Sari direct la conținut

Peste 420.000 utilizatori în aplicația OMV MyStation

Smile Media
OMV MyStation , Foto: OMV
OMV MyStation , Foto: OMV

OMV MyStation, aplicația cu oferte exclusive pentru clienții OMV, a ajuns la 420.000 de utilizatori în 15 luni. Aplicația a fost dezvoltată pentru a oferi clienților diverse beneficii și oferte personalizate, printr-un mecanism de acumulare a punctelor ce pot fi folosite ulterior pentru produse din magazinele VIVA, de la cafea single origin până la sandvișuri proaspete, pregătite zilnic de bucătării din fiecare stație, produse de îngrijire a mașinii sau servicii de spălătorie.

Experiență de utilizare validată de peste 420.000 de șoferi

Aplicația a fost lansată în luna iunie 2022 și, deși a depășit pragul de 420,000 de utilizatori, își menține tendința de creștere rapidă. Prin aplicație, clienții pot beneficia de:

  • Acumulare de puncte pentru fiecare achiziție de bunuri și servicii din stațiile OMV; posibilitatea de a le transforma în produse gratuite în magazin sau la zona gastro;
  • Activare a cupoanelor și reducerilor pentru diferite produse aflate la promoție în aplicație;
  • O localizare ușoară a stațiilor OMV de pe traseu și a celei mai apropiate stații;
  • Accesare a promoțiilor partenerilor, precum Tefal, Electric Castle, Bonami sau Autonom.

Avantaje pentru șoferi, beneficii pentru o întreagă comunitate

La fiecare achiziție, OMV MyStationoferă clienților opțiunea de a transforma punctele în produse și servicii din orice stație OMV din țară, dar și opțiunea de a le dona pentru a susține o cauză la alegere, de la construirea unui spital pentru copii prin Dăruiește Viața și până la plantarea de copaci sau sprijinirea de programe pentru educație sau sănătate.

Descărcarea aplicației este simplă și rapidă prin IOS și Android Store, iar înregistrarea se poate face inclusiv prin intermediul conturilor de social media precum Facebook, Google și Apple. Se generează un card virtual al aplicației, prin care clienții pot accesa toate ofertele și reducerile direct de pe telefonul mobil.

Articol susținut de OMV

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro