Pluxee deschide o lume plină de oportunități pentru angajații din România
După 25 de ani de leadership pe piața din România, Sodexo Benefits and Rewards Services devine Pluxee și își propune să fie brandul de referință global pentru companii, autorități și comercianți în ceea ce privește beneficiile extrasalariale și soluțiile pentru creșterea implicării angajaților. Promisiunea noului brand este de a deschide o lume plină de oportunități prin experiențe personalizate și sustenabile pentru beneficiarii săi, astfel încât aceștia să se bucure de ceea ce contează cu adevărat în viețile lor.
„Pluxee se dezvoltă pe fundația solidă a 25 de ani de experiență a companiei în domeniul beneficiilor extrasalariale. Prin noul nostru brand, ne dorim să redefinim viitorul în ceea ce privește experiențele angajaților, amplificând momentele de bucurie și creând noi oportunități. Ne propunem să facem acest lucru prin creșterea puterii de cumpărare a românilor, prin susținerea companiilor în crearea unor relații autentice cu angajații lor și prin sprijinirea partenerilor ce vor să își dezvolte afacerile. Credem în puterea mediului digital de a inova domeniul beneficiilor extrasalariale și de a oferi experiențe personalizate și relevante pentru toți utilizatorii noștri” declară Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO, Pluxee România și Bulgaria.
Pluxee este un partener strategic pentru peste 35.000 de companii din România. Împreună cu acestea, noul brand își propune să redefinească domeniul implicării angajaților la locul de muncă, oferind experiențe personalizate și servicii digitalizate ce susțin, în același timp, sectoare importante din economie. În fiecare zi, cardurile de masă Pluxee sunt folosite în peste 241.000de tranzacții la comercianți locali, ajutând astfel domenii cheie din economie precum HoReCa sau retail să se dezvolte. Pluxee își propune, de asemenea, să sprijine activ dezvoltarea sectorului IMM-urilor din România, dat fiind că 72% dintre clienții săi sunt companii mici și mijlocii. De aceea, Pluxee susţine programe de educație antreprenorială în parteneriat cu Startarium pentru educația și finanțarea start-up-urilor locale, și are in vedere lansarea unei comunități dedicate acestui segment din economie.
Digitalizarea este o valoare cheie din ADN-ul Pluxee. Cu peste 1 milion de utilizatori activi ai aplicației sale şi peste 13.6 milioane de tranzacții online în perioada Sept 2022 – Aug 2023, Pluxee crede că investițiile în inovații tehnologice și produse digitale aduc mai multă libertate partenerilor săi pentru a oferi experiențe personalizate angajaților din România. Astfel, una dintre inovațiile recente ale companiei este The Happiness Index, un instrument digital dezvoltat cu ajutorul neuroștiinței ce permite companiilor din România să măsoare gradul de satisfacție, implicare și fericire al echipelor.
O componentă esențială din misiunea Pluxee este de a ajuta companiile și beneficiarii săi să facă alegeri mai responsabile pentru lumea în care trăim. Una dintre prioritățile companiei la nivel global este să devină o companie cu zero emisii de carbon până în 2035. Pentru a atinge acest obiectiv, Pluxee România a anunțat că noile sale carduri sunt realizate din plastic reciclat, fapt ce va reduce amprenta de CO2 a business-ului de la 40 de tone la 5 tone, pentru fiecare 1 milion de carduri emise.
Pentru Pluxee, responsabilitatea socială înseamnă să fie un partener pentru autorități și mediul non-guvernamental, susținând astfel initiative destinate persoanelor vulnerabile ce trăiesc în România. Prin implicarea sa în programe sociale precum „Sprijin pentru România”, „Mese Calde” şi „Sprijin educational”, Pluxee a pus la dispoziţie know-how-ul şi infrastructura sa, ajutând astfel peste 1.5 milioane de beneficiari.
În plus, investițiile în programe de CSR s-au ridicat la peste 15.6 milioane de lei până în prezent şi au sprijinit mii de beneficiari să aibă acces la oportunități pentru a se bucura de ceea ce contează.
Cu o viziune contemporană, orientată către inovație, Pluxee este pregătit să fie un partener de încredere pentru toţi partenerii săi – companii, comercianți și angajați – deschizând o lume plină de oportunități și amplificând momentele de bucurie. Este începutul unui nou capitol pentru un brand care pune în centrul acțiunilor sale fericirea și satisfacția angajaților.
Articol susținut de Pluxee