Sari direct la conținut

Vlad Voiculescu: I-am propus lui Florin Cîțu o strategie ce includea implicarea voluntară a unora dintre cele mai importante agenții de advertising în campania de vaccinare

HotNews.ro
Vlad Voiculescu: I-am propus lui Florin Cîțu o strategie ce includea implicarea voluntară a unora dintre cele mai importante agenții de advertising în campania de vaccinare

​Fostul ministru al Sănătății Vlad Voiculescu spune că echipa sa de la minister i-a propus premierului Florin Cîțu, la începutul anului, o strategie care includea implicarea voluntară a unora dintre cele mai importante agenții de advertising din România în campania de vaccinare împotriva COVID-19. Vlad Voiculescu a publicat astăzi, pe pagina sa de Facebook, această strategie, după ce Florin Cîțu a fost întrebat aseară dacă este responsabil de eșecul campaniei de vaccinare și a răspuns că „Nu sunt firmă de advertising”.

„Florin Cîțu își justifică eșecul în coordonarea campaniei de vaccinare alături de MAPN spunând că nu este agenție de advertising. Frumos. Doar că… nici nu trebuia să fie. Echipa de la Ministerul Sănătății condusă de Ștefan Voinea i-a propus o strategie care includea implicarea voluntară a unora dintre cele mai importante agenții de advertising din România”, spune Vlad Voiculescu.

Vlad Voiculescu a publicat pe pagina sa de Facebook „planul la care echipa de la Ministerul Sănătății a lucrat inclusiv în noaptea de revelion și i l-a prezentat premierului în primele zile ale anului 2021. Prezentarea era pregătită pentru președintele Iohannis – nu știu dacă vreodată domnul Cîțu a binevoit să o dea mai departe”.

Ce a propus echipa lui Vlad Voiculescu de la Ministerul Sănătății pentru campania de vaccinare:

  • 1. Un pact național pentru vaccinare cu implicarea entităților majore: partide politice, corporații și mediul de afaceri, societatea civilă, lideri religioși.
  • 2. Monitorizarea și combaterea dezinformărilor despre vaccin prin abalize de big data și combaterea lor.
  • 3. Robotul telefonic – înregistrarea medicilor de familie, a preotului, a primarului și contactarea telefonică automată a cetățenilor cu acele mesaje.
  • 4. O campanie media care să pună în valoare medici și influenceri, nu politicieni!

„În loc să accepte propunerea noastră pentru un pact național, Cîțu a ales să facă din vaccinare principala sa campanie de imagine pentru șefia PNL. În loc să accepte propunerea noastră să implice specialiști, Cîțu s-a autodeclarat mare șef al vaccinării, cu col. Gheorghiță în calitate de executant. În loc să accepte propunerea noastră de contactare directă a oamenilor prin vocea celor în care ei au încredere – medici de familie, primari, preoți – Cîțu a ales să le spună el ‘ce conține vaccinul’. În loc să accepte propunerea noastră de a implica specialiști în comunicare și voci credibile civile, Cîțu a ales să militarizeze complet campania, o premieră absolută în Europa. Rezultatul: s-au vaccinat puțin peste 30% dintre români, adică exact cei despre care știam de la bun început că VOR să se vaccineze. Probabil aceștia s-ar fi vaccinat și dacă trebuiau să plătească pentru asta”, adaugă fostul ministru al Sănătății.

Prezentarea integrală pe care Vlad Voiculescu spune că i-a trimis-o personal premierului pe 6 ianuarie 2021:https://drive.google.com/file/d/1YBlrytshzpl_xgJHXdE6VPWQXW2PaR0A/view?fbclid=IwAR0WTP6fbxKfnL79-CpEzcD484SMdIvX0MTwughiG-iENeHJKK0-nugo-e0.

Citește și:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro