„Micii sportivi nu fac reclame la jocurile de noroc și asta-i face mari”. Campania lansată de Salvați Copiii, „pentru că e nevoie de modele adevărate”
HotNews.ro

Campania derulată de „Salvați Copiii”. Foto: Facebook/Salvați Copiii
Mai multe afișe cu tineri sportivi au apărut prin București, parte dintr-o campanie care atrage atenția asupra jocurilor de noroc, inclusiv asupra vedetelor care fac reclamă la acestea.
„Micii sportivi nu fac reclame la jocurile de noroc și asta-i face mari”, spune textul campaniei desfășurată de Salvați Copiii.
Organizația explică, într-o postare pe Facebook, ideea din spatele campaniei:
- „Într-o lume în care mari vedete sunt cumpărate de jocuri de noroc, noi promovăm micile vedete. Campioni la baschet, volei, echitație, polo, jiu-jitsu, tenis de masă.
- Pentru că e nevoie de modele adevărate. Pentru că e nevoie să ne gândim nu doar la cât câștigăm ca indivizi, ci la cât pierdem ca societate dacă nu limităm expunerea copiilor la fenomenul de jocuri de noroc”.
- „E nevoie să îi oprim pe cei care își folosesc celebritatea pentru a influența psihicul unui copil promițându-i câștiguri rapide”
Campania a fost lansată într-un moment în care Consiliul Național al Audiovizualului urmează să voteze un articol prin care vor interzice prezenţa vedetelor şi personalităţilor în reclamele la jocurile de noroc, pe TV, radio şi online, scrie Paginademedia.ro.