McDonald's Franța vrea să testeze și alte produse: Ce va propune clienților în loc de cartofi prăjiți
McDonald’s France urmează să propună clienților săi – începând de la 7 martie, pe o perioadă de „trei-patru săptămâni” – morcovi, păstârnac şi sfeclă roşie prăjite în loc de cartofi prăjiți, relatează Le Figaro.
Schimbarea, dezvăluită și de Le Parisien, urmează să promovată printr-o campanie.
Aproximativ 1.500 de tone de morcovi, 1.000 de tone de sfeclă roşie şi 700 de tone de păstârnac urmează să fie livrate celor aproximativ 1.500 de restaurante McDo din Franţa, în total peste 3.000 de tone le gume.
Aceste legume au fost selectate în octombrie în Hauts-de-France.
Pentru moment, este vorba despre o „înlocuire temporară, pe timpul acestei campanii speciale”, în vederea testării în rândul consumatorilor.
Operaţiunea urmează să dureze „trei-patru săptămâni”, iar „totul va depinde de consum”.
Obiectivul mărcii de fast-food este să răspundă „noilor nevoi de consum” şi voinţei consumatorilor de „diversificare a alimentaţiei”. (News.ro)
(foto articol: DreamsTime.com)