Sari direct la conținut

P&G transformă o nouă sală de clasă într-un spațiu unicat pentru elevii clasei pregătitoare

Smile Media
Sală de clasă, Foto: P&G
Sală de clasă, Foto: P&G

P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de clasă într-un loc „ca acasă”. Cu ajutorul Mirunei Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost reamenajat pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor și inspirațional, care să-i ajute în procesul de învățare.

Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Școlii Gimnaziale “Nicolae Iorga” Ploiești, primul an de școală va începe cu o surpriză. O sală de clasă în care aceștia vor învăța este complet renovată și redecorată – de la pardoseală și pereți, până la mobilier și elemente decorative. Spațiul este definit de o atmosferă creativă și prietenoasă, în care cei mici se pot simți ca acasă. La baza proiectului stă un concept unic, prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spațiu atrăgător pentru elevi, în care elementele prietenoase și colorate se împletesc cu condițiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.

P&G este alături de români nu doar prin mărci inovatoare care îmbunătățesc sănătatea și igiena de acasă, ci și prin sprijinirea comunităților locale în care își desfășoară activitatea. P&G investește în diverse proiecte de responsabilitate socială care abordează aspecte precum cele sociale sau de mediu. Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.compentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

Articol susținut de P&G

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro