Sari direct la conținut

P&G transformă o nouă sală de clasă într-un spațiu unicat pentru elevii clasei pregătitoare

P&G transformă o nouă sală de clasă într-un spațiu unicat pentru elevii clasei pregătitoare
Campania „O sala de clasă ca acasă”

P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de clasă într-un loc care să-i ajute pe copii în procesul de învățare. Cu ajutorul unui arhitect, spațiul a fost reamenajat pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor și inspirațional.

Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Școlii „Cănuță Ionescu” din Urlați, județul Prahova, primul an de școală va începe cu o surpriză. O nouă sală de clasă în care aceștia vor învăța este complet renovată și redecorată – de la pardoseală și pereți, până la mobilier și elemente decorative. Spațiul este definit de o atmosferă creativă și prietenoasă, în care cei mici se pot simți ca acasă. La baza proiectului stă un concept unic, prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spațiu atrăgător pentru elevi, în care elementele prietenoase și colorate se împletesc cu condițiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

Fie că sprijinim educația în materie de igienă sau asigurăm o nevoie simplă, cum ar fi produsele de strictă necesitate pentru familiile aflate în nevoie, scopul nostru este să îmbunătățim sănătatea și bunăstarea fiecărei comunități la care ajungem cu programele noastre. Programul „O Sală de Clasă ca Acasă” a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume dedicată copiilor, care să îi ajute să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Articol susținut de P&G

Abonați-vă la „Rațiunea, înapoi!”
Newsletterul săptămânal în care jurnalistul Gabriel Bejan explică cele mai importante evenimente din politică, economie și actualitate internațională.
Interviuri cu experți, reportaje exclusive și analize care pun lucrurile în perspectivă.