Sari direct la conținut

Revoluționarea sistemului de healthcare: Regina Maria valorifică puterea feedback-ului pacientului

Smile Media
Dr.-Nirvana Georgescu, Director Calitate și Siguranța Pacientului, Foto: Regina Maria
Dr.-Nirvana Georgescu, Director Calitate și Siguranța Pacientului, Foto: Regina Maria

Una dintre preocupările constante ale liderului în calitatea serviciilor medicale din România – REGINA MARIA a fost dintotdeauna îmbunătățirea relației medic – pacient. Dezvoltarea unui sistem de acordare a feedback-ului ușor de accesat de către toți pacienții, împreună cu paşii făcuti în direcția digitalizării au pus bazele unei relații bazate pe transparență și încredere între pacienți, medici și operatorul de servicii de îngrijire medicală.

  • Peste 2.000 de medici apreciați prin aproximativ 600.000 de recenzii oferite de pacienți în urma consultațiilor medicale
  • 9.54 este media calificativelor acordate de pacienți medicilor REGINA MARIA
  • 455 de recenzii primite zilnic de la pacienţi
  • Peste 1.3 milioane de pacienți au cont medical digitalizat
  • Peste 55% din abonații REGINA MARIA folosesc aplicația și accesează dosarul medical electronic.

Pornind de la dorința de recunoaștere a pacientului și a importanței cruciale pe care comunicarea o are în relația medic-pacient, REGINA MARIA a adoptat, încă de acum 10 ani, un sistem electronic unic în România, prin care pacienții acordă feedback în timp real cu privire la vizita medicală și la interacțiunea cu medicul.

Recenziile permit pacienților să-și exprime opiniile și să ofere feedback cu privire la serviciile medicale pe care le-au primit. Ele reprezintă o modalitate prin care pacienții își pot face vocea auzită și prin care se pot implica activ în procesul de îngrijire. Prin intermediul feedback-ului oferit la finalul consultaţiei, pacienții pot împărtăși experiențele lor pozitive și pot oferi sugestii constructive despre cum poate fi îmbunătățită interacțiunea dintre medic și pacient. Mai mult, recenziile ajută alți pacienți care sunt în căutarea medicului potrivit, pentru că simți că poți avea încredere când alții au trecut prin aceeași problemă înaintea ta și au rezolvat-o., explică Dr. Nirvana Georgescu, Director de Calitate și Siguranță a Pacientului în cadrul REGINA MARIA.

REGINA MARIA este cea mai digitalizată reţea de sănătate din România, cu cea mai apreciată şi utilizată aplicaţie de mobil, prin intermediul căreia s-a creat o modalitate accesibilă pentru pacienți de a oferi feedback direct, de a-și urmări singuri investigațiile, rezultatele și programările. Digitalizarea este un instrument extrem de important în dezvoltarea Rețelei, care a contribuit major la îmbunătățirea calității serviciilor medicale în funcție de nevoile și experiențele pacienților.

Recenziile pot fi oferite de pacienți doar în urma unor experiențe reale, la finalul consultațiilor. În cei 10 ani de când REGINA MARIA a introdus sistemul de evaluare, peste 2.000 de medici din rețea au primit aproximativ 600.000 de recenzii.

Feedback-ul oferit de pacient este adăugat la scorul total al medicului, care este public pe site-ul REGINA MARIA și poate fi verificat de absolut oricine dorește să afle informații credibile despre medicii Rețelei. Orice pacient care a fost la consultație poate evalua medicul respectiv cu un calificativ de la 1 la 10, recenzia contribuind la evaluarea generală a medicului. Acest feedback oferă o perspectivă amplă despre cei mai buni medici. În plus, peste 55% din abonații REGINA MARIA folosesc aplicația, sunt familiarizați cu instrumentele digitale și își accesează dosarul medical electronic.

Este important ca pacienții să simtă că au control asupra gestionării stării lor de sănătate, iar unul din obiectivele noastre este ca prin intermediul campaniilor pe care le desfășurăm, să educăm și să promovăm generații de pacienți responsabili. Încurajăm pacienții să fie implicați activ în gestionarea propriilor stări de sănătate, să se informeze și să ia decizii înțelepte în ceea ce privește îngrijirea medicală.Calitatea și siguranța pacienților noștri sunt priorități fundamentale, iar sistemul prin care aceștia oferă recenzii medicilor este modul prin care noi le ascultăm vocea., mai completează medicul.

REGINA MARIA este unul dintre pionierii digitalizării serviciilor medicale din România, cu investiții de peste 200 de milioane de euro în ultimii 10 ani în sistemul medical privat din țară. Cei peste 1,3 milioane de de pacienți care au cont medical digitalizat fac dovada deschiderii românilor spre transparentizarea relației cu medicul lor. Unul dintre obiectivele rețelei este ca tot mai mulți pacienți să contribuie la crearea unei perspective reale și universale cu privire la medici și serviciile medicale, oferind recenzii și feedback, sporindu-le astfel și gradul de încredere că pot lua decizii informate privind îngrijirea lor medicală. Totodată, permite recunoașterea medicilor care oferă servicii de înaltă calitate.

Suntem într-o continuă evoluție și ne străduim să întărim și mai mult legătura dintre medic și pacient. Ne angajăm să fim mereu în pas cu noile tendințe și să oferim o experiență medicală excelentă și personalizată, astfel încât pacienții să se simtă în siguranță și să aibă încredere deplină în serviciile pe care le oferim, concluzionează Dr. Nirvana Georgescu.

REGINA MARIA cumulează peste 6 milioane de pacienți unici, doar anul trecut înregistrând peste 4,5 milioane de vizite, deservind printre altele și cei mai mari angajatori din România. Clinica Virtuală, platforma de telemedicină dezvoltată în pandemie, a atins pragul de 1 milion de programări online, fiind instrumentul care a permis apropierea dintre pacienții români și medici specialiști, indiferent de proximitatea fizică, urmând modelul deja implementat în țările vestice.

De 27 de ani, REGINA MARIA investește constant nu doar în infrastructură medicală ultraperformantă în marile orașe, ci și în comunități mai mici, Rețeaua fiind prezentă în aproape toate județele țării.

Leadership-ul în calitatea serviciilor medicale și digitalizare reprezintă direcția de dezvoltare a Rețelei de sănătate REGINA MARIA care a atras după sine rezultate medicale extraordinare, contribuind în timp la educarea pacienților și la setarea unor noi standarde de îngrijire medicală în România.

Articol susținut de Regina Maria

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro