Sari direct la conținut

VIDEO Ucrainenii au bombardat Insula Șerpilor, de data aceasta cu avioane Su-27, într-o operațiune de mare risc / Ce susțin rușii și care este miza acestei stânci din Marea Neagră

HotNews.ro
VIDEO Ucrainenii au bombardat Insula Șerpilor, de data aceasta cu avioane Su-27, într-o operațiune de mare risc / Ce susțin rușii și care este miza acestei stânci din Marea Neagră

Noi imagini făcute publice arată lovituri ale armatei ucrainene, de data aceasta cu avioane de luptă Suhoi 27 (nu cu drone Bayraktar, ca până acum) contra pozițiilor rusești de pe Insula Șerpilor.

Clipul postat pe rețelele de socializare – filmat de o dronă Bayraktar TB2 ce supraveghea operațiunea- arată cum bombele fac ravagii asupra pozițiilor rusești de pe stânca cu poziție strategică din Marea Neagră.

Cele două avioane vin la altitudine foarte mică, dinspre sud, și se vede cum folosesc și contra-măsuri, dispozitive lansate pentru a deturna eventuale lovituri antiaeriene.

O operațiune cu risc ridicat

The War Zone remarcă faptul că avioanele aruncă bombe la o altitudine minimă, obținând ceea ce par a fi lovituri directe asupra complexului principal al insulei, asupra clădirilor de deasupra digului și asupra punctului estic.

La capătul estic al insulei se produc cel puțin două explozii secundare majore, sugerând o lovitură asupra zonei de depozitare a munițiilor și/sau a combustibilului, înainte de o explozie mai mare în apropierea centrului insulei.

Din unghiul limitat pe care îl avem asupra atacului, aceasta a fost o operațiune cu risc foarte ridicat, nu doar din cauza amenințării din partea inamicului, ci și din cauza exploziilor provocate chiar de avioanele ucrainene munițiilor rusești.

Rușii pretind că au făcut ravagii aviației ucrainene lângă Insula Șerpilor

Rușii nu au confirmat bombardamentele și nici pierderile de nave și de sisteme antiaeriene din ultimele aproape două săptămâni, în condițiile în care o serie de imagini apărute online arată mai multe lovituri ucrainene pe Insula Șerpilor, în special cu drone turcești Bayraktar.

În schimb, ministerul apărării de de la Moscova susține că a doborât numeroase aeronave ucrainene și a scufundat o navă ucraineană lângă insulă.

”Avioanele rusești au doborât un bombardier Su-24, un avion de vânătoare Su-27, trei elicoptere Mi-8 cu parașutiști și două drone Bayraktar-TB2 aparținând forțelor armate ucrainene în apropiere de Insula Șerpilor. De asemenea, a fost distrusă și nava de asalt blindată ucraineană Stanislav, a declarat sâmbătă generalul-maior rus Igor Konașenkov, citat de TASS.

Rușii nu au prezentat nicio dovadă în acest sens și trebuie spus atât faptul că Moscova susținea încă de acum o lună că a doborât mai multe drone Bayraktar decât au ucrainenii, cât și faptul că marina ucraineană a fost anihilată încă din primele zile ale invaziei.

O poziției strategică pe care rușii insistă să aducă sisteme antiaeriene

În schimb, imagini ”scurse” online arată că, începând cel puțin de acum zece zile, ucrainenii au lovit cu insistență pozițiile rusești de pe Insula Șerpilor și navele din jur (inclusiv două Raptor), cu accent special pe sistemele de rachete și tunurile antiaeriene.

În condițiile scufundării navei amiral Moskva, (crucișător ce avea importante capacități antiaeriene), rușii par să insiste în aducerea de sisteme antiaeriene pe stânca cu poziție strategică din Marea Neagră pentru a acoperi cu acestea un spațiu maritim cât mai mare (eventual și teritoriu din sudul Ucrainei), iar ucrainenii par deciși să implice resurse militare importante pentru a le distruge.

Lucru sugerat și de imagini apărute ieri, care arată temuta dronă Bayraktar distrugând o șalupă rapidă de debarcare pe care se afla un sistem antiaerian Tor, pe care rușii probabil abia îl aduseseră.

––––

ARHIVĂ COMENTARII
JustinHS • 2022-05-08 09:19:34
Sitting ducks can't swim.
2 43
Mazeta • 2022-05-08 09:39:41
Ucrainenii au bombardat un teritoriu românesc.
111 12
Ursuletul de Plus • 2022-05-08 10:22:49
Cand rusii au facut asta ai tacut ca balega in papusoi. Sau erai la specializare si acolo nu va da voie cu telefoane mobile?
4 91
Morfeus • 2022-05-08 11:59:23
Trolii astia precum cei de pe contul Mazeta, sunt platiti la numar de replici. Ignorarea lor este o buna strategie. Eventual, o replica nenominalizata pe prima linie.
3 56
Un uom din popor • 2022-05-08 17:47:15
Foarte corect obserrvat! Atentie, existe si cativa trolli kremlinisti ce au argumente mai subtile si amesteca si ADEVARURI. Dar majoritatea posteaza "la metru", sunt platiti exclusiv la numar de replici, Putin nu se asteapta ca slugile sale sa fie convingatoare, sa zica ceva ce are sens! "Scrieti, baieti, numai scrieti!"
0 13
Morfeus • 2022-05-08 20:44:40
Sunt 2 categorii: cei la metru si cei subtili :-). Dar oricum invatamantul rusesc este la pamant, tinerii capabili pleaca din tara cat de repede pot, asa ca si operatorii conturilor de trolare sunt din pleava ramasa disponibila dupa ce au plecat cei capabili. :-))
0 12
Fu Leng • 2022-05-08 10:37:49
Foarte bine, au bombardat mujini pe teritoriul romanesc!
3 56
Nyk1 • 2022-05-08 10:46:18
Dar nu ocupat de români.
30 23
ciprian_ • 2022-05-08 12:35:29
Trolii rusi @mazeta si @Nyk1 incercand sa serveasca romanilor un mar otravit. Romania nu are pretentii acum la Insula Serpilor, litigiul este stins. Curtea Internationala de Justitie a acordat Romaniei 80% din suprafata maritima disputata miza fiind economica si legata de exploatarea de hidrocarburi adica 100 de miliarde de metri cubi de gaz si 10 milioane de tone de petrol. Verdictul curtii a fost favorabil Romaniei: Insula Serpilor nu are statut juridic de insula, ci de stinca.
1 48
Rahan5 • 2022-05-08 13:29:02
Tribunalul a dat 12 mile Ape Teritoriale Insulei Serpilor (conform Tratatului de la Montego Bay pe care Romania l-a Ratificat Romania din Greseala la 19 decembrie 1996 !). La Tratatul de Montego Bay Romania trebuia sa ceara ca Apele Teritoriale de 12 mile sa se aplice DOAR la insule care au cel putin 12 mile diametru !. Iar la Insule mai Mici Ape Teritoriale sa fie de Maxim diametrul insulei !._. Insula Serpilor, avand un diametru de doar numai 1 treime de mila (vreo 0,6 km) nu ar fi trebuit sa aiba Ape Teritoriale mai mari de 0,6 km !.
24 1
asavreau • 2022-05-08 20:38:32
Tu nu ești România și nu ai dreptul să stabilești ce face România.
1 11
Rahan5 • 2022-05-08 23:42:48
Deci tu zici ca esti cu Politicienii de la Putere din 1996, si care au Acceptat ca Insula Serpilor sa aiba 12 mile (22 Km !!) Ape Teritoriale, si ca atare sa blocheze, mai ales economic cu ,,ape suverane ucrainiene", iesirea spre est din Bara Sulina !._. S-a vazut tragic, in ultimii 25 de ani, ce au reusit politicienii din 1996 care si-au inchipuit ca ,,reprezinta" ei Romania !.
10 2
jorj_bv • 2022-06-15 17:00:42
Tratatul de la Montego Bay nu se aplica doar României și nu avea Romania ce negocia. Înainte exista precedentul cu cele 3 mile nautice, doar ca standardul devenise învechit datorită echipamentelor militare care pot ataca cu usurinta la 3 mile.
0 0
asavreau • 2022-05-08 20:36:47
Nyk1, ocupă-te de Mazeta. Cred-că ,de la prea multă vodca are halucinații. După ce vă puneți de acord ,postați împreună.
0 12
pahar-nicu • 2022-05-08 11:19:59
Daca sunt rusi acolo, atunci sa il bombardeze in continuare!
0 44
Rahan5 • 2022-05-08 11:27:16
Da, dar cu motorina sovietica pe el !. De 2 luni sovieticii tot au plimbat vase pe la debarcader. (nu era clar cu ce). Pana cand ucrainienii (curiosi) in noaptea asta ,,au batut" la usile cladirilor si au zis: - Primiti cu Suhoiul ?._. In zona debarcaderului (cel mai probabil) au luat foc multe butoaie cu motorina.
0 31
[deleted] • 2022-05-08 11:33:28
Acest comentariu a fost șters.
1 36
[deleted] • 2022-05-08 11:35:06
Acest comentariu a fost șters.
0 32
courma • 2022-05-08 11:36:22
@mazeta,te roade ca i-au julit pe tavarisi tai rusi?
0 40
Xorciser • 2022-05-08 11:36:58
In final da. O sa se bata ăștia până scufunda stanca cu totul și va rămâne mare teritorială românească..
1 26
fuscustm1 • 2022-05-08 11:40:27
Romania a renuntat la el demult, sau ai uitat asta, Dece nu ai plans dupa acest teritoriu cand l-au luat rusii? Acum te-ai trezit? Crezi ca rusii vor sa il dea inapoi Romaniei? Cu siguranta nu!
2 34
Rahan5 • 2022-05-08 13:14:17
2 iunie 1997- Se semneaza ,,Tratatul de ,,buna'' Vecinatate cu Ucraina" (adica Cedarea Oficiala a Insulei Serpilor !): Presedinte: Constantinescu (inainte de 1989 sef cu Partidul Comunist pe Universitate, cu tata de origine romana si mama de origine iudee). Minstru de Externe: Adrian Severin (tata de origine romana si mama de origine iudee).
28 3
LiviuX • 2022-05-08 14:44:27
Ce vrei sa spui cu asta? Adica pana atunci apartinea Romaniei si ei au cedat-o de bunavoie? Gandeste macar putin daca poti! Nu s-a facut decat sa se parafeze un fapt deja recunoscut international. Ia-te de mana cu Mazeta, nu sunteti departe unul de altul. Desi, pana acum, trebuie sa recunosc ca esti superior lui.
5 17
Rahan5 • 2022-05-08 15:35:11
Nu !. Nu era nimic ,,Recunoscut International". Recunoscut International este ,,Tratatul Frontierelor de Dupa cel de al Doilea Razboi Mondial". Iar Insula Serpilor NU a fost Cedata catre URSS prin Tratatul de dupa al Doilea Razboi Mondial !._. Efectiv Ocupantii Sovietici...au uitat de ea !._.Ministrul de Externe Ana Rabinson (Pauker dupa casatorie) le-a dat o Chitanta cu insula in care scrie ca...,,este inapoiata sovieticilor". Cand de fapt Insula nu fusese niciodata la URSS !. Deci Romania (fara Tratatul din 1997) avea dreptul sa Ocupe Insula. Am descris Operatia dupa 24 febr.: noaptea - plecare de pe la Bara Sulina - 50 de salupe x 10 infanteristi marini (broscari) si navalit pe insula.
18 3
LiviuX • 2022-05-08 20:10:33
A gresi e omeneste, a persista in greseala... Nu conteaza cum a fost cedata (chiar prin chitanta cum spui), atata timp cat cedarea a fost recunoscta nu numai de catre ambele parti, cat si international. Nici Romania nu a revendicat-o oficial (si asta nu numai inainte de '89), nici alte state nu au spus ca rusia ocupa ilegal un teritoriu. Ca daca l-ar fi ocupat ilegal, fii sigur ca ar fi zis cineva asta, mai ales in timpul razboiului rece, fie si doar pentru a le da peste nas rusilor. Asa ca recunoasterea internationala a existat si exista si acum.
3 9
AliKimiku • 2022-05-08 16:33:27
Esti obsedat de etnii, Rahane! Las-o mai usor cu prostiile! Insula Serpilor a fost cedata de mult URSS-ului! Avantajele intrarii in UE au fost infinite fata de "cedarea" unei stanci prapadite Ucrainei!
4 21
Yo_yo • 2022-05-08 20:08:02
Inteligentule.. Pentru a putea fi candidati la aderarea la NATO si UE trebuia sa avem granitele recunoscute sau sa nu avem conflicte de genul Transnistria, Abhazia, Donbas. Ai inteles iubitor de vodka?
1 11
Dogul • 2022-05-08 12:12:26
Șoșocule, e teritoriu ucrainean. Gata. Punct. Există o decizie a justiției internaționale. Gunoi cu ochi.
7 41
2022-05-08 13:09:03
0 19
naicul • 2022-05-08 13:59:42
Mazeta, majoritatea eram undiferenti fata de rusi, in sensul ca nu ne pasa daca traiesc sau mor. Acum nu mai suntem !
2 22
0rms • 2022-05-08 16:16:48
de ce mai vorbiti cu asta? de ce nu iesiti sa il prindeti?
2 9
Eu the first • 2022-05-08 20:10:50
Nu tocmai. Nici un român care a auzit câte ceva despre ce și cum a fost cu rușii pe cap după al doilea război mondial, de la bunici sau părinți, n-avea cum să fie indiferent față de ruși, chiar și fără războiul din Ucraina. Oricine e cât de cât informat despre vremurile alea îi iubește pe ruși precum sarea-n ochi, chiar și făcând abstracție de războiul din Ucraina.
1 9
Morfeus • 2022-05-08 20:48:08
Exact! Astefel de simtaminte sunt impartasite prin toata Europa de Est. De abia se mai estompasera dupa ce Europa se inscrisese pe o linie de cooperare cu Federatia Rusa (era gata gata sa scriu URSS! Poate nu greseam...). Dupa invadarea Ucrainei, ura fata de rusi a reinviat in constiinta colectiva. Va fi nevoie de zeci de ani pentru a se estompa iarasi
1 8
gigilu • 2022-05-08 17:06:26
Daca-i a noastra esti gata s-o recuperam?
2 6
tudorr • 2022-05-08 20:04:27
Mazeta, boschetar ca deobicei!
1 12
Yo_yo • 2022-05-08 20:05:28
Buna dimineata! Rusii au ocupat un teritoriu romanesc puiule! De tezauz stii ceva? As pune altfel intrebarea...
0 9
asavreau • 2022-05-08 20:33:31
Ce căutau rușii pe un teritoriu românesc? Putin spune că face o operațiune specială în Ucraina și tu susții că sunt trupe rusești pe un teritoriu românesc? Ți-a dat voie Putin să scrii asta?
0 8
oliver with a twist • 2022-05-08 21:12:21
da cand rusii au luat cu asalt insula luna trecuta nu ai comentat ca e pamant romanesc?
1 6
kripton • 2022-05-14 07:51:55
Greșit șefule,pana în 1878 era teritoriu otoman, asa ca ukr bombardează teritoriu turcesc.
0 0
Ismail Paine de circ • 2022-05-08 09:42:11
bagi niste drone care costa 1% dintr-un avion.. daca nu li se activeaza antiaerienele orcilor trimiti avioanele si ii bombardezi. ard orcii ca sobolanii.
4 57
Sarmat • 2022-05-08 09:46:45
Bravo Ucraina! Dovada de forta
1 54
ex nihilo • 2022-05-08 09:51:04
Dacă-i prăjește cu câteva plăcinte (doar una prăjind câteva regiuni dintr-un foc) lucru care-i costă și mai ieieftin se opresc; nu le mai trebuie nici suhoi nici bayraktar, nimic! Se liniștesc. *La articolul anterior, în care chiar occidentalii scriu asta (pe daylimail, the guardian) mi-a fost oprit commul, însă ideea e'aceeași doar că aici spus direct. Ucrainenii, de la un punct încolo, nu realizează că le fac pur și simplu jocul americanilor; joc care-i poate costa scump. În plus, punând lucrurilor pe nume, aici mulți zic că ești pro-rus; or dar dacă spui același lucru ca opinie la televizor - iar acolo cu audiență maximă! - la tv ți se și permite, și ești numit și "expert în geopolitică".
65 6
JohnR • 2022-05-08 11:01:38
Vrei discutie obiectiva? Ucrainienii nu au de ales decât sa facă jocul americanilor. Alternativa era sa se lase ocupați. Americanii macină sistematic armata rusa si pun sanctiuni. Economia rusa colapseaza. Rusia poate pornii razboiul nuclear și e rasa de pe fata pământului. 1. America castiga în razboi nuclear tot teritoriul rus, treptat cand incepe sa fie locuibil din nou. 2. Rusia e izolata si se transforma în Coreea de Nord. 3.Rusia se revolta iar regimul Putin e înlăturat.
7 51
kingdavidhotel(banat pentru adevar?) • 2022-05-08 11:31:22
Numai ca in acest joc strategic mor civili si sunt distruse spatii civile. Dar nimanui nu-i pasa. De fapt, asta se intimpla in orice razboi...
35 6
Fu Leng • 2022-05-08 12:22:04
Pai te omoara oricum in tortura rusii, ce preferi? sa te aperi si sa ii caftesti, sau sa stai Capra si sa te uiti cum iti fura mujinii tot avutul si la final iti mai baga si un plumb dupa ureche?
2 39
gwolf • 2022-05-08 13:55:22
cum adica nimanui nu-i pasa? chiar asa te p**i pe milioanele de oameni care fac ceva pentru civilii nevinovati ai Ucrainei?
1 21
JohnR • 2022-05-08 15:27:08
Le pasa in mai mica sau mai mare masura de civili, insa doar din tabara lor. Se irosesc resurse globale enorme pe niste jocuri egoistice irelevante. Asta in loc sa cucerim universul si sa evoluam specia umana. Dar ce pretentii sa ai de la primate? Ele tot arunca cu "rahat" unele in altele de vreo 500k de ani. Intre timp rahatul a evoluat. Primatele inca nu.
7 12
AliKimiku • 2022-05-08 17:30:35
Hai sa mori tu cu jocul strategic? Sa recapitulam, cine a invadat pe cine? Ucraina -> Rusia? SUA -> Rusia? SUA -> Ucraina? sau Rusia ->Ucraina? Deci acel "nimanui caruia nu ii pasa" locuieste la Kremlin, bine mai sunteti si voi, postacii platiti + idiotii inutili! Tuturor celorlalti chiar ne pasa de distrugerile umane si materiale facute de rusi in Ucraina si de altfel tot noi, astia din lumea libera vom plati pentru refacerea Ucrainei! Sa speram ca putleristii vor plati pentru vietile umane!
2 18
Thexy • 2022-05-08 11:50:13
"1. America castiga în razboi nuclear tot teritoriul rus, treptat cand incepe sa fie locuibil din nou" - ai idee peste cat timp se va putea intampla asta?
10 14
LiviuX • 2022-05-08 15:00:04
Asta presupunand ca nu va fi o distrugere globala...
5 0
JohnR • 2022-05-08 15:52:36
Nu va fi distrugere globala. Rachetele nucleare au doar 3 tinte presetate din care se poate alege. O sa fie distrusa sigur Rusia si SUA, poate Ucraina, UK, Polonia in masura in care scutul american nu functioneaza. Deci maxim Rusia si o parte din SUA/Europa.
9 6
Rahan5 • 2022-05-08 17:31:12
Astea sunt numai visele de propaganda sinucigasa din capul tau de sovietic !._. Uniunea Sovietica Nu poate scoate din Razboi SUA cu rachetele nuclere pe care le are !. SUA in schimb poate arunca Uniunea Sovietica in ,,Epoca de Piatra" !._. Dupa ,,schimbul de rachete nucleare Inter-Continentale" bombardierele SUA pot sa toace marunt cu lovituri nucleare tactice toate localitatile sovietice de peste 5000 de locuitori !._. Sovieticii o sa ajunga sa traiasca numai in grupuri mici prin paduri !. Dupa care o sa urmeze o debarcare de cateva milioane de infanteristi ai SUA si care o sa ,,ia la pieptanat" toata padurile din Siberia pana vor fi capturati tot infanteristii sovietici supravietuitori !.
10 6
JohnR • 2022-05-08 22:12:50
Tu mi-ai citit comentariu ca de inteles nu se vede. Nu inteleg cu cine te certi.
3 1
Lok • 2022-05-09 08:34:25
"Dupa schimbul de rachete", presupui ca una din parti o sa mai aiba avioane! Si forte maritime sa mai debarcheze milionu. :)))))
3 0
LiviuX • 2022-05-08 20:14:52
De unde ai scos prostia asta?? Adica daca rusii sau americanii vor sa trimita rachete in Coreea nu por, ca vezi bine nu fac parte din acele tinte presetate??
2 1
JohnR • 2022-05-08 22:08:39
Ba nu ca e ca la Uber, setezi in Google maps si pleaca racheta la adresa. Astea sunt pe tehnologie din in anii '60 '70 '80. Ce e asa greu de inteles?
1 1
JohnR • 2022-05-08 15:48:08
Rasa umana nu o sa dispara nici dupa un conflict nuclear. Cel mai rau o sa fie imediat dupa, gen 1-3 luni. Dupa 1 an o sa se revina treptat la normalitate. Majoritatea zonelor 90% vor fi putin afectate. Altele 10%, mai mult. Cele mult afectate for fi carantinate. Gen zona excludere Cernobil. Hiroshima si Nagasaki sunt in prezent populate.
11 6
Lok • 2022-05-09 08:37:13
E ciudat sa presupui ca centralele nucleare nu sunt tinte in sine. Adica e un multiplicator de damage masiv si e deja instalat la inamic acasa. Asta pentru unii care nu inteleg de ce centralele nucleare nu le vor chiar toti. Or fi ele verzi dar pot sa si straluceasca in ochii inamicilor.
1 0
JohnR • 2022-05-09 09:55:56
Centralele nucleare sunt protejate bine cu metrii de beton armat si au sisteme de management automat si prevenție scurgere radiatii in fu ctie de tehnologie. Sunt de obicei departe de aglomerările urbane. Plus ca si in cel mai rau caz, poate sa dureze si 2 săptămâni pana la total meltdown.
0 0
pahar-nicu • 2022-05-08 11:29:34
Sa presupunem prin absurd ca rusii erau o superputere globala si ocupau Ucraina pana acum. Mai vorbeau rusofilii de 'placinte'? In fiecare zi in care rusofilii ameninta cu arme nucleare, arata ca sunt umiliti de ucrainieni. Stai linistit cu placintele tale. Si URSS ameninta si uite ce repede a disparut. Bineinteles ca a fost jocul americanilor pentru ca astia stiu sa joace in deplasare.
0 33
[deleted] • 2022-05-08 10:07:06
Acest comentariu a fost șters.
16 36
Eu the first • 2022-05-08 20:15:42
Cre' că-i cam optimistă estimarea. Da' un lucru e cert, și Zelenski a spus-o deja. Nu se poate semna o pace care să implice modificarea granițelor de dinainte de 2014 fara un referendum. Un referendum de gen în mod cert n-ar trece.
2 6
Lok • 2022-05-09 08:37:51
Acuma ii pasa de parerea poporului? Dupa ce el insusi a fost pus acolo fara ea?
3 0
kostake • 2022-05-08 10:13:49
La felul cum lupta ucraina cred ca daca ar fi avut ceva mai multe arme si mai diverse, rusia ar fi cerut pace si protectorat.
3 62
Ursuletul de Plus • 2022-05-08 10:24:48
Acum urmeaza un timbru rusesc? Nu, stai, ca astia nu au simtul umorului.
1 31
Andy500 • 2022-05-08 10:28:28
Insula Serpilor ar trebui scufundata! rusia sau orice alta tara care o stapaneste, o folosesc pentru a limita accesul in Marea Neagra! Acum rusii distrug orice nava civila care ar putea cara cereale din Ucraina! Acum ca au ramas fara avanpost, orcii din Sevastopol ar trebui sa-si pregateasca chilotii aia maro, ca si Crimeea tot teritoriu ocupat este! Nu e recunoscut de nimeni ca fiind rusesc! Si fara insula Serpilor, ramane spatiu de manevra pe mare.
3 41
Casargoz • 2022-05-08 10:38:49
Pare ca un blestem troian pentru cine ocupa insula. După ce a fost distrus templul lui Achile orice atât care a ocupat insula a trecut prin încercări grele. România a pierdut Basarabia URSS s-a destrămat Ucraina a pierdut Crimea Acum Rusia o sa piardă și ea ceva. Singura soluție e sa rămână ceea ce era. Insula lui Achile: locul unde săturat de războiul troian vrea sa se odihneasca in pace fără sa-l deranjeze nimeni. O insula fără proprietari un monument al tuturor războaielor de la cel troian pana astăzi
7 29
Morfeus • 2022-05-08 10:52:24
Maine se va celebra Ziua Victoriei Ucrainei impotriva nazismului rusesc.
3 46
Lok • 2022-05-09 08:44:15
Nu le trebuie si o victorie? Asa mai mica, cum ar fi recucerirea Insulei Serpilor?
2 0
Tulai doamne • 2022-05-08 11:17:52
Dupa informatile mele, ca urmare unui acord juridic international, insula serpilor a revenit si a devenit din nou teritoriu romanesc. Dc rusii au ocupat insula serpilor, iar ucrainenii o bombardeaza, inseamna ca este bombardata un teritoriu NATO. Gresesc?
38 1
stunt • 2022-05-08 13:10:48
Probabil daca ne arati acordul,NU. Daca nu ne arati acordul gresesti.
1 23
DormiInLiniste • 2022-05-08 13:16:27
Esti praf ca de obiciei si raspandesti doar dezinformari
1 27
gwolf • 2022-05-08 13:57:16
gresesti de 2 ori! - odata ca acel acord NU da statului roman insula Serpilor - daca era teritoriu NATO, unde este marina militara romana+straina care ar fi trebuit sa o protejeze de la inceput si sa le rupa dintii mujicilor ?? presupunand prin absurd ca ai avea dreptate, concluzia este: ASTA MERITAM!
2 10
AliKimiku • 2022-05-08 17:36:07
E un postac inutil, stai linistit! Boului nu ii trece prin cap ca daca era teritoriu romanesc/ NATO agresiunea initiala ar fi fost din partea rusilor!
3 13
Ritzi Pitzi • 2022-05-08 17:00:49
Care acord ? Care informații ? Așa pot să spun și eu că Transnistria e fost teritoriu românesc (o minciună, evident)...
3 7
AliKimiku • 2022-05-08 17:34:51
Ca de obicei, Tulai Doamne, prost mai esti! Asta e expresia completa si corecta!
2 14
Statisticianul • 2022-05-09 00:24:54
Ucrainienii sunt capabili si sa filmeze atacurile pe Insula orcilor morti. Ceea mai inteligenta miscare pe care o poate face acum Ucraina este retrocedarea insulei Romaniei.
0 2
INTERVIURILE HotNews.ro