Retailerul online Fashion Days vrea sa isi dubleze vanzarile de Black Friday din acest an si promite reduceri de pana la 90%
Magazinul online Fashion Days a anuntat ca organizeaza campania de reduceri Black Friday pe data de 18 noiembrie, cand estimeaza ca va inregistra vanzari de doua ori mai mari fata de anul trecut. De asemenea, retailerul anunta ca va avea in oferta peste 700.000 de produse de imbracaminte, incaltaminte, accesorii si produse pentru casa si discounturi de pana la 90%.
Compania a vantul de Black Friday, anul trecut, produse in valoare de 15 milioane de lei, pe cele trei piete in care activeaza, Romania, Ungaria si Bulgaria. Vanzarile din Romania au avut o pondere de 58% din totalul vanzarilor inregistrate in 2015 de Black Friday.
„Avem achizitii de produse de patru ori mai mari pentru aceasta editie, in comparatie cu editia de anul trecut si ne asteptam la o dublare a vanzarilor si o crestere cu pana la 30% a traficului pe site”, spune Andrei Chirila, Chief
Marketing Officer Fashion Days.
Magazinul online a anuntat ca va incepe editia din acest an a Black Friday in data de 18 noiembrie, ora 00:00. Iar utilizatorii aplicatiei mobile Fashion Days vor putea in exclusivitate cu patru ore mai devreme, respectiv incepand de joi, 17 noiembrie, la ora 20:00.
Retailerul a mai transmis ca va avea produse cu preturi incepand de la 25 de lei (din categoria haine pentru copii), ca va avea peste 150.000 de produse de imbracaminte de sezon pentru femei, peste 80.000 de produse de imbracaminte de sezon pentru barbati si peste 60.000 de produse de imbracaminte casual si sport pentru copii, numarul total de prduse din aceasta campanie ajungand la 700.000.
Barierele principale cand vine vorba de a face o comanda de Black Friday de pe un site de fashion, potrivit unui studiu realizat de companie, sunt:
- temerea fata de o durata prea mari de livrare
- faptul ca nu poti sa probezi produsele
- faptul ca nu poti sa atingi produsele
Acelasi studiu mai informeaza ca interesul romanilor pentru shoppingul online a crescut puternic in ultimul an. Categoria care s-a aflat in topul preferintelor acestora, cu cele mai multe produse comandate, a fost imbracamintea, urmata de articolele sportive, pantofii, lenjeria intima si articolele pentru casa.
Topul brandurilor preferate de romanii care cumpara online: United Colors of Benetton, Zee Lane, Le Coq Sportif, Mango, Esprit, Calvin Klein, Levi’s si Pepe Jeans London, arata magazinul online.
In Romania, peste 80% din cei care aleg sa isi innoiasca garderoba online au varste cuprinse intre 25-45 de ani.
Topul oraselor cu cele mai multe comenzi: Bucuresti, Constanta, Cluj Napoca, Timisoara, Brasov si Iasi.