Primăria Sectorului 3 a lansat o aplicație prin care cetățenii pot sesiza problemele din zona administrativă
Primăria Sectorului 3 a lansat vineri aplicația „Primăria Sectorului 3” prin care cetățenii pot sesiza problemele din zona administrativă. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea, apoi pot verifica dacă a fost soluționată sau nu. Aplicația se găsește și pe site-ul Primăriei Sector 3.
Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.
„Primăria Sectorului 3 face încă un pas în procesul de digitalizare a serviciilor oferite locuitorilor. Astăzi lansăm o aplicație prin care locuitorii Sectorului 3 pot face sesizări în timp real de la fața locului atunci când întâmpină probleme administrative. Aplicația este foarte simplu de utilizat. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea. Cu ajutorul acestei aplicații, utilizatorii au posibilitatea de a verifica în orice moment stadiul sesizărilor trimise. Sistemul este unul performant și ne ajută să identificăm și să rezolvăm problemele din sector”, a declarat primarul Sectorului 3, Robert Negoiță.
Prin lansarea acestui serviciu, Primăria Sectorului 3 dorește să eficientizeze comunicarea cu cetățenii și să îmbunătăţească modul de prestare a serviciilor publice. Aplicația permite monitorizarea și optimizarea performanței la nivelul compartimentelor de specialitate, la nivelul funcționarilor implicați în activitatea de rezolvare a solicitărilor, dar și a operatorilor economici subcontractați pentru prestarea serviciilor de salubrizare, întreținere a străzilor sau efectuare de lucrări în spații publice. Demersul se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3 cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.