Sari direct la conținut

"Rezulta ca Basescu e de vina ca in ultimii 5 ani au fost mai putine nasteri"

HotNews.ro

Este in regula ca pe monitoarele de la metrou sau in ziare sa apara materiale cu mesaje negative la adresa unui candidat fara ca ele sa fie asumate de nimeni? Moderatorii emisiunilor tv ar trebui sa se abtina in campanie sa atace mai mult sau mai putin fatis candidatii la presedintie? Sunt probleme pe care le ridica cititorii Hotnews.ro in comentariile lor.

#

tv local (Luni, 9 noiembrie 2009, 15:01)

dac [anonim]

VTV Rm.Valcea – pro PDL sub ochii ingaduitori ai CNA. Nu credeti? Proba:http://www.youtube.com/watch?v=qUO9QxAhtLk

#

urmariti campania de la metroul bucuresti (Luni, 9 noiembrie 2009, 15:38)

Razvan_M [utilizator]

acolo se deruleaza pe monitoarele din statii niste mesaje mizerabile, ca si in ziarele care se distribuie gratuit.

sunt curios de ce metrorex a acceptat asemenea campanie electorala si cine a comandat-o.

#

exemplu irealitatea (Luni, 9 noiembrie 2009, 15:48)

dracu [anonim]

si un exemplu concret:

http://www.realitatea.net/autocarele-cu-sustinatorii-lui-traian-basescu-au-incalcat-regula-dupa-regula-de-circulatie–in-drum-spre-craiova_659402.html

faptul ca niste soferi, ale unor autocare inchiriate, responsabili PERSONAL in fata legii pentru cum conduc, „au ignorat complet” (chestie cel putin discutabila: daca numai au circulat pe partea corecta a drumului, deja nu mai poti zice ca „au ignorat complet”) regulile de circulatie, e trecuta la rubrica de „politice”, si are printre tag-uri „PD-L” si „Traian Basescu”.

#

Campanie integrata (Luni, 9 noiembrie 2009, 16:19)

Adina [anonim]

In drum spre serviciu, am vazut azi niste bannere uriase plasate pe blocuri de 10 nivele. Pe fond negru, scrie cu alb ca Basescu echivaleaza cu pauperizarea Romaniei. Ca un anunt mortuar. Un coleg mi-a spus ca acelasi anunt este publicat in ziarul gratuit care se difuzeaza in metrou. O campanie de comunicare cu o strategie bine gandita presupune integrarea mesajelor. Sunt curioasa cand vom vedea aceleasi mesaje pe burtierele jurnalelor de stiri. Probabil chiar inainte de alegeri.

#

caz de la Cluj (Luni, 9 noiembrie 2009, 17:59)

Ioana [anonim]

Cotidianul Ziua de Cluj a publicat, in numarul de simbata, reclame anti-Basescu neasumate de nimeni, precum si reclame anti-Basescu asumate de Mircea Geoana. In plus, intr-o paranteza fie spus, in paginile aceluiasi numar se gaseau si reclame pro-Basescu, chiar intre doua materiale negative la adresa acestuia.

E legal ca in paginile unui ziar sa apara anti-reclama electorala neasumata?

#

tratat de manipulare (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:03)

kuku [anonim]

1.Marti seara,”Ora de foc”,Realitatea tv:Dinescu baga o soparla tipica pentru el,ceva cu sabia lui Caiac interlopu’ ajunsa,iata,la Basescu.Intervine Netoiu in direct si spune ca sabia apartine unui primar si este primita de la un cadru al Armatei romane.Individa cu numele Oana Stancu continua minute bune sa dezinformeze,folosind sintagma”sabia lui Caiac”.

#

tratat de manipulare (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:11)

kuku [anonim]

Marti seara,Realitatea zilei,celebra”ziarista” Laura Chiriac:Cornel Nistorescu face spume portocalii la gura,vorbind in repetate randuri de „cumpararea”parlamentarilor opozitiei de catre PDL.Fara dovezi,fara nume,doar o abureala sinistra.Moderatorul asista impasibil,cautionand astfel delirul delator al „ziaristului”Cornel Nistorescu.

#

iliescu,basescu si femeile gravide la realitatea (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:37)

pitu [anonim]

luni -9 nOv-2009

unul din moderatori -Adrian Ursu sau colega lui (nu stiu cum o cheama) se apucase sa dea niste cifre despre natalitatea pe vremea lui iliescu si pe vremea lui basescu.Rezulta ca basescu e de vina ca in ultimii 5 ani femeile au fost mai putine nasteri

Doamne ! Mare e gradina ta! ce sa inteleg? ca basescu trebuia sa se ocupe personal de mentinerea natalitatii?

Comentariile au aparut aici

Va invitam sa postati sesizarile dumneavoastra fie completand formularul de comentarii de la finalul acestui articol, fie comentind articolele semnate de cei sapte cunoscuti comentatori care vor scrie permanent pentru sectiunea „Mass media in alegerile prezidentiale 2009”.

Cei sapte sunt nume consacrate din presa, ziaristi si bloggeri:Mihnea Maruta, Iulian Comanescu, Alex Mihaileanu, Doc, Ioana Avadani, George Hari Popescu siCosti Rogozanu. Hotnews.ro gazduieste platforma de monitorizare a comportamentului presei pe durata campaniei electorale in parteneriat cu Centrul pentru Jurnalism Independent, in cadrul unui proiect initiat de Fundatia Konrad Adenauer.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro