa nu mai fie folosite in halul asta. Eu vreau masini, de-aia merg la show auto. Nu vreau sa vina la pachet, masina+pitipoanca, masina e de-ajuns. Uitati-va la asta din poza, ce jalnica e cu ciudatenia aia pe cap...
3 1
gechi • 2010-07-28 12:17:06
fetele alea se bucura ca sunt platite doar ca sa stea pe post de "mobila" si nu sunt nevoite sa munceasca pe trei schimburi. Daca nu le-ar place sau ar considera degradant nu s-ar mai duce. Apoi, cei care merg la auto-show ca sa vada masini sunt (din pacate) mai putini decat cei care merg sa vada "mobila", asa ca organizatorii se adapteaza, bucurosi ca in amintirile foto luate de vizitatori se mai vede si cate o masina pe fundal.
1 5
rgrg • 2010-07-28 12:06:17
deci, sarea este int-o cutie pe care scrie ''zahar''..m-am prins..ca de obicei:prosteala pt fraieri
2 1
Big • 2010-07-28 12:37:10
... cu motor V8 de 6 litri. Acum fara caterinca, ce capacitate are motorul pe benzina, ca vad ca se evita in articol? PS: pt autor, unde gasesc americanii 220 ca sa-si incarce masina?
2 1
sile • 2010-07-28 14:07:24
Dacia are si ea baterie. E cumva hibrid? In caz ca esti complet de pe alta lume, motorul electric e un generator care incarca bateria. Si atat.
1 0
gechi • 2010-07-28 12:52:50
masina merge doar cu motorul electric, asa ca poate fi considerata "aproape" electrica, ceea ce o face mai avantajoasa decat cele hibride care folosesc motorul electric doar la viteze mici, iar la viteze mari folosesc motorul pe combustie. Mare problema a masinilor electrice este ca au o autonomie mica, bateria trebuind incarcata dupa circa 150km. De aia au introdus si un mototr pe combustie, ca in cazul in care ramai in "pana prostului" sa poti ajunge la o statie de incarcare, insa acel motor este foarte mic (sub 1000cmc) si va incarca doar bateria, nu va actiona rotile.
0 5
darth_maul • 2010-07-28 13:00:40
Imi plac masiniile electrice. Au un 'sprint' mult mai bun decat cele clasice si sunt si mai silentioase. Masiniile au atras mai tot timpul femeile, in special in lumea a III-a spre care tinde Romania. Toate masiniile fac acelasi lucru, te duc din pct A in pct. B si o calitate sufiecient de buna, de la Matzi/Tico pana la X6, Ferarri, etc. Ce nu face unul sau altul dintre modele de masini este ca nu reflecta statusul social. E normal ca intr-o masina de teren scumpa sa vezi un tuciuriu in ea. Garda la sol pe care o ofera Chevy Volt, nu prea e de Romania! :))
1 3
Dedu Adrian • 2010-07-28 13:11:44
e superba, interiorul pare avion de vanaotare dar zici ca e jucarie :D mai multe detalii aici http://www.egmcartech.com/2010/03/03/video-chevrolet-volt-undergoes-cold-weather-testing-in-canada/
0 3
Coco • 2010-07-28 14:14:29
Vai de mine la ce i-a dus capul pe americani. O minicentrala in fiecare masina, care polueaza la greu in continuare. Si mai zic ca e masina electrica. Mai bine ii ziceau minitermocentrala mobila. Nu mergea sa ii puna panouri solare peste tot si un mini generator eolian care sa porneasca automat cind masina sta in parcare intr-un loc cu vint? Se poate folosi mai mult inventivitatea, daca se vrea.
3 0
sile • 2010-07-28 14:38:00
... nu te opreste nimeni. Dar sa stii ca lumea e plina de muritori de foame plini de idei.
0 2
ik • 2010-07-28 14:41:31
dar daca pun eu un motor pe aburi (combustie pe carbuni) care incarca generatorul electric asta se cheama ca am masina electrica ?
0 0
Geo • 2010-07-28 14:53:54
GM nu a spus niciodata ce motor pe benzina va avea acest Volt. Neoficial se stie ca e un turbo de 1,4 litri. Partea interesanta e ca motorul pe benzina va lucra in zona de eficienta maxima, adica la 4.000 rpm, si va consuma sub 3%. E solutia care deocamdata impaca si capra (industria petrolului) si verzele (ecologisti, clienti ahtiati dupa consum redus si autonomie mare).
0 1
paul • 2010-07-28 15:56:16
In America, 80% din calatorii au mai putin de 40 de km in America si mai putin de 10-15 km in Europa. De aceea masinile hybrid sunt interesante. Practic, intr-un an o sa se foloseasca cam 80%-90% motorul electric si 10%-20% motorul pe benzina.
0 0
gechi • 2010-07-28 16:25:00
cum ai calculat? la o masina hibrida, motorul electric e folosit la viteze mici, lar cel pe combustie la viteze mari. Daca din aia 40km 30 sunt facuti pe autostrada si 10 in oras atunci motorul electric va fi folosit in 75% din cazuri. Daca te referi la masina din articol, chiar daca are motor pe combustie si <<poate fi totusi incadrat la categoria "hibride" >> ea nu este o masina hibrida precum Toyota Prius.
0 0
UnCapsunarCanadian • 2010-07-28 16:29:22
modelul adoptat in SUA despre care se vorbeste in articol se cheama lease in America de nord si pana la izbucnirea crizei era foarte popular pentru cei care vroiau sa-si schimbe masina la 2-4 ani... Practic plateai numai deprecierea masinii si la sfarsitul lease-ului dadeai masina inapoi... Producatorii de masini (in special americani) au supraevaluat valoarea reziduala a masinilor (ca aiba rate cat mai convenabile) si combinat cu cresterea pretului benzinei au ajuns in faliment... Practic la un SUV ajunsesera sa piarda si 10-15000 de dolari... Idea e ca la 350 dolari pe luna ar putea avea succes... suma e rezonabila pentru un lease si daca mai consideri ca benzina in mod normal te-ar mai costa in jur de 300 pe luna (depinde de masina si de distanta pecare o faci) ar putea fi chiar avantajos. numai bine UnCapsunarCanadian
0 0
panfil flecaru • 2010-07-28 17:15:26
motorul electric nu conduce rotzile, le pune in miscare, le invarte, le misca. mai usor cu engleza dupa ureche, pour les fleurs de coucou. drive nu se traduce numai prin a conduce, mot-a-mot. cum va suna la urechea romaneasca ?!
2 0
INTERVIURILE HotNews.ro