Sari direct la conținut

VIDEO Ludovic Orban (PNL) explica de ce a votat impotriva infiintarii USL: Nu cred ca aceasta alianta va avea o viata foarte lunga * Nu putem amesteca stanga cu dreapta

HotNews.ro
Ludovic Orban, Foto: AGERPRES
Ludovic Orban, Foto: AGERPRES

Deputatul PNL Ludovic Orban si-a motivat sambata votul dat impotriva constituirii Uniunii Social Liberale (USL) prin faptul ca „amestecarea stangii cu dreapta nu este sanatoasa pentru democratie”. Intr-o declaratie pentru Agerpres, Orban a spus ca nu crede ca „aceasta alianta va avea o viata foarte lunga”. Deputatul liberal a adaugat ca PNL poate castiga alegerile prin fortele proprii. Liderii PNL au aprobat sambata infiintarea USL cu 186 „pentru”, unul impotriva (Ludovic Orban) si 8 abtineri.

Iata cateva dintre declaratiile lui Orban:

  • Am votat astfel pentru ca sunt liberal, membru al PNL si al miscarii liberale de 20 de ani si pentru ca adversarii politici ai PNL au fost toate formatiunile desprinse din Partidul Comunist, indiferent de cum s-au numit – FSN, PSDR, PSD, PD.
  • Am crezut in destinul PNL si in capacitatea PNL de a castiga singur alegerile si de a conduce Romania avand pozitie de premier si presedinte.
  • Amestecarea stangii cu dreapta nu este sanatoasa pentru democratia din Romania
  • Nu mi-as dori ca aceasta alianta sa fie de fapt un front de salvare a lui Traian Basescu si a PD-ului.
  • Cred ca fiecare dintre cele doua partide, PSD pe stanga si PNL pe dreapta, ar fi obtinut mult mai mult decat ar putea obtine prin aceasta alianta. In plus, creandu-se un pol atat de puternic, exista riscul sa aruncam in bratele PD-ului alegatorii de dreapta, care nu agreeaza stanga, PSD-ul.
  • O alianta se mentine atata timp cat convine ambelor forte politice si cat timp protocolul este respectat. Sincer, nu cred ca aceasta alianta va avea o viata foarte lunga, intre 2012 si 2014 si nu spun intamplator lucru asta. Va curge multa apa pe Dambovita

Orban a exclus demisia din PNL, spunand ca isi propune sa faca tot posibilul „pentru a aduce PSD spre centru-dreapta si pentru a evita ca PNL sa alunece spre centru-stanga”. www_server_root = ‘http://worker.contentchannel.ro/player’; if(typeof flowplayer == ‘undefined’) { document.write(”); document.write(”); } var domain = document.domain; var domain_split = domain.split(‘.’); var cHannel_domain = domain_split[domain_split.length-2] + „.” + domain_split[domain_split.length-1]; document.write(unescape(„%3Cscript src=’http://worker.contentchannel.ro/player/singleplayer_max/c2d041d04b159ac9f03547f5f2542568/”+ cHannel_domain +”‘ type=’text/javascript’%3E%3C/script%3E”)); content channel

ARHIVĂ COMENTARII
oricine • 2011-02-05 15:51:23
Nu imi place de tine, dar incep sa te apreciez. Din parea mea ai o bila alba pt. sinceritate si obictivitate. Cel putin ai demonstrat ca nu esti un pupincurist. Cred ca trebuia sa conduci tu PNL-ul. +
8 67
antonescu • 2011-02-05 15:58:45
E singurul pnl-ist care ne-a ramas !
8 46
man • 2011-02-05 19:32:18
O fi aratand el ca un chelner, si ne-a aratat ca are caracter cand a lovit o fata pe trecere si a fugit, dar macar ne-a ramas! Bine ca nu a trecut la "ceilalti". Si de la mine are o bila alba, dar se rataceste printre cele multe negre (ca dealtfel la aproape toti politicienii).
0 1
ovidiu • 2011-02-05 20:14:24
Hotnews face ce stie sa faca....scoate in fata singurul vot negativ si le ignora pe celelalte.... Nu va mai inteleg: aici sunteti cu totii basisti dar nu va bucurati niciunul de alianta asta. Toti liderii PDL sustin ca PNL le face o favoare (trecand ,cica, la stanga) si lasand culoarul de dreapta liber pentru ei...si atunci de ce nu va bucurati? Doar comentarii ale unor, vezi Doamne, liberali dezamagiti...muuulti, este plin Hotnewsul de ei....vreti sa va cred? Mai baietzi, hai, lasati-ma!
1 1
Dianora • 2011-02-06 10:28:37
Ba eu cred ca Neagu Djuvara e ultimul liberal autentic din Romania. Si acum ca tot s-a format partidul unic visat de Iliescu, care cuprinde formal toate curentele politice, poate pun si oamenii sinceri, mai tineri si nepatati de cel putin un partid nou care sa faca politica nu trafic de influenta si averi. Ca de fripturisti si partide care se unesc ca animalele de prada eu una m-am saturat!
0 1
horia • 2011-02-06 14:35:23
sa nu uitam ca a facut un accident de masina... intai a zis ca nu a facut niciun accident....dupa aia a recunoscut.... dar a zis ca nu a fugit de la locul accidentului.... cand a aparut o filmare n-a mai putut da inapoi... a zis ca a fost ceva....apoi s-a inteles cu victima bla... bla... Nasol de PNL, cine a ajuns sa-i mai apere onoarea...
1 4
neaga1900 • 2011-02-06 20:29:01
Sa se rupa de acest pnl si sa incerce sa stranga in jurul sau pe cei ce simt inca in spirit liberal. Uniunea nou creata nu va " trai "prea mult !Daca vor castiga alegerile, daca......odata ajunsi la putere, vor ajunge sa se bata ca chiorii cu cei de la psd....
0 0
c# • 2011-02-05 16:40:50
hm, omul asta se pare ca are ceva coloana vertebrala. aici are un "+". Parca a musamalizat un accident auto. aici are un "-" parca si el era orientat mai mult pe "sa moara capra veciunului" in loc sa zica, "sa traiasca capra mea ca sa inteleaga si vecinul cum se face treaba" mai are un "-" concluziile le trag altii
0 0
vasile • 2011-02-05 16:47:12
cineva care a scris laudativ despre liberali nu a luat atatea plusuri. Care sa fie secretul???
0 0
cursdeguvernare.ro • 2011-02-05 18:21:18
Ce nume sa-i dai acestei aliante, "Jos Basescu"? http://cursdeguvernare.ro/ludovic-orban-ce-nume-sa-i-dai-acestei-alian%c8%9be-%e2%80%9djos-basescu%e2%80%9d.html
0 1
sd • 2011-02-05 23:14:44
e singurul PNL-ist de rang inalt care nu primeste ciolan.. :)
0 1
roman diaspora • 2011-02-06 08:30:25
Perseverati, D-le Orban!
0 0
precaut • 2011-02-06 11:08:24
1. si peste 80 de ani o s-o tina langa cu desprinderea PD din FSN? maharii PD din FSN sunt la PSD: Duvaz, Sassu, Babiuc etc. A ramas Berceanu. Si nu-mi aduc aminte ca Basescu, Boc, Blaga etc sa fi fost FSN. 2. daca crede ca aduce PSD spre centru, atunci e un compliment sa spui ca Orban e NAIV!!
0 3
Alexandru Duca • 2011-02-05 15:52:40
La începutul anilor '90 PNL a cunoscut mai multe sciziuni. Prima s-a produs la scurt timp după alegerile de la 20 mai 1990 şi în urma ei s-a creat Partidul Naţional Liberal - Aripa Tânără (PNL-AT). La 4 iulie 1990 s-a constituit comitetul de iniţiativă pentru formarea PNL-AT, din care făceau parte Călin Popescu Tăriceanu, Andrei Chiliman, Radu Boroianu, Dinu Patriciu, etc. Noul partid s-a constituit la 23 iulie 1990. Cu doar 7% din voturi, PNL, alături de celelalte partide istorice reapărute după 1989 - PNŢCD şi PSDR - reuşea doar o opoziţie timidă în faţa partidului predominant FSN. Nemulţumirea tinerilor liberali faţă de modul în care conducerea de atunci pregătise alegerile şi gestiona partidul în general, s-a materializat prin această primă sciziune. Mai târziu, PNL-AT va deveni fundamentul unui alt partid liberal - Partidul Liberal 1993 (PL'93). Stie Orban ceva. Dar ptr ca a fost lucid, felicitari.
7 36
cinic • 2011-02-06 11:11:14
cat a fost 7%, PNL nu era interesant si pe Patriciu nu-l preocupa sa devina aliat PSD. De la 10% incolo era altceva si au aparut Taricenii, Antenestii etc. Sa nu uitam ca l-au exclus tocmei pe V.Stoica, cel care a reunificat partidul, cel care s-a dat deoparte ca presedinte (desi avea puterea sa scape de Tariceanu, Antenescu si altii).
0 2
Daniel • 2011-02-05 15:53:06
Normal ca nu poti amesteca stanga cu dreapta. Ce se intampla acuma este de fapt reunificarea stangii. Neagu Djuvara a votat pentru menage a trois'ul asta?
6 46
pitpalac • 2011-02-05 16:08:30
aia a fost reunificarea stangii, ”visul” lui Basescu, dupa cum el insusi a spus-o!
27 8
2011-02-05 16:30:43
0 0
Socrates • 2011-02-05 17:59:48
Prietene, aia a fost o aliante de guvernare (adica DUPA alegeri). Au facut-o pentru ca n-aveau incotro - vezi cazul similar din Germania CDU + SPD. Alianta actuala e alianta INAINTE de alegeri, nu-i obliga nimeni la asta si denota ca vor sa castige guvernarea impreuna. In traducere: dupa ce au trait in concubinaj de pe vremea lui Tariceanu, acum PSD si PNL s-au decis sa se casatoreasca. Nunta cu dar - nasu' mare Voiculescu, nasu' mic Patriciu iar manele o sa cante probabil Vanghelie.
0 0
Danny_craiova • 2011-02-05 18:26:09
Pai pitpalac..."visul" acela de care vorbesti era defapt o majoritate confortabila.Sunt convins ca stii si dumneata treaba asta ,dar na...e usor sa interpretezi o vorba si sa arunci vorbe asa aiurea! Legat de Orban(inca nu il pot numi Domn),nu credeam ca o sa mai pot sa il apreciez vreodata,chiar si pentru un punct de vedere.Ma bucur ca m-am inselat.
0 1
Dianora • 2011-02-06 10:30:27
Ponta si Crin i l-au implinit.
0 1
LUANA.LUANA • 2011-02-05 17:12:15
Neagu Djuvara a spus de multa vreme (2009) ca este dezamagit de Crin Antonescu. Se`ntampla in decembrie-2009,cand in turul doi al Prezidentialelor....floricica liberala ,,a mers" cu Geoana. Pentru Djuvara,Iliescu si clica lui nu pot fi alaturati unor liberali veritabili. Ceea ce,evident.....nu este cazul cand vorbim de Antenescu si ai lui. Ba,mai mult,intr-un interviu realizat la A3,spre disperarea moderatoarei,Neagu Djuvara a spus clar si raspicat ca este pro-Boc. Ce s`a`ntamplat azi,nasterea...USL(A!),poate ii mai trezeste pe romanii care,multi dintre ei,gandesc (??!) cu.....burta,nu cu neuronii.
0 2
unu • 2011-02-05 17:45:09
asta nu e manage a trois. vei intelege mai bine dupa alegeri ce este.
0 0
ovidiu • 2011-02-05 20:19:59
Mai draga, de ce nu le spui asta si preferatilor tai , aia oranj care erau in internationala socialista, cu trandafirul la rever si, ce sa vezi, s-au sucit iaca sha ca-s cei mai de dreapta liberali in frunte cu basescu si au trecut la populari.... Ei da, asta da linie ideologica pura!!!!!
1 0
bogdan ionescu • 2011-02-06 20:00:47
Ce parere aveti despre iesirea PD din Internationala Socialista si inscrierea lui cu arme si bagaje in Partidul European? Este o migrare totala de la stanga la dreapta... ce ideologie, ce principii... Uitati cam repede, domnilor.
4 0
Hai noroc • 2011-02-05 15:55:01
Ludovic, o sa ajungi incet incet la UNPR si pe urma o sa apari numai la talkshow-urile Rodicai Culcer, la tv cu circuit inchis Rahova
31 10
Carcotescu • 2011-02-05 15:56:51
Nu va dura mult, insa suficient cat sa il dea jos pe Basescu si gasca lui. Dupa aceea, ramane de vazut ce va mai fi. Raul cel mai mare e acum papusarul jucator si clica portocalie.
19 4
porumbacu • 2011-02-05 15:57:41
Nu cred ca un fost turnator la securitate (si probabil kgb-ist avand in vedere ce l-a laudat Iliescu inainte de alegerile trecute), actual mason si viitor tradator de neam va face cv pentru acest popor obidit bagat in corzi de protocali (diminutiv de la sacali)? Pe cand un partid care sa apere cu adevarat interesele romanilor (nu ca prm ar fi asa cv, dimpotriva).
0 0
Neafiliatul politic • 2011-02-05 15:58:13
Bravo, Ludovic! Chiar daca ai cazut in dizgratia lui Crinut si a camarilei lui sa stii ca ai crescut in ochii romanilor!
2 19
panfil • 2011-02-05 16:05:11
orban aspira, probabil, la o bucatica de cascaval mai mare. si asta numai daca alianta ajunge la cascaval. altfel, mi'l aduc bine aminte, mai an, in giaca aia rosie ca trandafirii. unde este vajnica oponenta, madam saftica, ce mutata dela cotrocesti, pe dreapta ?! probabail a fost multujjita de ce'i va sa revina din cascaval. totusi, sa fie atenti, toti cei ce's cu ochii pe cascaval, ca imarteala, motanul o face !... miauuu !
0 0
danahile • 2011-02-05 16:05:11
dute la stoica ca tia pastrat locul la pd-l.zii ca ai vorbit cu mine:))
17 3
propy • 2011-02-05 16:07:39
incep sa apara! Ba iau si multe plusuri cand il lauda pe Orban! Oare de ce nu iau plusuri opiniile proliberale si pe alte topicuri??
18 3
curios • 2011-02-06 11:13:10
in programul politic USL ce opinii pro-liberale ai vazut? program economic nu exista INCA. Cand va apare, cauta pe acolo gandire liberala!
0 6
Eu • 2011-02-07 06:11:45
... plusuri sau minusuri iau opiniile exprimate de comentatori referitor la afirmatiile lu' L. Orban, nu persoana, nici partidul, nici macar afirmatiile lu' Orban in sine. Poate cand incepi sa legi si matale doua idei, te prinzi si de ce alte evenimente legate de PNL au parte in majoritate de comentarii negative.
0 0
ilie • 2011-02-05 16:09:11
Pe mine ma surprinde cel mai tare ca a fost doar un vot impotriva. Nu-mi vine sa cred ca dintre atatia liberali care spun povesti frumoase pe la televizor, nu s-a mai gasit niciunul in afara de dl. Orban care sa inteleaga ca nu poti face o astfel de uniune stanga-dreapta doar pentru ca vrei cu orice pret sa ajungi la putere. Sper sa nu castige alegerile pentru ca vor fi pierdute si aceste minime reforme incepute de PDL.
6 52
Jack • 2011-02-05 16:15:07
Care reforme?
0 0
mandea007 • 2011-02-05 17:57:11
Daca si astia sunt liberali inseamna ca eu sunt popa. Si , sunt sgur, nu sunt.
0 0
catalin • 2011-02-05 19:08:50
Acolo in PNL e dictatura serioasa, crezi ca poti spune ce vrei tu daca esti liberal?
0 0
cristi • 2011-02-05 16:10:01
Va felicit domnule Orban pentru ca sunteti singurul pe reduta care a aparat pana in ultimul moment onoarea PNL.Am fost liberal convins incluzand tot ceea ce inseamna a fii liberal<campanii electorale ..etc>dar ceea ce s aintamplat saptamanile astea mie mi s-a parut ca o tradare sau o diluare a partidului in cloaca comunista numita PSD s iPC.Cu tot respectul pentru actualii liberali nu vreau sa mai am de a face cu PNL ul atata timp cat va fii in alianta cu PSD si PC.Cu mult regret.....al tau PNL ist convins Cristi
1 16
Antifanatic • 2011-02-06 21:50:54
Ai respectul meu,Domnule Cristi ! Din pacate, foarte putine voci rationale si echilibrate,cu coloana vertebrala au mai ramas in PNL ! Nu pot sa cred ca este calcata in picioare Demnitatea unor oameni ca Domnul Raymond Luca,de exemplu ! Parintii si bunicii mei au sperat ca stranepotii Bratienilor vor readuce Partidul National Liberal pe linia de plutire si nu ca o Marioneta a Iliestilor, Matusii Tamara si a Hrebenciucilor ! Se pare ca s-au inselat amarnic, din pacate...
0 1
Carmen • 2011-02-05 16:16:13
Sincera sa fiu dl. Orban nu era unul dintre politicienii mei preferati ,dar atitudinea dansului, de astazi , este mai mult decat corecta . In general alegatorii de dreapta vor reforme eficiente chiar daca uneori sunt dure...asa ca nu cred ca nici unul dintre acestia ar fi de acord cu pomenile PSD-ului...a am uitat si cu impozitele marete progresive....
5 47
dreptaci • 2011-02-05 16:20:32
ale lui Boc, alegatorii aia de dreapta sunt de acord? Ce zici?
0 0
sandu • 2011-02-05 16:45:24
OK , bravo Orban
0 0
pokeristu • 2011-02-05 16:19:13
Orban a fost pus pe post de ”Ghita contra” astfel incat cei nemultumiti din PNL sa se stranga in jurul lui, la fel ca si cei nehotarati care au devenit brusc interesati de doctrina liberala si se plang ca PNL a ”disparut”. Orban isi aduna grupul asta, ii pastoreste pana la alegeri si, cu o zi inainte, baga placa cu ”interesul national” bla/bla si da mana cu Crin. Si votantii sai, desigur! Si lasa PD cu gura cascata. Ha-ha!
8 9
sylvyaun • 2011-02-05 16:23:01
Nu-mi vine sa cred ca am ajuns ziua in care sa fiu de acord cu Ludovic Orban! Apreciez atitudinea! Macar stie ca dreapta nu e acelasi lucru cu stanga si incearca sa pastreze acest fapt! La mai mare!
1 18
obs. • 2011-02-05 16:26:08
Suparare lui orban nu vine de la aceasta alianta si de la faptul ca nu mai este pe val in pnl.Nu am auzit sa fi fost deranjat pe vremea guvernarii tariceanu cand programul de guvernare era impus de psd.
5 7
dorel • 2011-02-05 16:27:39
dar in acest moment ... te apreciez :) din pacate in Romania nu mai exista DREAPTA :|
1 10
antivantuluifelix • 2011-02-05 16:30:10
Orban stie sigur ca nici o alianta indifirent daca este dreapta cu dreapta sau dreapta cu stanga nu poate dura 10 ani de aceea pozitia lui orban este contra ,aceasta pozitie il va ajuta pe viitor sa revendice pozitia de presedinte al pnl ,doar a avut dreptate nu-i asa?
5 8
Andradda • 2011-02-05 16:35:17
Dupa ce Porumbacu l-a aruncat la gunoi ca pe o carpa murdara, Orban isi imagineaza ca el poate sa aduca PSD pe partea dreapta a politicii! Cred ca Orban e mai coerent cand e beat decat atunci cand e treaz! vai de voi, PNLici deveniti a 3-a roata la bicicleta PSD-PC.
0 0
mariana • 2011-02-05 16:35:23
sau varianta romaneasca : " gura pacatosului adevar graieste" . Visator si ametit, omul macar e Liberal sadea si are si de la mine un plus :)
0 0
coposu • 2011-02-05 16:46:46
Pacat ,dupa revolutie am fost liberal convins,mai ales ca aveam in familie liberali dinainte de venirea comunismului,dar degradarea in timp a doctrinei si a celor ajunsi la conducera acestui partid de dreapta,m-a facut sa-mi schimb opiniile si sincer,atata vreme cat troneaza Antonov,Tariceanu,Patriciu si alte astfel de "lepre zise liberale",nu voi putea sa-mi schimb atitudinea.Sufar si ma intristeaza aceasta lupta,care de fapt este pentru a pune mana pe putere si a termina ce a inceput mister ILICI,adica intoarcerea la comunismul de data asta asa zis democratic,si nici nu pot sa stau nepasator cand vad cum in partide troneaza minciuna,demagogia si hotia.Cand ii aud cum isi vor imparti puterea,de parca ar fi tara si poporul asta o halca de carne la care ei vor ajunge la ce este mai bun,iar restul la ros oase,ma apuca o scarba si daca as fi mai tanar as pleca de aici numai ca sa nu-i mai vad si sa-i ma i aud.Rusine,mare rusine cu ce se intampla.Nu mi-a placut niciodata Orban,dar de data asta il felicit ca macar unul din vechii liberali constientizeaza de groapa in care va intra tara impreuna cu amalganul pnlpsdpc!!!!Treziti-va la realitate,sunt milioane de cetateni care isi doresc un trai decent,nu bogatii sau averi de care nu se mai satura politicienii,isi doresc liniste si pace,locuri de munca castigate onorabil nu cu pile,taxe pe puterea lor financiara,nu aberante ca pt.acesti politruci.Aceasta zi in care aceste hahalere au semnat aceasta alianta de rahat,cred ca o sa ramana in istorie ca o mare pata rusinoasa pentru tara si poporul nostru.
0 0
VicX • 2011-02-05 16:49:48
Orbane ti sau deschis si tie ochii! Cred ca e primul lucru pe care il aud de la tine , si e ceva logic! Disperatii astia din psd si pnl Nu stiu Ce sa Mai faca! Oricum peste cateva luni o sa fie ca la tigani in uniunea asta
0 0
The Thinker • 2011-02-05 16:52:53
Antonescu este un DEZASTRU de OM...Incult, oportunist, greoi in a intzelege lucruri simple, a murdarit si intinat tot ceea ce inseamna liberalism;s-a inconjurat de lichele si mafiotzi... este necesara URGENT, aparitzia unei noi formatziui pure si cinstite de DREPTA, ceva de tipul P.A.Cul lui Nicolae MANOLESCU...PNL-ul este TERMINAT...ADIO Partide istorice...Halal Conducatori...
0 0
Un pensionar • 2011-02-05 16:56:14
Nu cred ca va rezista pana la alegeri... dar asa despatiti in fapt sa "figureze" ca uniti in guvernare, ca o alianta si sa-l oblige pe Basescu sa le dea puterea.. Cred ca numai un Iliescu, Nastase, Patriciu sau Voiculescu pot gandi astfel. Sunt pur si simplu inebuneti ca nu au fraiele puterii. Sa dea Domnul sa nu fie asa!!!
0 0
IC Breteanu leberalul socialist si conservator • 2011-02-05 17:01:52
Nu credeam ca o sa-i dau vreodata dreptate lui Ludovic Orban. Imi este profund antipatic pentru ca deseori mi s-a parut obraznic, mitocan si impertinent. Compulsiv obsesiv. Dar nu pot sa nu apreciez fraza pe care o reproduc: "Amestecarea stangii cu dreapta nu este sanatoasa pentru democratia din Romania." Totusi cu observatia (absolut necesara) ca PNL nu mai reprezinta dreapta cam de multicel. Pe de alta parte, afirmand ca electoratul de dreapta se va duce catre PDL (o mare parte din acest electorat e plecat de mult catre PDL) recunoaste implicit ca PDL este perceput de electorat ca un partid de centru dreapta. Ceea ce, in ciuda evidentelor, cei din PNL au negat sistematic . Eu as spune doar ca aceasta alianta nu este sanatoasa nici pentru tara si nici pentru democratie. Nu-mi voi schimba insa impresia general despre Orban. Indiferent de ceea ce face si afirma. Pot sa fiu de acord cu unle din afirmatiile sale dar nu-mi va insipra niciodata incredere. Daca nu-i convine ce se intampla in PNL de ce accepta complice si nu pleaca???? Asta e un mare semn de intrebare pe care il asez in dreptul lui Orban dar si in dreptul celorlalti revoltati (suspect de tacuti in ultima vreme) din PNL.
0 0
ana • 2011-02-05 17:34:48
in sfarsit, orban s-a reabilitat cat de cat fata de alegatoriorii pnl !!! pentru curajul de a se opune infiintarii acestei aliante diabolice, primeste drept recompensa din partea noastra o bila alba ...bravo ludovic, exista si politicieni cu coloana vertebrala........bine, sa nu crezi ca se uita cate ai facut, cum te-ai fofilat sa nu fi acuzat, etc....
4 28
coco • 2011-02-05 17:51:37
Dar unde este tariceanu, saftoiu si barbuta. Le-a tras-o lipo si le-a venit mintea la cap?
0 0
costel • 2011-02-05 18:02:52
Cine ia spus d-lui Orban ca PNL este partid de dreapta l-a pacalit. Liberalii in Europa sunt partide de stinga.La noi cineva a stabilit ca PNL este partid de dreapta,dar este o minciuna.Nici un partid de dreapta nu majoreaza salariile daca nu exista productivitate.PNL nici nu ar mai fi existat pe esichierul politic daca nu erau 2 oameni care l-au scapat de la disparitie si anume Stoica si Stolojan.Acesti doi politicieni au salvat partidul de la disparitie iar Antonescu care este un zero taiat in patru il va condamna la disparitie.
0 0
Valori • 2011-02-05 18:14:11
Nu sunt fan Orban dar mare dreptate are..Andrei Marga om de vaza in PNL cum se simte acum?Daca am stimat un om a fost Marga dar acum sunt scarbit la ce dorinta de marire si penibilitate a cazut.
0 0
un alegator • 2011-02-05 18:17:21
Proaspata aliantza = programe subtzirele si divergente, lipsa solutii, doua deziderate: ,, sa plece aia sa venim noi!,, si deja clasicul ,,jos Basescu,, . in rest zero barat !! ... Cam putin pentru romani, pacat pentru liberali ca pentru un lider imberb avid de putere se descalica. As dori sa vad un sondaj real nu coamandat sa gidile placut orgoliul
0 0
dan • 2011-02-05 18:25:59
Sa va vada bratienii ce ati facut din PNL (ati dat mana cu socialistii pt o parte din ciolan) s-ar intoarce din morti si ar da cu voi de pamant. Oricum alianta asta nu are sanse, cu prima ocazie se vor injunghia unii pe ceilalti pe la spate. Pt declaratia asta d-le Orban, socialistii deja ti-au sapat groapa, iar "liberalii" se vor conforma.
0 0
titi • 2011-02-05 18:28:53
cand s-a facut DA, intre pnl, membru in internationala liberala, si pd, membru in internationala socialista, plin ochi de peceristi de rang 3 si 4, dati afara din fsn, cum pana mea s-a putut amesteca stanga cu dreapta?
0 0
cornel • 2011-02-05 18:46:40
Nu mai minti Orbane ! Cand a fost PNL de dreapta ?Poate inainte de razboi ! Dupa 1909 PNL-ul a fost creat de Iliescu in 1989 impreuna cu Patriciu ! Asta a fost unpartid artificial lucrat in laboratorul democratic al loviturilor de stat inn 1989. Am fost pacaliti ordinar. Asa s-a creat si PRM,asa ca sa fie si un partid nationalist, ca si nationalulliberal. Romania e singura tara din est care este condusa si acum de un comunist-kgbist ,al dolea om in statul Ceausescu in 1971 ! La noi, cu asazisa alianta social-liberala se instaureaza securismul si statl socialist, Romania NU este europeana !!!!
0 0
vsile • 2011-02-05 18:49:34
am vazut pe quintus acolo,oare cum se simte langa iliescu la fel ca in 90 cand au devastat sediul pnl,oare voi chiar nu stiti ce este stanga ce este dreapta,am strigat in p-ta universitatii "jos iliescu"si acum iliescu o da la intors vorbeste de liberalism.acest crin este de toata jena, voi acum nu faceti alceva decat sa impingeti ro spre stanga "comunism cu fata umana".orban ai facut bine.
0 0
PuYa • 2011-02-05 18:58:32
... cat nu-mi place tipul asta, dar astazi il felicit pentru verticalitate!
3 18
visio • 2011-02-06 01:26:44
comunism; vorba lui base "stanga s-a reunificat" este perfect adevarata; vedem sub umbrela unuei singure formatiuni politice, aceleasi interese politicie si economice care s-au impamantenit in romania in ultimii 20 ani; nu sunt un fan pdl, a strategiei economice a guvernului Boc, insa mizeria psd+pnl+pc ma oblig asa votez pdl la urmatoarele alegeri; si dsaca la prezidentiale va candida elena udrea, doamne fereste, insa o voi vota; psd musteste de sangele lui decembrie, pnl prin antonescu dovedeste clar hotia lui patriciu indiferent ce spun unele contracte...
0 0
titi • 2011-02-05 19:31:53
publicati si comentariul meu. sau pe saitu asta vorbiti voi intre voi, 2% cu 2%?
0 0
G.L • 2011-02-05 19:37:44
Domnule Orban,toata cinstea!
0 0
anonim • 2011-02-05 19:43:59
90% aceasta tactica a lui Orban a fost concertata de catre intreg PNL-ul..voi chiar credeti ca la noi e democratie veritabila?deciziile politice de genu asta se iau in unanimitate, daca cineva e impotriva e zburat in secunda 2...nu isi permite nimeni sa iasa la rampa cu declaratii de genu asta. Declaratiile lui Ludovic Orban sunt o portita de iesire in cazul in care nu iese bine cu alianta, o incercare de pastrare a unei umbre de respect al PNL-ului in ochii simpatizantilor.
0 0
taranistu • 2011-02-05 20:09:17
are o sansa in plus
0 0
vasile • 2011-02-05 20:20:33
....Orban,ati fost foarte curajos si demn;aceasta alianta stanga dreapta,este o ineptie,ceva similar cu anus contra naturii.Sa felicite Iliescu pe liberali ,este ceva de necrezut,liberalii adevarati din tara asta nu vor fi niciodata de acord cu asa ceva.Astept din partea dv o demisie de onoare,altfel va va elimina Crin din partid.
0 0
hmm • 2011-02-05 20:50:30
Oare ce fel de democratie va promova floricica antonica odata ajuns presedinte (presupun prin absurd) in conditiile in care democratia din pnl a ajuns istorie? Cat de slabi sunt PNL-istii adevarati... pacat. Ma asteptam la mult mai mult din partea unui Tariceanu, Orban, etc... Ori ati fost pacaliti, ori jucati teatru pentru a crea impresia ca inca mai exista voci cu adevarat liberale in conducerea PNL-ului. Mare atentie! Pe noi nu ne mai prosteste nimeni de foarte mult timp! Si suntem din ce in ce mai multi!
0 0
Liberalul • 2011-02-05 20:50:54
Nu stiu daca cu Geoana in locul lui Basescu tara o ducea mai bine, insa cert este ca daca Orban ar fi fost liderul liberalilor, astazi nu s-ar fi semnat certificatul de deces al PNL! Ludovic, chiar crezi ca la nivel national esti singurul liberal care vrea sa salveze PNL? Eu zic sa incerci sa te convingi! Nu mor caii cand vor cainii!
0 0
prostanacul • 2011-02-05 21:18:17
La furat se fura si cu stanga si cu dreapta. Ma uit la cei din spatele USL aparuti pe TV si vad toate figurile aparute in presa pe la dezvaluiri ,implicate in jafurile ultimilor ani si care fac drumuri pe la ICCJ sau curtile de apel sa-si amane procesele. Sa fii acum la guvernare nu-i mare scofala ca ai numai dureri de cap cu criza sindicatele deficitul bugetar, dar totusi cei mana pe ei in lupta? Este conectarea la bugetul statului de unde sa fure ce a mai ramas pentru ca afacerile lor sunt numai furaciuni de la stat, si nu au afaceri serioase viabile
0 0
Andrei T • 2011-02-05 22:33:40
A facut un pariu cu viitorul. Dar sa spui ca veghezi ca PSD-ul sa mearga spre centru-dreapta e cel putin o autoironie ieftina. Daca crezi in ceva trebuie sa lupti, nu sa faci glumite.
0 0
danarad • 2011-02-06 01:05:03
din toata adunatura de asa zisi liberali, liberal autentic se dovedeste a fi doar L. Orban. cei in virsta,se stiu ei care,sau intors la matca,nu m-ai pot fi acuzati ca au colaborat cu securitatea,sau aliat cu partidul pt. carte lucra securitatea.
0 0
Rromi • 2011-02-06 07:07:25
Apoi oameni ca Melescanu cum sa zica ceva ca il stiu de pe vremea lui Dej in toate mixturile politice. Dar alta vreau eu sa va intreb? Voi patru care v-ati opus initial n-ati putut sa-l matrasiti pe Crin? Crin sint sigur ca se gindeste ca de va fi presedinte orcum n-o sa-i scape din mina pe PSD-isti adica sa le dea mina libera complet. Ca nu-i el chiar asa de prost. Dar stie el de-acum cind viseaza gloria ca va deveni un Basescu 2 la Cotroceni? Ca daca da guvernul, Senatul si Camera Deputatilor pe mina lor va deveni un huhurez sinistru de care, mai rau, nu mai asculta nimeni. Dar totusi mai sint 4 ani pina atunci si PNL-ul n-o sa inghita astea toate. Sacrificiu-sacrificiu...Si Ceausescu a vrut sa termine de platit datoria externa iar noi mincam raci. Domnule Orban acum e momentul dumneavoastra. Nu v-ati minjit si sinteti cel mai in masura sa preluati frinele PNL-ului. Ati trecut testul pentru care Bratianu v-ar fi pupat. Si apoi ca presedinte de partid care nu ati fost de acord cu semnarea de la sine inteles legatura se rupe. Ei, de-acasa de a mine ce fain suna politica, dar ce pacat ca aveti oameni cu atita influenta acolo. Oricum incercati, ca Crin va va da un sut in dos stiind ca nu sinteti minjit si ca veti fi urmatorul la tron. Acum care pe care.
0 0
raul • 2011-02-06 08:06:08
Liberali? Care liberali? Cei de acum? O gasca de indivizi fara scupule, avizi dupa functii si putere. O adunatura de turnatori la securitate in frunte cu seniorii lor, continuind cu un Ghise si altii ca ei. Antonescu? Un individ urat atit pe dinafara cit mai ales pe dinauntru. E groparul ultimului partid istoric din Romania. V-am votat dar, promit ca n-o sa se mai intample!
0 0
Florin • 2011-02-06 09:29:04
rar i-am dat dreptate la antipaticu asta Orban, dara data asta a fost la inaltime. Antonescu a vandut sufletul Liberalilor la Comunisti. Sunt corupti si la Liberali daca pe Sociali nu-i intrece nimeni. Cred ca prin miscarea asta veti pierde tot ce ati castigat prin greselile PD. Pacat de liberali ca e condus de omu lui Patriciu.
0 0
Dan • 2011-02-06 10:31:12
Un dicton spune ca scopul scuza mijloacele, merita sa iti scoti ochelarii de cal daca ai sansa sa faci ceva pentru tara. Altceva: nu mai exista nici o tara democrata din lume care sa se poate conduce dupa o singura doxa: liberala, socialista, conservatoare, etc. ci dupa un amestec al acestora. Nu exista numai legi liberale sau democrate, conservatoare sau socialiste +ntr-o constitutie, ci un amestec! Cand capetele patrate vor vedea mai departe de gardul partidelor, se va poate face ceva. Pai ce, in Germania nu sunt aliante ciudate? Le merge rau? Din opozitie sau de la putere, se impun anumite tendinte ce par opuse! Nu mai merge cu alba-neagra, domnilor tovarasi!
1 0
cristian ion • 2011-02-06 11:08:37
astazi sunt posibile si casatoriile intre barbati dar ,din care nu rezulta nici un copil : cu alte cuvinte NU SE ASIGURA VIITORUL! Felicitari pentru pozitia avuta si multe succese in a reforma PNLul!!
0 1
ilie • 2011-02-06 12:06:03
nici nu-i trebuie viata lunga, numai cat sa dea haimanaua de Basescu jos de la putere ca daca nici asa nu se rezolva, nu mai ramane decat glontul sa ne mai scape. Si zau ca ar fi trebui Orban sa taca in veci Asta nu vrea binele tarii, a fost mereu un tradator, sa plece la PDL
1 0
IC Breteanu leberalul socialist si conservator • 2011-02-06 12:23:53
Chiar daca declaratiile lui Orban par cat de cat ok, eu am mari rezerve privind sinceritatea gesturilor lui. Tare mi-e teama sa nu fie doar o simpla supapa de presiune in PNL. In genul acelor supape din media de care vorbea Vantu in celebrele stenograme. Imi da de gandit faptul ca Orban prefera sa raman intr-un PNL compromis si sa accepte, pana la urma complice, drumul pe care acest partid a apucat. Mi se pare extrem de naiva si hazardata declaratia menestrelului cum ca ramane in PNL pentru a ncerca sa aduca PSD catre dreapta. Adica cum???? PSD catre dreapta? Orban e cumva consumator de etnobotanice sau e doar naiv? Ceva scartaie in logica si rationamentul razvratitului Orban si eu il privesc in continuare cu multa circumspectie.
0 1
calaetz • 2011-02-06 13:01:39
Patriciu si Tariceanu nu ar fi fost criptocomunisti si nu tradau pnl-ul (aripa tanara, anii '90), daca pnl-ul nu se alia cu stanga pd, daca Patriciu si Tariceanu nu-l tradau pe Basescu si se faceau alegeri anticipate, daca Patriciu, Tariceanu si Antonesuu nu tradau acum facand cele doua aliante la comanda lui Voiculescu si Vantu compromitand inca o data pnl-ul, daca... Daca una din acestea nu s-ar fi intamplat, pnl ar fi condus singuri Romania multi ani. Unii au tradat pentru bani (Antonescu), altii au avut misiunea sa distruga orice partid independent de Moscova (Iliescu, Voiculescu, Vantu, Patriciu, Hrebenciuc, Tariceanu). Va spune un pnl-ist cu traditie (ambii bunici membrii pnl, doi unchi care si-au dat viata pentru pnl facand greva foamei)
0 1
golan p-ta Universitatii • 2011-02-06 13:17:18
Intr-adevar nu va dura mult aceasta alianta,d'a pentru infrangerea starii dictatoriale actuale,e strict necesara.Ca denazificarea in germania,in romania e necesara deportocalizarea si asumarea unui stat de drept si nu hotia si politica de genocid a clicii secu-portocalii.
4 1
diaspora • 2011-02-06 18:06:50
esti probabil pensionar sau bugetatar.
0 2
golan pensionar • 2011-02-07 20:29:27
Uite ca se gasesc rapid specimene tip"Chivu",sa loveasca pe negandite,care sant pregatiti sa-i puna cu botu pe labe pe bugetari si pensionari,sa nu mai stea cu mana intinsa la regimu democratic.D'a si patriotii astea intreprinzatori u initiativa,ar trebui sa nu uite ca unii ca ei,ca Erbasu-Dinamo,sau Radu Tinu,tot de mana patriotilor s-au sinucis,si-n plus daca se imbolnavesc,statul bashitlerist nu mai are nevoie de ei.
0 0
tetelu • 2011-02-06 13:44:44
Bravo domnule Orban! Daca toti politicienii ar fi la fel de verticali ar mai avea si tara asta o sansa! Aveti perfecta dreptate..imaginea manjitului PSD va molipsi si PNL-ul care orisicat era singurul reprezentat al dreptei! Felicitari pentru tarie si viziune!!!! Mai e putin si caractita PSD va ingloba si dizolva PNL, singurul bastion al liberalismului in amarata de Romanie...De pC ...ce sa mai vorbim..singurul motiv al existentei in aceasta ecuatie il reprezinta ..antenele lui Felix...
0 1
gabriel4west • 2011-02-06 15:21:55
Ba putem amesteca stanga cu dreapta, daca avem un tel comun si o cauza nobila, mai presus de doctrine. ROMANIA este dincolo de doctrina unui partid sau a altuia. Domnule Orban, v-am admirat mereu, fiti flexibil, nu fiti mai catolic decat papa, Romania trebuie salvata nu ingropata. Si stiti bine ca este nevoie de forte unite ca sa putem da jos guvernarea actuala , iar apoi se pot gasi cai comune de guvernare, daca se vrea. Nu dati cu piciorul, puneti umarul la treaba.
2 0
mircea • 2011-02-06 15:53:27
Cum a ajuns Antonescu presedinte PNL?Antonescu a fost un nimeni in PNL si deodata a ajuns presedinte si principalul lui scop a fost desfiintarea PNL.Scop pe care la atins.
0 1
Panthera Roz • 2011-02-06 15:57:51
Ce stinga,ce dreapta?Unde e deosebirea?Pai sa ne reamintim:Partidul democrat,membru in Internationala Socialista,inntrodusi prin "Calul troian" PSD (Cunescu).Foarte "puri",foarte vigilenti sunt singurii ce voteaza impotriva intrarii PSD (iliscienii de) si astia tot de acelasi cal troian cu o alta conducere dar ror fara voturi si electorat.Pai nici nu trece anu,si se scoala "Badica Traian" si hotaraste sa devina "populari" si fff de drrreapta.In cicni minute,far nici o opozitie toti memebrii intransingenti ce aparau Internationala Socialista se reorienteaza pe directia opusa si acuma sa nu le zici ca nu sunt de "dreapta" ca ai dat de dr...u.Ce sa mai zici de ceilalti?De la 148 de partide avem5-6 si toti membrii lor au trecut de la PCR la ce sunt astazi numai si numai sanu ramina fara "coledzi".Asa ca lasati-o mai moale si avind in vedere rahatul in care ne aflam tocmai asta lipsea- mai bine plutim printre gunoaie decit sa colaboreze "oamenii politici".Pai pentru noi,pentru "prostime" nu conteaza cine-Partida Rromilor sa fie dar sa ne salveze,asta e problema nu ifosele politicianiste.
2 0
Partida cafelei • 2011-02-06 19:23:40
Daca Orban face un nou partid acum si sare la gatul lor face peste 7-8% lejer. Plus ca ar fi un loc mai curat unde sa mai plece din pdl-isti. in plus multi dintre actualii deputati liberali nu o sa mai pupeposturi in actuala configuratiei. Sigur Orban stie ceva pentru ca poate pregateste ceva...
2 0
aaaa • 2011-02-07 13:35:02
nu te iubesc .... dar aici te apreciez...
0 0
INTERVIURILE HotNews.ro